arkady375 Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2008 mam taki błąd w autku od czego to może być 516 Styk biegu jałowego-F60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman58 Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2008 00516 Przełącznik F60* jałowego biegu. Niezrozumiała wartość sygnału. *Przełącznik F60 jałowego biegu jest podzespołem jednostki J338 sterującej klapą przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2010 dzisiaj wyskoczył mi ten błąd mam silnik AHL? co mogło sie stać, co sprawdzić, co zrobić, co wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2010 (edytowane) Problem dotyczy passata B4, silnik AAM. Wyskoczył błąd 00516 czyli styki biegu jałowego - przerwa lub zwarcie do plusa. Objaw jest taki, ze na zimnym silniku ma około 800 obrotów, czyli za mało - jakiś problem ze ssaniem. Po przełączeniu na LPG - obroty normalnie od razu wskakują na 1000-1100 - czyli tak jak powinno być na zimnym silniku. Po przełaczeniu na benzynę - obroty znowu spadają i silnik pracuje nierówno. Lokalizację już mniej więcej znam - Znajduje się na obudowie zespołu wtrysku - wtyczka czteropinowa, patrząc od strony linki założonej na mechanizm sterowania przepustnicą. Może ktoś wrzuci jeszcze foto poglądowe i wyjaśni łopatologicznie - czy samemu da się to naprawić? Bo ojciec (to u niego w aucie się stało) mówił, że jak coś tam gdzieś ruszał, to obroty się stabilizowały. ps: foty mogą być nawet z instrukcji. Edytowane 5 Września 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2010 podaj maila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo_gro Zgłoś #6 Napisano 8 Października 2010 mam taki sam problem jak Danek75, czy mógłby mi go ktoś rozwiązać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2010 Niestety wymiana całej przepustnicy z regulatorem biegu jałowego (w tym regulatorze błędnie przez wielu zwanym "silnikiem krokowym" znajduje się właśnie zestyk biegu jałowego). Miałem ten sam problem niedawno i nawet wymieniłem na nowy sam regulator biegu jałowego ale nic nie pomogło. Po wymianie całej przepustnicy - jak ręką odjął. A vag wywalał mi ten sam błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo_gro Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2010 ---------- Post added at 08:31 ---------- Previous post was at 08:30 ---------- Niestety wymiana całej przepustnicy z regulatorem biegu jałowego (w tym regulatorze błędnie przez wielu zwanym "silnikiem krokowym" znajduje się właśnie zestyk biegu jałowego). Miałem ten sam problem niedawno i nawet wymieniłem na nowy sam regulator biegu jałowego ale nic nie pomogło. Po wymianie całej przepustnicy - jak ręką odjął. A vag wywalał mi ten sam błąd. skoro wymieniłeś regulator biegu jałowego i było nadal źle to wychodzi na to że przyczyną był potencjometr przepustnicy tak?? a jak to wszystko wymieniłeś to na vagu nadal Ci ten sam błąd pokazuje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2010 Ten stycznik trzeba odpowiednio ustawić i najprawdopodobniej w tym był błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #10 Napisano 14 Października 2010 skoro wymieniłeś regulator biegu jałowego i było nadal źle to wychodzi na to że przyczyną był potencjometr przepustnicy tak?? a jak to wszystko wymieniłeś to na vagu nadal Ci ten sam błąd pokazuje?? to nie był potencjometr, vag cały czas pokazywał regulator biegu jaowego, nawet po wymianie samego elementu. Dopiero po wymianie całego zespołu błędów nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mirekz9 Zgłoś #11 Napisano 9 Grudnia 2010 jeśli ktoś może pomóc !!!! autko potrzebuje pilnie do pracy a nie wiem jak się zabrać do tego czekam na dobre rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #12 Napisano 26 Marca 2011 Czy ktoś sobie już poradził z tym błędem: Styk biegu jałowego F60??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 26 Marca 2011 Czy ktoś sobie już poradził z tym błędem: Styk biegu jałowego F60??? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=83489&highlight=styk+biegu+ja%B3owego wyczyść przepustnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #14 Napisano 5 Kwietnia 2011 Wyczyściłem przepustnice, rozebrałem nawet tą elektryczną część, było tam czyściutko, ale mimo to potraktowałem ją środkiem do czyszczenia elektrycznych układów. Błąd jak był tak dalej jest, a obroty nie spadają płynnie przy zmianie biegu i wrzucaniu na luz... Szarpne się chyba i kupie na szrocie inna przepustnice na podmianę. bo innego wyjścia już nie widzę. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kulioo2 Zgłoś #15 Napisano 9 Sierpnia 2016 Witam, odświeżę trochę temat rowniez mam ten sam błąd w swoim Passacie B5 1.6 Czy w grę wchodzi na pewno wymiana przepustnicy? Jak pozbyć się błędu? Dodam zdjęcie z VAG-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach