Skocz do zawartości
harmoniush

Różnica ciśnień w róże dolotowej ??

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z ... no własnie...

Na trasie wyskoczył mi tryb serwisowy.

Na drugi dzień byłem w serwisie w którym regenerowałem turbinkę (w lutym) od tamtej pory zrobiłem 13 tkm.

No i własnie komputer pokazał błąd -" różnica ciśnień w róże dolotowej" i serwisant powiedzial, ze przycinaja mi się troche kierowniczki turbiny.

Od tamtej wizyty wszystko było w porządku a przegoniłem go tak do 4, 5 tys obrotów i błąd nie wyskoczył, ale sprawa jest taka, że ten gruby gumowy, kręty wąż, co idzie do intercoolera można nacisnąć przy obrotach okolo 4 tys a tak chyba nie powinno być...

W serwisie powiedzieli, ze możliwe ze turbine znowu trzeba wyczyscic,albo oddać do ponownej regeneracji, albo jest to tylko nieszczelność w układzie...

Proszę powiedzcie, co Wy myślicie na ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi dynamiczne 008 i 011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W serwisie powiedzieli, ze możliwe ze turbine znowu trzeba wyczyscic,albo oddać do ponownej regeneracji

 

zmien fachowcow, bo bedziesz do smierci turbiny wymienial. damcio napisal logi dynamiczne. pewnie gdzies powietrze ucieka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co oznaczają te logi dynamiczne o tych wartościach ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi z vaga , musisz podpiąć się pod komputer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie sie podpinałem ale tam mieli komputer Bosha i od razu wyswietlilo wlasnie ze róznica ciśnień w róże dolotowej... jeździłem z tym gościem trzymając auto na obrotach i wtedy wyrzucało ten błąd, chociaż nie zawsze. Mowił, ze turbina ma dobre ładowanie, a pozniej mowią, że moze byc turbina do ponownego czyszczenia lub nawet regeneracji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znają się po prostu ... jak można coś oceniać po samym błędzie

poza tym sami się pogubili w tym , to jest serwis, a niestety mało ASO jest dobrych

jedź na vaga ( nie do nich ) zrób dynamiczne 008 i 011 i wtedy będzie można mówić , czy cos jest do czyszczenia, czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki, tak zrobię :) ale musi wskoczyć mi tryb serwisowy, żeby później na VAG-u mogli coś stwierdzić, prawda??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, nic nie musi wyskakiwać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK, dzięki, tak zrobię :) ale musi wskoczyć mi tryb serwisowy, żeby później na VAG-u mogli coś stwierdzić, prawda??

 

Dogadaj się z kimś z okolicy z forum, kto ma vag i zrobi te logi, najprościej i bez problemu, a ten serwis omijaj z daleka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności