Skocz do zawartości
molo

Notlauf w AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Się naczytałem chyba więcej niż na maturke :)

 

Ne znalazłem bardzo zbliżonego problemu. Pod kompem mój Pasek bedzie dopiero w przyszlym tygodniu ale w trosce o niego szukam odpowiedzi juz teraz.

 

3 razy złapał już tryb awaryjny. Ale tylko na 3-im biegu i przy okolo 3200 obrotów. No naczytawszy sie przegoniłem go na biegach i na innych jest OK. Na 4-tym biegu przeciągnąłem go do 4200 i było ok no to mu 5 bieg o do 170km/h go pogoniłem. Slisko więc więcej juz nie pędziłem. Filtr powietrza zmieniany wraz z olejem jakies 4 tys km. Mam go dwa mieące wiec nie znam jego dalszej przeszlosci.

 

Co wy na to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo 2 razy.też przegoniłem i niby ok.Ja bede prosił mechanika o wymiane wszystkich wężykó do turbo i nie wiem,może wymienię zawór N75.Sam jeszcze nie wiem co robić :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kierownice w turbinie sie zacinaja, mialem tak i tez bylo to sporadyczne.Kompa i test dynamiczny z grupy 11.Powodzenia.

ps.przyczyn moze byc wiecej np.n75:)

Skonczylo sie na wymianie turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego szrota tylko na zlom :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tego szrota tylko na zlom :D

 

 

 

Konkrety Jarek !!! Na szrot pojdzie jak korozja go zacznie brac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kompa i test dynamiczny z grupy 11.

Chętnie bym zrobił komp jest Vag 311-2 też tylko za chiny ludowe nie umiem robic logow dynamicznych :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie kierownice w turbinie sie zacinaja, mialem tak i tez bylo to sporadyczne.Kompa i test dynamiczny z grupy 11.Powodzenia.

ps.przyczyn moze byc wiecej np.n75:)

Skonczylo sie na wymianie turbiny

 

wymieniles od razu turbine??? a nie wystarczylo jej przeczyscic??? :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie dlaczego łapie tylko na 3 biegu ?? Bo jak by bylo na każdym powyżej 3 tys to by bylo bardzej oczywiste. Nie znam sie za bardzo więc zdaje sie na was.

 

Fajnie by było jak by byl ktos z moich okolic kto zrobil by mi logi dynamiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawia mnie dlaczego łapie tylko na 3 biegu ?? Bo jak by bylo na każdym powyżej 3 tys to by bylo bardzej oczywiste. Nie znam sie za bardzo więc zdaje sie na was.

 

Fajnie by było jak by byl ktos z moich okolic kto zrobil by mi logi dynamiczne.

Jeśli masz VAG to jest fajny opis jak to sie robi ;)

Zerknij:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13245

Sam jutro się za to wezmę,zobcze co z moim Notlauf ;)

P.S tutaj tak w skrócie:

1. odpalić VAGa i measuring blocks

2. znaleźć konkretny kanał (JEDEN!!!!!*)

3. znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II...

4. wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem...

5. nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia.

Dla mnie później jest horror jeśli chodzi o Exela :( by to skonwertować,tu jest meksyk w moim odczuciu:/

Edytowane przez wicher123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

mam podobny problem z moim autkiem jak autor postu, z tym że auto potrafi wchodzic w tryb awaryjny nie tylko na 3 biegu i przy wciskaniu gazu do oporu. wczesniej zdarzalo sie to rzadziej a teraz praktycznie za kazdym razem podczas jazdy autem. po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad przeplywomierza. w przyszłym tygodniu jestem umówiony na jego wymianę i zobaczymy ... oby pomogło.

aha i jeszcze małe pytanko:

czy po wymianie przepływomierza konieczna jest jego adaptacja, czy cos w tym rodzaju, za pomoca komputera ? jeden znajomy powiedzial ze po kazdorazowym odpinaniu i podlaczaniu przeplywomierza nalezy go adaptowac komputerem. czy to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba adaptować - to nie silnik benzynowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Konkrety Jarek !!! Na szrot pojdzie jak korozja go zacznie brac :)

 

miales czeresniaku podjechac. chcesz to do Cinka na vaga pojedziemy, bo ten twoj mechanik to pewnie by kazal turbine wymienic :D Rysiek tez dynamicznie nie zrobi. Cinek albo Danecki jesli chcesz logi podczas jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO ja w trosce o Ciebie co byś nie zmarzl nie podjechalem. A gdzie kolega Cinek pomieszkuje ?? Nasze okolice ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniles od razu turbine??? a nie wystarczylo jej przeczyscic??? :confused:

Uszczelnienia do wymiany i luz wzdluzny, czyli na wlasna reke nic nie zrobisz:)

Czyszczenie nie mialo sensu

Edytowane przez lis1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności