Skocz do zawartości
blade13

AFN - LOGI Z EXCELA + WYKRESY!!! (Zmienione położenie sztangi)!!

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej zamieszczam juz przekonwertowane LOGI DYNAMICZNE z mojego AFNa 110KM. Chciałbym, żeby ktoś je obejrzał fachowym okiem i spojrzał czy wszystko jest w porządku z moim silnikiem itd.

 

Logi robione tak: jade na luzie tak z 60, wrzucam trójke i od niecalych 2.000 obr do 4.000 obr trzymałem gaz do końca. Nie wiem czy dobrze wyszło... Mila być od 1.500 ale zanim doczytalem to juz logi byly zrobione.

 

Dodatkowo wyciag z Excela:

 

000

000rj1.jpg

 

003

003xz2.jpg

 

004

004jm9.jpg

 

008

008cz1.jpg

 

010

010iu3.jpg

 

011

011da4.jpg

 

 

Za analizę bardzo dziękuje!

Logi w załączniku!

 

 

Edit:

Zrobilem log 010 jeszcze raz, dodatkowo zrobilem go od 0 do czwórki żeby zobaczyc jak wyszło. Tutaj wykresy. Jak oceniacie?

 

010 - od I do IV

wykresbiegipv5.jpg

 

010 - na III biegu

wykres3kaxa2.jpg

Logs.rar

Edytowane przez blade13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katalizator wywal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Stawiam na dziure w dolocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego dziura w dolocie...gdyby tak bylo to na moje przeplywka by wywalala wieksze przeplywy a tam ledwo 900mg

czym sie objawia zapchany katalizator (chodzi mi o logi)??

Edytowane przez dzidzion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co myślicie wyrzucić ten katalizator tak jak mowi damcio151? Dziura w dolocie raczej nie, bo nic nie gwiżdze ani nie piszczy. Nic też nie dymi nawet przy wiekszych obrotach... Co jeszcze zauwazyliscie w logach?

 

 

Dodatkowo jeszcze raz dla pewności zrobiony blok 010:

wykres10newof5.jpg

 

I trzy wykresy do niego (trzy rózne przejazdy były - ostatni wykres = tabelka wyżej):

wykres10lc9.jpg

 

Jutro jeszcze dam 000 BS

Edytowane przez blade13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
dlaczego dziura w dolocie...gdyby tak bylo to na moje przeplywka by wywalala wieksze przeplywy a tam ledwo 900mg

czym sie objawia zapchany katalizator (chodzi mi o logi)??

 

Wiec przypatrz sie logom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna jasniej?? jak to jest z regulacja gruchy(011-ostatnia pozycja)??

im wyzsze wskazanie tym mnie, czy tym bardziej tlumi turbine przed wiekszym rozkreceniem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem dzis do tlumikarza i mowil, ze ten katalizator raczej nie powinien dusic auta. Nawet mi odradzal jego wycinanie. Jeszcze nie slyszal zeby ktos w B5 wycinal kata dlatego...

 

Moze jeszcze ktos sie wypowie na ten temat?

Edytowane przez blade13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwonilem dzis do tlumikarza i mowil, ze ten katalizator raczej nie powinien dusic auta. Nawet mi odradzal jego wycinanie. Jeszcze nie slyszal zeby ktos w B5 wycinal kata dlatego...

tak , słuchaj tłumikarza <lol> daj spokój

Wiec przypatrz sie logom.

to Ty się przypatrz logom , zobacz na wskazania przepływki w 008 , a nie EGR w 003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jestem wstepnie umowiony na wycinanie kata na poniedzialek. Wykruszymy dokladnie srodek i dodtkowo przyjdzie jeszcze w obudowie rurka... Takze powinno byc ok. Jak zrobie to postaram sie o logi.

 

 

A tutaj:

obiecany 000 BS:

00bswd2.jpg

 

nowy 008

008et1.jpg

 

nowy 011

011da5.jpg

Edytowane przez blade13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

 

to Ty się przypatrz logom , zobacz na wskazania przepływki w 008 , a nie EGR w 003

 

W grupie 011 zadane cisnienie ma dopiero od 3200obr,a w grupie 008 dawka jest nie cieta od 2289obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W grupie 011 zadane cisnienie ma dopiero od 3200obr,a w grupie 008 dawka jest nie cieta od 2289obr.

nie , spójrz na 008 od początku i na 011 w tych samych obrotach

dalej trzymam się tego , że kat jest zapchany

--- scalone ---

dodaj do tego to , że nie kopci , ani nie gwiżdże

--- scalone ---

marewel , nie będę podważał Twojej analizy , być może jest gdzieś nieszczelność , ale tak czy inaczej turbo wolno wstaje ... przy dużej nieszczelności z tyłu byłby batory , przy małej turbo by tak wolno nie wstawało , do tego słychać byłoby gwizd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Tak czy inaczej to wszystko sa tylko tezy.

Zobaczymy co z tego wyniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, przedstawiam nowe logi po wycieciu calkowitym katalizatora i wsprawaniu rurki. Wszystko zrobione profi. Jak teraz wygladaja?

 

STATYCZNE:

 

000BS

000bsbd6.jpg

 

011BS

011bsxx6.jpg

 

013

013ye6.jpg

 

DYNAMICZNE:

 

003

003rf7.jpg

 

008

008wf9.jpg

 

011

011se3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jest o niebo lepiej,ale lag jak na turbine VNT jest bardzo duzy.

Filtr powietrza masz nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie filtry oprocz filtra powietrza wymienialem, nie wygladal on na zabrudzony. Myslisz, ze wymienic?

Edytowane przez blade13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oprosz filtra powietrza wymienialem, nie wygladal on na zabrudzony

szybciej/częściej zmieniaj filtr powietrza niż przeciwpyłkowy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co, wymieniac czy jest jeszcze jakas, inna opcja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza zmień , a poza tym sprawdź dokładnie pracę sztangi , to czy ustawia się w max doładowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowalem ostatnio sztange, podlaczylem wezyk do gruszki i zasysalem powietrze ustami ale ani drgnela. Ale jak odpalilem silnik i zdjalem wezyk to sztanga opadla, kiedy zalozylem go spowrotem przesunęła sie lekko do góry... Probowalem tez palcem ja ruszyc i jakos sie do gory przesowala...

 

Jak sprawdzic to czy przesowa sie w MAX doladowanie? Sprobowac jeszcze ustami czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności