Patryk_ Zgłoś #21 Napisano 23 Lipca 2010 tak przeglądam różne fora i zastanawia mnie jedno, że zwracana jest uwaga czy auto jest obniżone czy też nie, moje akurat jako wersja trendline jest obniżona fabrycznie aczkolwiek szukając części do zamontowania samopoziomowania zwracałem uwagę by kupic uchwyty od wersji ze sportowym zawieszeniem czyli takie jakie powinny być zamontowane u mnieczy ktoś wie w jakim zakresie powinny pracować oba czujniki oraz jake kodowanie sterownika jest w passacie b5fl? (u mnie w sterowniku jest 00007) Nie wiem jak to jest do końca z tym obniżonym autem.Ja posadziłem Passka 40mm i nic złego się nie stało.Samopoziomowanie śmiga jak talala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #22 Napisano 23 Lipca 2010 Nie wiem jak to jest do końca z tym obniżonym autem.Ja posadziłem Passka 40mm i nic złego się nie stało.Samopoziomowanie śmiga jak talala... rano porównam wartości obu czujników, być może są mocna rozbieżne i stąd ten problem tak czy inaczej dzięki za pomoc i podsunięcie paru tematów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #23 Napisano 23 Lipca 2010 rano porównam wartości obu czujników, być może są mocna rozbieżne i stąd ten problemtak czy inaczej dzięki za pomoc i podsunięcie paru tematów Spoczes,mam nadzieję że się przyda.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #24 Napisano 23 Lipca 2010 tak przeglądam różne fora i zastanawia mnie jedno, że zwracana jest uwaga czy auto jest obniżone czy też nie, moje akurat jako wersja trendline jest obniżona fabrycznie aczkolwiek szukając części do zamontowania samopoziomowania zwracałem uwagę by kupic uchwyty od wersji ze sportowym zawieszeniem czyli takie jakie powinny być zamontowane u mnieczy ktoś wie w jakim zakresie powinny pracować oba czujniki oraz jake kodowanie sterownika jest w passacie b5fl? (u mnie w sterowniku jest 00007) Bartku, wg Marka: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=129444&postcount=2 to kodowanie powinno być 00015 (dla przedniego napędu) i 00016 dla napędu na cztery koła (nie wiem czy do końca o to Ci chodzi). Posprawdzaj jeszcze jakie napięcia masz na obu czujnikach (czy tego tez nie możesz zrobić?). Czytałem też sporo że problemy są w przypadku obnizonego zawieszenia. Ale sprawdź najpierw napięcia w obu czujnikach - wtedy może dowiemy się w czym tkwi problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #25 Napisano 23 Lipca 2010 kodowanie powinno być 00015 (dla przedniego napędu) i 00016 dla napędu na cztery koła (nie wiem czy do końca o to Ci chodzi). tak Wojtku chodziło mi dokładnie o te kodowanie, u mnie w sterowniku było kodowanie 00007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 23 Lipca 2010 Adaptacji xenonów nie da się przeprowadzić, jeśli w pamięci sterownika są jakieś błędy, pojawia się error group not available. Więc najpierw odczytaj błędy, usuń przyczynę, usuń błędy i dopiero wtedy adaptacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #27 Napisano 23 Lipca 2010 Adaptacji xenonów nie da się przeprowadzić, jeśli w pamięci sterownika są jakieś błędy, pojawia się error group not available. Więc najpierw odczytaj błędy, usuń przyczynę, usuń błędy i dopiero wtedy adaptacja. no ale skoro jest tylko ten jeden błąd informujący, że adaptacja samopoziomowania nie została zakończona to jak mam go usunąć??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #28 Napisano 23 Lipca 2010 Adaptacji xenonów nie da się przeprowadzić, jeśli w pamięci sterownika są jakieś błędy, pojawia się error group not available. Więc najpierw odczytaj błędy, usuń przyczynę, usuń błędy i dopiero wtedy adaptacja. Nie da się jeżeli są jeszcze inne (dodatkowe) - to i owszem, ale jeżeli tylko jest błąd 01539 - to chodzi o samą adaptację i można ją przeprowadzić (należy). Bartek odczytaj proszę te napięcia. Ja uważam że wina leży w długościach łączników, lub doboru mocowań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #29 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) Nie da się jeżeli są jeszcze inne (dodatkowe) - to i owszem, ale jeżeli tylko jest błąd 01539 - to chodzi o samą adaptację i można ją przeprowadzić (należy). Bartek odczytaj proszę te napięcia. Ja uważam że wina leży w długościach łączników, lub doboru mocowań. i masz rację problem był w długości ramienia czujnika przedniego opis w poście nr61 TEGO wątku Edytowane 23 Lipca 2010 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #30 Napisano 9 Lutego 2014 witam, odkopię wątek mam ten sam problem... 1 Fault Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - próbowałem zrobić to co pisał " rosiel " sprobuj nastaw podstawowych. Basic Setting Headlight Adjustment [select] [55 - Xenon Range] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds). Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. [ON/OFF/Next] The adjustment should now be learned. [Done, Go Back] Don't forget to check/clear fault codes afterwards. [Close Controller, Go Back - 06] ale jak wchodzę w 04 001 GO wychodzi error not found to samo pod 002... nie dam rady ich ustawić... chodziło dobrze wszystko nie było nic ale miałem błąd z silnikiem " przepływka " się skończyła i sprawdziłem przy okazji wszystkie dostępne opcję pod błędy i zrobiłem test xenona i właśnie od tego się pojawił błąd... xenon powinien się ustawić zaraz po włączeniu silnika a nie po włączeniu zapłonu jak w moim przypadku teraz... proszę o pomoc i rady ! ---------- Dodano o 18:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:44 ---------- nie wiem czy to ma coś wspólnego ale jak sprawdzałem napięcie to z przodu jest 2.5v a na tyle było chyba 1.4v... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach