Patryk_ Zgłoś #41 Napisano 26 Lipca 2010 Mam kilka pytań do tych co budowali sami wiązkę: 1. Jaki jest numer tej kostki 12 pinowej którą wpina się do modułu (sygnał z czujników parkowania) ? 2. Czy pin 1 - Zasilanie modułu +12V - przewód czarno/żółty ma być to stałe napięcie 12V czy dopiero po uruchomieniu stacyjki? Czy w tej kostce od strony pasażera znajdę to podłączenie czy trzeba aż iść do gniazda od strony kierowcy? 3. Gdzie dorwać ten pin 12 - Diagnostyka (K-line) - przewód zielono/szary (gr/gn) ? 4. Mam czujniki już pomalowane na czarno muszę przemalować je na kolor karoserii czyli trzeba będzie je pokryć dodatkową warstwa lakieru. Czy przez to nie będzie jakiś kłopotów z czujnikami? Jak tak to czy można dokupić w ASO samą górę czujnika? Nr kostek i inne: http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm P.S. lakierować możesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwax Zgłoś #42 Napisano 26 Lipca 2010 Znam tą stronę ale tam nie ma numeru kostki 12 pinowej tylko tej 16. Chyba że jestem ślepy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #43 Napisano 26 Lipca 2010 Znam tą stronę ale tam nie ma numeru kostki 12 pinowej tylko tej 16. Chyba że jestem ślepy Z tego co wyczytałem przed chwilą to: "8Z0 972 923 passender Stecker, 12-polig, für Sensoren vorne" to jest nr tej kostki,ale to do czujników przednich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwax Zgłoś #44 Napisano 27 Lipca 2010 Nie będzie niestety pasować Patrząc na moduł to środkowe złącze jest inaczej wpinane od tego ostatniego, ale dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #45 Napisano 22 Września 2010 czy jest jakis sposob podlaczenia samego modulu, z bibkiem, ze tak powiem na krotko zeby sprawdzic czy dziala, bo mam male klopoty chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #46 Napisano 22 Września 2010 Komputerowe złącza ( z rastrem 1/10 cala) można wykorzystać do tymczasowych prób. Jeśli to tylna wiązka, to powinna pasować: http://allegro.pl/audi-a6-a-6-a-6-wiazka-czujniki-parkowania-ptc-i1204243337.html Nie jest od passata, jest jednoczęściowa, ale będzie pasować. Sam zakładałem taką od A6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #47 Napisano 22 Września 2010 widzisz, tylko tyle ze szkoda kasy tak wydawac ja wszystko juz mam, tylko jak podlaczylem co prawda tymczasowo, kabelki wtykalem we wtyczke od swiatel ale nic nie pisknelo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #48 Napisano 2 Października 2010 i co jakies pomysly. bo zdaje sie ze utknalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #49 Napisano 2 Października 2010 Podłącz VAG-a pod moduł, to Ci prawdę powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #50 Napisano 2 Października 2010 Podłącz VAG-a pod moduł, to Ci prawdę powie. pod sam pdc? da rade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #51 Napisano 2 Października 2010 pod sam pdc? da rade? da rade, sam tak kiedys podłaczałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #52 Napisano 2 Października 2010 da rade, sam tak kiedys podłaczałem. to jaki kabelek trzeba do tego dolozyc, bo przeciez pod autko podlacza sie innym. sory za taka ciemnote ale zielony jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #53 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) o jaki kabelek trzeba do tego dolozyc, bo przeciez pod autko podlacza sie innym. sory za taka ciemnote ale zielony jestem Musisz zasilić w 12V sterownik oraz interfejs. Linię diagnostyczną ze sterownika musisz wpiąć do interfejsu i powinien nawiązać połaczenie. Aby aktywować parktronic, kabel "od wstecznego" (oczywiscie ten ze sterownika) dopinasz do +, czyli tak jakbyś włączył wsteczny i wtedy powinien zapipkać . Potem mogę podać Ci te trzy piny we wtyczce interfejsu, w które sie trzeba wpiąć. Ja bawiłem się tym w bagażniku wykorzystując gniazdo 12V. Edytowane 3 Października 2010 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #54 Napisano 3 Października 2010 Potem mogę podać Ci te trzy piny we wtyczce interfejsubede wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #55 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) bede wdzieczny Będę w garażu to zerknę, mam je opisane na interfejsie. Wieczorem Ci odpisze. //edit Podłaczenie na krótko Połaczenie z interfejsem "na pająka" pzdr Edytowane 3 Października 2010 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #56 Napisano 3 Października 2010 Ja zrobiłem sobie do takich prac gniazdko zasilające w obudowie interfejsu. Podłączam do niego zasilacz 12V. Do pinów interfejsu podłączam 3 przewody (zasilanie, masa, diagnoza) i tymi przewodami zasilam i komunikuję się z badanym modułem. Testowałem tak parktronik i moduły od webasto "na stole". Przydatne ułatwienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #57 Napisano 3 Października 2010 trzeba przyznać że nie głupi pomysł, tylko że w moim przypadku była to raczej akcja jednorazowa i narazie nie przewiduję takich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #58 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) dzieki Darek :respect :respect ide sprawdzic zobaczymy czy odrzyje panowie... nie mam interfejsu, wiec bede probowal "na krotko" foto przedstawia kabelki jakie wystaja z modulu. [/url] i teraz pytanie czy dobrze kolory wybralem: -czarno-zolty - 12V -niebiesko-czerwony - wsteczny (pod zarowke) - brazowy - masa skoro -zielono-niebieski to diagnostyka to ten szaro-czerwony z koncowka to co? z gory dzieki Edytowane 3 Października 2010 przez Luke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #59 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) bezpieczniej byłoby operować nr pinów niz kolorami, bo z tym może być różnie, ale raczej dobrze wybrałeś. PIN Funkcja Kolor ============================= 1 - 12V (15) - czarno/żółty (sw/ge) + po stacyjce 2 - Głośnik - biało/brązowy (ws/br) 3 - 4 - 5 - HAK - szaro/czerwony (gr/ro) 6 - RF- wsteczny - niebiesko/czerwony (bl/ro) + po wstecznym 7 - 8 - Masa - brązowy (br) GND 9 - 10 - Głośnik - biało/czerwony (ws/ro) 11 - 12 - K-line - zielono/szary (gr/gn) linia diagnostyczna skoro -zielono-niebieski to diagnostyka to ten szaro-czerwony z koncowka to co? pewnie hak, możesz go pominąć, jest zbędny do poprawnego działania Edytowane 3 Października 2010 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #60 Napisano 3 Października 2010 wsio pieknie dziala, podlaczone co prawda na krotko, tak zeby sorawdzic, ale wsio jest ok. kazdy czujniczek ladnie pyka i ladnie slychac. no to teraz mozna zaczac kolejne mody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach