ronuch Zgłoś #61 Napisano 1 Kwietnia 2011 nie zrozumielismy sie! Ja nie pisalem ze 2.0 sa lepsze od 1.9 czy tez odwrotnie - jedne i drugie sa warte swojej opini. Jak miales b5 to pewnie miales (nie mowie ze napewno) silnik na pompie wtryskowej a nie na pd i te silniki sa naprawde nie do zajechania. PD w 1.9 to przedewszystkim wyrabiajace ganiazda w glowicy (pd przykrecony tylko z jednej strony) a w 2,0 sa juz padajace pd elektrycznie (umia juz to naprawic) i pekajace glowice. Ja nie chce cie namawiac na sile zebys nie kupywal auta z tym silnikiem bo to twoja kasa i zrobisz jak uwazasz, ale przykro bedzie jak trafisz na takisam szajs. Moje auto mialo jak je kupowalem 220kkm a faktycznie ok 320kkm i glowica wyrobiona (gniazda pd) i to tak naprawde duzo glowica wytrzymala bo wystarczy ze ktos grzebal cos przy pd i zle je dokrecil (za mocno lub za slabo) i taka sama awaria wystepuje przy polowie przebiegu. Twoj pd z tego co napisales o bledzie ma zwarcie do plusa wiec padla cewka i to juz w polsce naprawiaja. zrobisz jak uwazasz! pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #62 Napisano 8 Kwietnia 2011 Witam. Koledzy mozecie podpowiedziec jak wyjac samemu pompowtryski w silniku ATJ? mam auto rozebrane i chcialbym jak najszybciej moc cieszyc sie dalsza jazda, bo czeka mnie wymiana uszczelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hucker Zgłoś #63 Napisano 13 Lutego 2016 Witam . czy zdążyło się komuś że olej dostawał się do paliwa przy wyrobionych uszczelniaczach pompowtryskiwaczy ? Mam taki objaw w 2.0 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #64 Napisano 14 Lutego 2016 Po czym stwierdzasz że to olej? Jaki 2.0 - 8v czy 16v? To istotne, bo 16 raczej nie mają problemów z oringami.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hucker Zgłoś #65 Napisano 14 Lutego 2016 2.0 tdi 16 v . paliwo mam zabarwione na czarny kolor i ścianki zbiornika paliwa są oblepiony czarną tłustą mazią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #66 Napisano 14 Lutego 2016 Przychodzi mi do głowy jeszcze uszczelka metalowa pompy tandemowej albo sama pompa. Nie wiem, czy to możliwe ale tam jest i kanał olejowy i paliwowy. Jeśli były by gumki na pompkach to raczej by się zapowietrzal i ciężko by odpalal. A czy głowica nie jest peknieta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hucker Zgłoś #67 Napisano 14 Lutego 2016 (edytowane) Uszczelka pod pompą i wszystkie uszczelniacze w pompie vacum wymienione. Jeśli chodzi o odpalanie to jak jest poniżej 0 to ciężej odpala a świece są sprawne. Fachowiec od głowic stwierdził że głowica nie jest pęknięta, olej czysty i płyn chłodzący też. Edytowane 14 Lutego 2016 przez hucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #68 Napisano 14 Lutego 2016 Ja w 100% nie stawiam na uszczelki pompek, ale możesz wymienić. Do tego czyszczenie całego układu, przewodów, zbiornika, wymiana filtra i wtedy obserwacja. Może to jakaś stara sprawa i ktoś już naprawił usterkę a nie zrobił porządku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hucker Zgłoś #69 Napisano 14 Lutego 2016 Jest jakiś prosty sposób na czyszczenie układu paliwowego i zbiornika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #70 Napisano 12 Sierpnia 2016 Mam na szafie 258kkm. Od jakiegoś czasu auto po odpaleniu nierówno pracowało. Zauważyłem też jakby więcej dymiło ale tylko na zimnym silniku. Na trasie wszystko było ok. W końcu rano nie odpalił. Zaholowałem do mechanika, podłączył pod kompa i pokazało, że pompowtryski nierówno pracują. Z tego co pamiętam na trzech była wartość ujemna a na jednym dodatnia. Mechanik od razu zawyrokował, że pompowtryski będą do wymiany. Ale ostatecznie chyba go to przerosło bo powiedział, że idzie na urlop i żebym poszukał innego "speca". Sami wiecie sezon urlopowy, mój drugi mechanik na urlopie, więc oddałem do innego, niby poleconego przez znajomego. Auto stało u niego tydzień i takie oto dostałem podsumowanie przy odbiorze: 1.uszczelka dekla 40 2.zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy 375 3.sprawdzenie wtryskiwaczy, czyszczenie styków cewek, demontaż i montaż i regulacja wtryskiwaczy + diagnostyka 700 Razem 1115pln Auto odebrałem, niby wszystko pracuje normalnie, mam tylko wymienić olej. Co sądzicie o tej cenie do zapłaty? Adekwatna do wykonanej roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #71 Napisano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) Za wymianę uszczelniaczy wraz z zestawami naprawczymi w ilośći 4 kompletów oraz nowy olej i filtr oleju 700 zł tyle wołają i sam tyle kogoś skasowałem. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez Maik78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #72 Napisano 13 Sierpnia 2016 Uszczelki Boscha są po 27zł na 1 pompkę, więc skroil cię i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #73 Napisano 13 Sierpnia 2016 Z kąd wy te ceny bierzecie? Uszczelki do wtryskiwaczy Boscha to koszt około 130zł. Uszczelka pod pokrywę zaworów z 50zł. Wiadomo, że czas pracy mechanika też kosztuje. Ale aż tyle? Moim zdaniem za drogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #74 Napisano 13 Sierpnia 2016 Uszczelki Boscha są po 27zł na 1 pompkę, więc skroil cię i tyle. co do części to ceny zależą od rabatów jakie posiadasz, więc tu raczej nie kwestionuję kwoty bardziej interesuje mnie ta cena za robociznę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #75 Napisano 13 Sierpnia 2016 Ja u siebie pompki wyjmuję i montuje z nowymi uszczelkami w czasie ok.2h przy czym robię to dla siebie, więc z dokładnością i spokojem. Oczywiście śruby na moment dokrecam, reguluje wtryskiwacze i sprawdzam później pod kompem. Nie znam stawki roboczogodziny mechanika, ale zakładam że może to być 100-150zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #76 Napisano 13 Sierpnia 2016 Ja u siebie pompki wyjmuję i montuje z nowymi uszczelkami w czasie ok.2h przy czym robię to dla siebie, więc z dokładnością i spokojem. Oczywiście śruby na moment dokrecam, reguluje wtryskiwacze i sprawdzam później pod kompem. Nie znam stawki roboczogodziny mechanika, ale zakładam że może to być 100-150zł. podzielasz sugestię mechanika, że po takiej naprawie powinienem wymienić olej, mimo tego, że po ostatniej wymianie przejechałem 5tkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #77 Napisano 13 Sierpnia 2016 Tak, jeśli uszczelki przepuszczaly ropę do oleju. A z tym trudno określić, czasem poziom rośnie, czasem nie. Czasem pachnie ropą. Lepiej wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach