harmoniush Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2008 Mam problem z ... no własnie... Na trasie wyskoczył mi tryb serwisowy. Na drugi dzień byłem w serwisie w którym regenerowałem turbinkę (w lutym) od tamtej pory zrobiłem 13 tkm. No i własnie komputer pokazał błąd -" różnica ciśnień w róże dolotowej" i serwisant powiedzial, ze przycinaja mi się troche kierowniczki turbiny. Od tamtej wizyty wszystko było w porządku a przegoniłem go tak do 4, 5 tys obrotów i błąd nie wyskoczył, ale sprawa jest taka, że ten gruby gumowy, kręty wąż, co idzie do intercoolera można nacisnąć przy obrotach okolo 4 tys a tak chyba nie powinno być... W serwisie powiedzieli, ze możliwe ze turbine znowu trzeba wyczyscic,albo oddać do ponownej regeneracji, albo jest to tylko nieszczelność w układzie... Proszę powiedzcie, co Wy myślicie na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2008 logi dynamiczne 008 i 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2008 W serwisie powiedzieli, ze możliwe ze turbine znowu trzeba wyczyscic,albo oddać do ponownej regeneracji zmien fachowcow, bo bedziesz do smierci turbiny wymienial. damcio napisal logi dynamiczne. pewnie gdzies powietrze ucieka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harmoniush Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2008 Co oznaczają te logi dynamiczne o tych wartościach ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2008 logi z vaga , musisz podpiąć się pod komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harmoniush Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2008 No własnie sie podpinałem ale tam mieli komputer Bosha i od razu wyswietlilo wlasnie ze róznica ciśnień w róże dolotowej... jeździłem z tym gościem trzymając auto na obrotach i wtedy wyrzucało ten błąd, chociaż nie zawsze. Mowił, ze turbina ma dobre ładowanie, a pozniej mowią, że moze byc turbina do ponownego czyszczenia lub nawet regeneracji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #7 Napisano 22 Listopada 2008 nie znają się po prostu ... jak można coś oceniać po samym błędzie poza tym sami się pogubili w tym , to jest serwis, a niestety mało ASO jest dobrych jedź na vaga ( nie do nich ) zrób dynamiczne 008 i 011 i wtedy będzie można mówić , czy cos jest do czyszczenia, czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harmoniush Zgłoś #8 Napisano 22 Listopada 2008 OK, dzięki, tak zrobię ale musi wskoczyć mi tryb serwisowy, żeby później na VAG-u mogli coś stwierdzić, prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2008 nie, nic nie musi wyskakiwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #10 Napisano 23 Listopada 2008 OK, dzięki, tak zrobię ale musi wskoczyć mi tryb serwisowy, żeby później na VAG-u mogli coś stwierdzić, prawda?? Dogadaj się z kimś z okolicy z forum, kto ma vag i zrobi te logi, najprościej i bez problemu, a ten serwis omijaj z daleka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach