blade13 Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2008 (edytowane) Poniżej zamieszczam juz przekonwertowane LOGI DYNAMICZNE z mojego AFNa 110KM. Chciałbym, żeby ktoś je obejrzał fachowym okiem i spojrzał czy wszystko jest w porządku z moim silnikiem itd. Logi robione tak: jade na luzie tak z 60, wrzucam trójke i od niecalych 2.000 obr do 4.000 obr trzymałem gaz do końca. Nie wiem czy dobrze wyszło... Mila być od 1.500 ale zanim doczytalem to juz logi byly zrobione. Dodatkowo wyciag z Excela: 000 003 004 008 010 011 Za analizę bardzo dziękuje! Logi w załączniku! Edit: Zrobilem log 010 jeszcze raz, dodatkowo zrobilem go od 0 do czwórki żeby zobaczyc jak wyszło. Tutaj wykresy. Jak oceniacie? 010 - od I do IV 010 - na III biegu Logs.rar Edytowane 24 Stycznia 2009 przez blade13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #2 Napisano 19 Grudnia 2008 katalizator wywal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 19 Grudnia 2008 Stawiam na dziure w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2008 (edytowane) dlaczego dziura w dolocie...gdyby tak bylo to na moje przeplywka by wywalala wieksze przeplywy a tam ledwo 900mg czym sie objawia zapchany katalizator (chodzi mi o logi)?? Edytowane 19 Grudnia 2008 przez dzidzion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #5 Napisano 19 Grudnia 2008 (edytowane) To co myślicie wyrzucić ten katalizator tak jak mowi damcio151? Dziura w dolocie raczej nie, bo nic nie gwiżdze ani nie piszczy. Nic też nie dymi nawet przy wiekszych obrotach... Co jeszcze zauwazyliscie w logach? Dodatkowo jeszcze raz dla pewności zrobiony blok 010: I trzy wykresy do niego (trzy rózne przejazdy były - ostatni wykres = tabelka wyżej): Jutro jeszcze dam 000 BS Edytowane 19 Grudnia 2008 przez blade13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 19 Grudnia 2008 dlaczego dziura w dolocie...gdyby tak bylo to na moje przeplywka by wywalala wieksze przeplywy a tam ledwo 900mgczym sie objawia zapchany katalizator (chodzi mi o logi)?? Wiec przypatrz sie logom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #7 Napisano 19 Grudnia 2008 mozna jasniej?? jak to jest z regulacja gruchy(011-ostatnia pozycja)?? im wyzsze wskazanie tym mnie, czy tym bardziej tlumi turbine przed wiekszym rozkreceniem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #8 Napisano 20 Grudnia 2008 (edytowane) Dzwonilem dzis do tlumikarza i mowil, ze ten katalizator raczej nie powinien dusic auta. Nawet mi odradzal jego wycinanie. Jeszcze nie slyszal zeby ktos w B5 wycinal kata dlatego... Moze jeszcze ktos sie wypowie na ten temat? Edytowane 20 Grudnia 2008 przez blade13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #9 Napisano 20 Grudnia 2008 Dzwonilem dzis do tlumikarza i mowil, ze ten katalizator raczej nie powinien dusic auta. Nawet mi odradzal jego wycinanie. Jeszcze nie slyszal zeby ktos w B5 wycinal kata dlatego... tak , słuchaj tłumikarza <lol> daj spokój Wiec przypatrz sie logom. to Ty się przypatrz logom , zobacz na wskazania przepływki w 008 , a nie EGR w 003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #10 Napisano 20 Grudnia 2008 (edytowane) No to jestem wstepnie umowiony na wycinanie kata na poniedzialek. Wykruszymy dokladnie srodek i dodtkowo przyjdzie jeszcze w obudowie rurka... Takze powinno byc ok. Jak zrobie to postaram sie o logi. A tutaj: obiecany 000 BS: nowy 008 nowy 011 Edytowane 20 Grudnia 2008 przez blade13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #11 Napisano 20 Grudnia 2008 to Ty się przypatrz logom , zobacz na wskazania przepływki w 008 , a nie EGR w 003 W grupie 011 zadane cisnienie ma dopiero od 3200obr,a w grupie 008 dawka jest nie cieta od 2289obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #12 Napisano 20 Grudnia 2008 W grupie 011 zadane cisnienie ma dopiero od 3200obr,a w grupie 008 dawka jest nie cieta od 2289obr. nie , spójrz na 008 od początku i na 011 w tych samych obrotach dalej trzymam się tego , że kat jest zapchany --- scalone --- dodaj do tego to , że nie kopci , ani nie gwiżdże --- scalone --- marewel , nie będę podważał Twojej analizy , być może jest gdzieś nieszczelność , ale tak czy inaczej turbo wolno wstaje ... przy dużej nieszczelności z tyłu byłby batory , przy małej turbo by tak wolno nie wstawało , do tego słychać byłoby gwizd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #13 Napisano 20 Grudnia 2008 Tak czy inaczej to wszystko sa tylko tezy. Zobaczymy co z tego wyniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #14 Napisano 24 Grudnia 2008 Ok, przedstawiam nowe logi po wycieciu calkowitym katalizatora i wsprawaniu rurki. Wszystko zrobione profi. Jak teraz wygladaja? STATYCZNE: 000BS 011BS 013 DYNAMICZNE: 003 008 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #15 Napisano 24 Grudnia 2008 Jest o niebo lepiej,ale lag jak na turbine VNT jest bardzo duzy. Filtr powietrza masz nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #16 Napisano 24 Grudnia 2008 (edytowane) Wszystkie filtry oprocz filtra powietrza wymienialem, nie wygladal on na zabrudzony. Myslisz, ze wymienic? Edytowane 24 Grudnia 2008 przez blade13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #17 Napisano 24 Grudnia 2008 oprosz filtra powietrza wymienialem, nie wygladal on na zabrudzony szybciej/częściej zmieniaj filtr powietrza niż przeciwpyłkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #18 Napisano 24 Grudnia 2008 To co, wymieniac czy jest jeszcze jakas, inna opcja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #19 Napisano 25 Grudnia 2008 filtr powietrza zmień , a poza tym sprawdź dokładnie pracę sztangi , to czy ustawia się w max doładowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #20 Napisano 25 Grudnia 2008 Testowalem ostatnio sztange, podlaczylem wezyk do gruszki i zasysalem powietrze ustami ale ani drgnela. Ale jak odpalilem silnik i zdjalem wezyk to sztanga opadla, kiedy zalozylem go spowrotem przesunęła sie lekko do góry... Probowalem tez palcem ja ruszyc i jakos sie do gory przesowala... Jak sprawdzic to czy przesowa sie w MAX doladowanie? Sprobowac jeszcze ustami czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach