dtambor Zgłoś #141 Napisano 25 Marca 2013 Mi to wygląda na wiązkę dwuczęściową i ten kawałek gdzie wchodzi do środka samochodu jest obcięty, przynajmniej tak to widać na fotce z posty #131 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoGgY Zgłoś #142 Napisano 25 Marca 2013 te przecięcie to zobaczę i dam znać ok 19-20, hak mam ale nie oryginalny natomiast wiem, że mam oryginalną instalacje do haka bo w bagażniku w schowku po lewej stronie tam gdzie jest zmieniarka w kombi to mam oryginalny moduł(centralkę) od haka natomiast zobacz na tym zdjęciu gdzie jest buzzer to tam jest już wtyczka wpięta w niego taka wąska a ja się pytam o tą inną wtyczkę troszkę większą niż ta od buzzera i powiedz mi jeszcze jak myślisz te cienki kabel co jest przecięty będzie od buzzera ? Zgodnie z prośbą wrzuciłem fotę instalacji w lepeszej jakości to powiedz mi jak to teraz podłączyć bo tam tyle kabelków ze ho ho:D Jeśli chodzi o to przecięcie w instalacji to wydaje mi się, że wiązka idzie od czujników potem się łączy przez tą wtyczkę owalną 6 pinową i ona idzie gdzie po chwili jest przecięcie i obok tego przecięcia jest sklejone taśmą drugie przecięcie(6 pinowe) które idzie do modułu gdzie jest wtyczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #143 Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Nie ma tych kabli tak dużo, wszystko jest do ogarnięcia Tam gdzie zaznaczyłem na foto musisz wydobyć 6 kabli tylko z wiązki czujników i połączyć je z z ta czarną wtyczką w module (tam tez ich powinno być 6). Do tego jest schemat na forum bo sam z niego robiłem. Wtedy czujniki masz załatwione. Pozostaje druga wtyczka z modułu ale to już jest proste, pod odpowiednie piny podłączasz plus, masę, plus po wstecznym i te dwa kabelki z buzera (ewentualnie hak i diagnostykę). Osobiście bym to rozplątał i wykorzystał tylko te kable które są Ci potrzebne, bo tak to rzeczywiście będzie Ci się ciężko połapać. Znalazłem nawet jakieś archiwalne posty mojego autorstwa z 2010 roku gdzie jest rozpiska pinów tej beżowej wtyczki. http://forum.vw-passat.pl/threads/39221-Parktronic-jak-podlaczyc?p=1054403&viewfull=1#post1054403 a tu jakbyś chciał to podłaczyc poza samochodem "na krótko". http://forum.vw-passat.pl/threads/39221-Parktronic-jak-podlaczyc?p=1053846&viewfull=1#post1053846 Edytowane 25 Marca 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoGgY Zgłoś #144 Napisano 25 Marca 2013 Dzięki przyda się wiesz może gdzie oryginalnie w kombi był zamontowany ten moduł i buzzer bo wiem że to powinno być razem ale ja mam instalacje z sedana a tam to jest osobno mam nadzieję że to nie stanowi żadnego problemu z podłączenie i spasowaniem czujników ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #145 Napisano 25 Marca 2013 moduł i buzzer na jednym uchwycie zamontowane są w prawym schowku bagażnika, nad apteczką (strona pasażera). Żadnego problemu nie ma poza znalezieniem odpowiedniego miejsca i zamocowaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoGgY Zgłoś #146 Napisano 25 Marca 2013 zrobiłem foty jak to jest połączone z tym przecięciem Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #147 Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) fotki tu nie pomogą wiele bo na odległość Ci tego nie pomierzymy Zrobisz jak chcesz, ale ja naprawdę bym to rozplątał i wydobył tylko te kable które Cie interesują, czyli te z 6-pinowej wtyczki na wiązce czujników i odpowiednio połączył z modułem (nie wiem czy kolory będą się zgadzać, ale ja i tak bym to pomierzył żeby było wiadomo który kabel na którym pinie przy wtyczce od modułu). Druga kostkę (zasilanie) z kolei masz rozpisana jak na dłoni w linkach które Ci podałem tu masz schemat połączenia czujników z modułem, gdybyś tego nie ogarniał to: T12h/nr pinu - wtyczka 12-pinowa przy module (czarna) T6h/nr pinu - wtyczka 6-pinowa na wiązce czujników Jak mało czytelne to podaj maila i Ci podeślę w lepszej jakości Tak w skrócie: wtyczka modułu (12-pinowa) wtyczka wiązki (6-pinowa) pin 1 pin 5 pin 2 pin 2 pin 3 pin 3 pin 4 pin 1 pin 5 pin 4 pin 6 pin 6 ale sprawdź sobie jeszcze na spokojnie i porównaj z kolorami, chociaż u mnie jak pamietam nie wszystkie kolory zgrywały. Edytowane 25 Marca 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoGgY Zgłoś #148 Napisano 25 Marca 2013 [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #149 Napisano 25 Marca 2013 poszło na maila, gdybyś znalazł błąd to skoryguj bo spisywałem Ci to na szybko, daj znać jak Ci poszło pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoGgY Zgłoś #150 Napisano 25 Marca 2013 dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kolesku Zgłoś #151 Napisano 22 Lipca 2013 Odgrzeję trochę temat. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie dokładnie w 3BG należy wpiąć ori wtyczkę wiązki parktronika? moduł podłączony, brzęczyk też i czujniki również... dalej leci do przodu długa wiązka (po drodze masa) i jest wtyczka... i tu jest pies pogrzebany co z tym dalej począć.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #152 Napisano 23 Lipca 2013 (edytowane) Kolego sam przerabiałem ten temat i powiem Ci, że fabrycznie nie ma miejsca-kostki na wpięcie, różnie piszą, ale ja to dokładnie obadałem i nie ma na 100%. Ta długa wiązka to nic innego jak masa, zasilanie po stacyjce, sygnał wstecznego i linia diagnostyczna. Musisz powpinać się w odpowiednie miejsca w instalację i tak: sygnał wstecznego znajdziesz w bagażniku we wiązce która biegnie do lampy lub w samej kostce lampy, masę to wiadomo, zasilanie po stacyjce najlepiej to zacisk X75-tam gdzie przekaźniki pod osłoną kierownicy nad pedałami. Z linią diagnostyczną możesz wpiąć się w złącze diagnostyczne które również masz jak na dłoni po zdemontowaniu osłony kolumny kierowniczej. Jeśli będziesz miał problem to pisz na PW to pomogę. Edytowane 23 Lipca 2013 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kolesku Zgłoś #153 Napisano 23 Lipca 2013 Super. Wielkie dzięki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
11rafal Zgłoś #154 Napisano 6 Listopada 2013 Witam , mam problem , mam rozciętą instalacje parktronika kostka czarna ,12 pinowa. nie mam kostki tej co sie łacza sie w jedno. W czarnej kostce 12 pinowej mam zajete piny nr 1 , 2 , 7 ,9 , 10 , 12 . kolory sie nie zgadzaja z 6 pinowa . Bardzo bym prosił o nr pinow jak połaczyc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #155 Napisano 6 Listopada 2013 kilka postów w górę nie chce się zerknąć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
11rafal Zgłoś #156 Napisano 7 Listopada 2013 Widziałem to ale tam masz opisane piny od jeden do szesciu a ja mam zajete piny piny nr 1 , 2 , 7 ,9 , 10 , 12 . i nic mi to nie daje ;/ a na dodatek kolory sie nie zgrywaja ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #157 Napisano 7 Listopada 2013 Skoro czujniki pracują na pinach opisanych powyżej, to niby jak chcesz żeby pracowało to na innych pinach? Musisz dopasować wiązkę do centralki a nie odwrotnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
11rafal Zgłoś #158 Napisano 7 Listopada 2013 No i własnie z tym mam problem bo nie wiem jaki do czego ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #159 Napisano 7 Listopada 2013 Masz najważniejszą 12-pinową wtyczkę pasującą do centralki - to podstawa. Zostaje Ci poprzepinać piny w odpowiednie miejsca i połączyć wg schematu - nie wiem za bardzo w czym masz problem... http://forum.vw-passat.pl/threads/39221-Parktronic-jak-podlaczyc?p=1877211&viewfull=1#post1877211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz861 Zgłoś #160 Napisano 4 Stycznia 2014 jeżeli będę miał tę wiązkę http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/3B9971085.jpg to jeszcze jakąś potrzebuje? czy ona starczy na długość przez cały samochód jeżeli ma być podłączona w przednim prawym słupku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach