skwaru Zgłoś #341 Napisano 30 Maja 2010 rzymam stronę kolegiOmni81, Regulamin nie ma "piffkowych" wyjątków. Pisanie postu to nie dyktando i jest możliwość sprawdzenia swojej pisowni przed zatwierdzeniem, nie mówiąc już o możliwości edycji. Tak tylko napisałem, ale czytając wszystkie posty tego delikwenta wnioskuje że musi on być na czymś mocniejszym niż piffko A teraz na temat Podłączyłem tempomat aktywowałem vagiem ale niestety nie działa nawet kontrolka się nie zapala w sterowniku wyświetla się literka ''G'' ale i tak nie działa Chciałem zapytać czy można w jakiś sposób sprawdzić manetke bo nabyłem używkę i wydaje mi się że tu jest problem, wiązka co prawda nie ori tylko lutowana ale jeśli chodzi o podpięcie to jest si Jeszcze pytanie po to była manetka od SUPERBA czy mogą być zamienione piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #342 Napisano 31 Maja 2010 Chciałem zapytać czy można w jakiś sposób sprawdzić manetke bo nabyłem używkę i wydaje mi się że tu jest problem, wiązka co prawda nie ori tylko lutowana ale jeśli chodzi o podpięcie to jest siJeszcze pytanie po to była manetka od SUPERBA czy mogą być zamienione piny Manetkę można sprawdzić za pomocą Vaga wchodząc w bloki pomiarowe 006. Resztę widać na rysunku. Piny w manetce raczej nie powinny być pozamieniane, nawet jeżeli jest to manetka z Superba. Manetkę należało by sprawdzić przed wmontowaniem do samochodu. Ja i tak obstawiam, że błędy będą po stronie wiązki. Sprawdź czy dochodzi plus do manetki, który ciągnąłeś z pomarańczowej kostki. I takie może ostatnie i najważniejsze pytanie, czy w ogóle zalogowałeś tempomat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #343 Napisano 31 Maja 2010 Piny w manetce raczej nie powinny być pozamieniane, nawet jeżeli jest to manetka z Superba. Manetkę należało by sprawdzić przed wmontowaniem do samochodu. Ja i tak obstawiam, że błędy będą po stronie wiązki. Sprawdź czy dochodzi plus do manetki, który ciągnąłeś z pomarańczowej kostki. I takie może ostatnie i najważniejsze pytanie, czy w ogóle zalogowałeś tempomat? Tempomat zalogowany po podpięciu vaga niestety nic się nie dzieje przełanczając przyciskami ,no już mi się dzisiaj nie chciało dobierać do manetki ale napewno jutro to zrobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #344 Napisano 1 Czerwca 2010 No i dzisiaj dobrałem się do manetki, posprawdzałem miernikiem wiązke podłączenie okazało się wporządku a tempomacik nadal nic i całkiem przypadkiem zauważyłem że pin w manetce się skrzywił(oczywiście przy wkładaniu) i kostka nie wchodziła do końca no i tu widać różnice między wiązką ori a tą z allegro ale wkońcu tempomacik śmiga jak trza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #345 Napisano 7 Czerwca 2010 Chciałbym kupić wreszcie tą wiązkę do tempomatu. Znalazłem taką oto na allegro. Czy ktoś z Was koledzy kupował już u tego użytkownika? Z tego co widzę to raczej jest oryginalna. http://moto.allegro.pl/item1058074800_wiazka_tempomatu_vw_passat_b5_lift.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #346 Napisano 8 Czerwca 2010 Jak ja kupowałem ori wiązkę, to przewód zasilający też był w oplocie i na końcu właśnie na zasilającym była kostka dodatkowa, ale ogólnie ta wiązka powinna być oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyrus1505732740 Zgłoś #347 Napisano 8 Czerwca 2010 Witam poszukuje osoby która by zamontowała mi tempomat oczywiscie za opłata,możemy sie jakoś dogadac.Northampton i okolice ew. gdzies po drodze do Dover bo niedlugo jade do PL wiec moglbym sie umowic na dzien wyjazdu.Jak cos pisac na priv, chodzi o to auto http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=916496#post916496 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #348 Napisano 10 Czerwca 2010 Panowie może ktoś potrzebuje http://www.allegro.pl/item1072848368_tempomat_przelacznik_manetka_passat_superb_golf.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejab Zgłoś #349 Napisano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Witam wszystkich, mam prośbę, może ktoś zna wymiary pinów od wiązki 3B0 971 425A lub może zmierzyć (oraz liczbę) z góry dziękuję ps. pytanie nieaktualne gdyby ktoś potrzebował to: kostka biała nr 4B0 972 575, (pin 0,75 mm kwadrat) pomarańczowa nr 1J0 937 743 (pin 0,8x2,75 mm ) Edytowane 15 Czerwca 2010 przez rejab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #350 Napisano 20 Czerwca 2010 Mam do Was pytanko, wstawiłem tempomat do Passat B5FL z 2001 roku silnik 1,9 tdi 131 koników, no i hmm... wszystko dobrze podłączyłem wg. schematu itp. poza tym już 2gi tempomat wkładałem do passka jednak tym razem po złożeniu wszystkiego do kupy nie działa przełącznik komputera a i sam tempomat też nie działa czy może jest jakiś bezpiecznik czy coś padło pomóżcie?. Z góry dzięki za porady. Vag nic nie pokazuje zero błędów. Kierunkowaskazy i wycieraczki działają jak należy. Teraz sobie przypominam, że nie było kabelka czarno-żóły pin 10 (białą wtyczka) ale z tego co policzyłem piny to wyszło na czarno-biły hmm... HELP ME. Czy po 9 pinie w waszej białej wtyczce jest też zaślepka czy raczej puste pole?. Z góry dzięki za ODP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #351 Napisano 20 Czerwca 2010 jak nie ma czarnego z żółtym to pin obok, czarny z białym, dokładnie tak jak napisałeś. Jest jeszcze opcja, że jak masz nieorginalny kabelek to źle wsadziłeś i któryś pin w manetce się zagiął, albo wogóle o 180 stopni przekręciłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #352 Napisano 20 Czerwca 2010 Pokaże mi ktoś która to jest manetka do B5, a która do B5fl. Jest jakaś różnica w działaniu, podłączeniu bo już się trochę pogubiłem? A może ma ktoś do sprzedania manetkę i wiązkę? Interesują mnie tylko ori graty mogą być, używane oczywiście. Potrzebuję wiązkę do 15 pinowej białej kostki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #353 Napisano 20 Czerwca 2010 (edytowane) Pokaże mi ktoś która to jest manetka do B5, a która do B5fl. Jest jakaś różnica w działaniu, podłączeniu bo już się trochę pogubiłem? A może ma ktoś do sprzedania manetkę i wiązkę? Interesują mnie tylko ori graty mogą być, używane oczywiście. Potrzebuję wiązkę do 15 pinowej białej kostki. Masz na pierwszej stronie Old style B5,New style B5FL. Niema różnicy w działaniu i podłączeniu manetki.Jedynie wiązka ori różni się rodzajem pinów.Inne są do B5 a inne do B5FL.Też to widać na pierwszej stronie.Ale jeśli będziesz lutował to i tak piny są zbędne.:dobrzeNie ori wiązki też są bez pinów. Edytowane 20 Czerwca 2010 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #354 Napisano 20 Czerwca 2010 Chcę to zrobić jak by był fabryczny. A więc wiązka z pinami i najlepiej manetka która była montowana w tym roczniku, a potem runda do Ryśka i zmiany w cyferkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #355 Napisano 20 Czerwca 2010 Problem po części rozwiązałem, a mianowicie rozebrałem kierownicę i okazało się, że nie podłączyłem wtyczki do manetki obsługującej komputer - już ten problem rozwiązałem . Natomiast tempomat sprawdziłem na dwie ręce i na dwa samochody podłączony prawidłowo jednak nie działa, a raczej nie można go aktywować próbowałem już oryginalnym VAG-iem v.9.... Sprawdziłem również podłączenie w manetce oraz sprawdziłem miernikiem czy wszystko jest ok na przewodzie i przełączając funkcję. Jak go aktywować ???... Samochód mojego kolegi 1,9tdi 131 koników model silnika AVF wersja z Włoch rok produkcji 2001 oczywiście pasek . Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #356 Napisano 20 Czerwca 2010 http://moto.allegro.pl/item1076434635_wiazka_tempomatu_vw_passat_b5_lift.html Gość mi napisał, nr. tej wiązki to 8E0 971 980 . Pytanie czy będzie odpowiednia do mojego paska? Podpowie ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #357 Napisano 20 Czerwca 2010 http://moto.allegro.pl/item1076434635_wiazka_tempomatu_vw_passat_b5_lift.htmlGość mi napisał, nr. tej wiązki to 8E0 971 980 . Pytanie czy będzie odpowiednia do mojego paska? Podpowie ktoś? Wg Etki piny płaskie więc do FL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #358 Napisano 20 Czerwca 2010 Gość mi napisał, nr. tej wiązki to 8E0 971 980 . Pytanie czy będzie odpowiednia do mojego paska? Podpowie ktoś? Jeśli chcesz być pewny w 100% to odkręć obudowę kompa i sprawdź piny w kostkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #359 Napisano 20 Czerwca 2010 http://moto.allegro.pl/item1076434635_wiazka_tempomatu_vw_passat_b5_lift.htmlGość mi napisał, nr. tej wiązki to 8E0 971 980 . Pytanie czy będzie odpowiednia do mojego paska? Podpowie ktoś? Wg Etki piny płaskie więc do FL. A jak chcesz robić bez lutowania to jeszcze musisz dodatkowo mieć kostkę do zmostkowania przewodów,bo kostki przy Ecu są obsadzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #360 Napisano 3 Lipca 2010 (edytowane) Witam. Jestem świeżo po montażu tempomatu i chciałbym bardzo podziękować kolegą Omni18 i Lazym. Naprawdę cenne rady i świetny opis, szkoda, że nie mogę dać "punkcika". Mam kilka uwag, moim zdaniem przydatnych, ponieważ gdybym wiedział od razu, montaż zająłby mi duuużo mniej czasu. A więc, primo, należy bardzo uważać na taśmę airbagu przy kierownicy i najlepiej zablokować ją w jednej pozycji(zielona strzałka). Drugą rzeczą jest zdjęcie dolnej osłony pod kierownicą, mianowicie bardzo przeszkadza wycięcie na stacyjkę. Mi pomogło odkręcenie tej plastikowej ramki (czerwona strzałka) i wysunięcie jej lekko do siebie (mocowana na 4 śruby - dwie od spodu i dwie pod tą osłoną na sprężynie z przodu). Kolejna sprawa to przełączniki - trzeba się upewnić, że cały pająk jest wciśnięty do końca kolumny i śruba od tej aluminiowej obejmy jest z prawej strony, tak aby nie przeszkadzała w zamontowaniu górnej osłony. Po całej operacji, wyjechałem z garażu i zapaliły się kontrolki od ABS'u i ESP. Okazało się, że podczas zdejmowania taśmy od Airbagu przekręciła się w jedną stronę. Na moje szczęście nie zerwała się przy kręceniu kierownicą i udało mi się ją ustawić w poprawnej pozycji. Podpowiem jeszcze tylko, że aby ją dobrze ustawić, należy delikatnie sprawdzić czy obraca się swobodnie w lewo o półtora obrotu i w prawo o półtora obrotu. Ostatnia podpowiedź: W moim Passacie (07.2000r) pasowała wiązka tylko i wyłącznie od 3BG czyli z końcówką A na końcu. Pozdrawiam i przepraszam za obszerną lekturę Edit: Nie jest jeszcze opisane jak w 3B wyciągnąć wtyczki do środka auta. Należy odkręcić te 2 czarne śrubki przy komputerze, następnie od środka auta odkręcić pierwszą tablicę z przekaźnikami (śrubki są zaznaczone czerwonymi strzałkami, jedna jest za tą tablicą bezpieczników, a druga za tym czarnym przekaźnikiem) i odchylić ją lekko w dół. Ułatwia to dostęp do kostek. Następnie obciąć 2 obejmy plastikowe przytrzymujące tą grubą wiązkę do ramy auta i od zewnątrz delikatnie wepchnąć te wtyczki do środka. Powodzenia Sorry za kiepską jakość, ale robione telefonem i "na szybko". Edytowane 3 Lipca 2010 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach