molo Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2008 Się naczytałem chyba więcej niż na maturke Ne znalazłem bardzo zbliżonego problemu. Pod kompem mój Pasek bedzie dopiero w przyszlym tygodniu ale w trosce o niego szukam odpowiedzi juz teraz. 3 razy złapał już tryb awaryjny. Ale tylko na 3-im biegu i przy okolo 3200 obrotów. No naczytawszy sie przegoniłem go na biegach i na innych jest OK. Na 4-tym biegu przeciągnąłem go do 4200 i było ok no to mu 5 bieg o do 170km/h go pogoniłem. Slisko więc więcej juz nie pędziłem. Filtr powietrza zmieniany wraz z olejem jakies 4 tys km. Mam go dwa mieące wiec nie znam jego dalszej przeszlosci. Co wy na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2008 Miałem to samo 2 razy.też przegoniłem i niby ok.Ja bede prosił mechanika o wymiane wszystkich wężykó do turbo i nie wiem,może wymienię zawór N75.Sam jeszcze nie wiem co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis1 Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2008 Pewnie kierownice w turbinie sie zacinaja, mialem tak i tez bylo to sporadyczne.Kompa i test dynamiczny z grupy 11.Powodzenia. ps.przyczyn moze byc wiecej np.n75:) Skonczylo sie na wymianie turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2008 tego szrota tylko na zlom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molo Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2008 tego szrota tylko na zlom Konkrety Jarek !!! Na szrot pojdzie jak korozja go zacznie brac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2008 Kompa i test dynamiczny z grupy 11. Chętnie bym zrobił komp jest Vag 311-2 też tylko za chiny ludowe nie umiem robic logow dynamicznych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2008 Pewnie kierownice w turbinie sie zacinaja, mialem tak i tez bylo to sporadyczne.Kompa i test dynamiczny z grupy 11.Powodzenia.ps.przyczyn moze byc wiecej np.n75:) Skonczylo sie na wymianie turbiny wymieniles od razu turbine??? a nie wystarczylo jej przeczyscic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molo Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2008 Zastanawia mnie dlaczego łapie tylko na 3 biegu ?? Bo jak by bylo na każdym powyżej 3 tys to by bylo bardzej oczywiste. Nie znam sie za bardzo więc zdaje sie na was. Fajnie by było jak by byl ktos z moich okolic kto zrobil by mi logi dynamiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2008 (edytowane) Zastanawia mnie dlaczego łapie tylko na 3 biegu ?? Bo jak by bylo na każdym powyżej 3 tys to by bylo bardzej oczywiste. Nie znam sie za bardzo więc zdaje sie na was. Fajnie by było jak by byl ktos z moich okolic kto zrobil by mi logi dynamiczne. Jeśli masz VAG to jest fajny opis jak to sie robi Zerknij: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13245 Sam jutro się za to wezmę,zobcze co z moim Notlauf P.S tutaj tak w skrócie: 1. odpalić VAGa i measuring blocks 2. znaleźć konkretny kanał (JEDEN!!!!!*) 3. znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II... 4. wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem... 5. nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia. Dla mnie później jest horror jeśli chodzi o Exela by to skonwertować,tu jest meksyk w moim odczuciu:/ Edytowane 20 Listopada 2008 przez wicher123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #10 Napisano 20 Listopada 2008 witam. mam podobny problem z moim autkiem jak autor postu, z tym że auto potrafi wchodzic w tryb awaryjny nie tylko na 3 biegu i przy wciskaniu gazu do oporu. wczesniej zdarzalo sie to rzadziej a teraz praktycznie za kazdym razem podczas jazdy autem. po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad przeplywomierza. w przyszłym tygodniu jestem umówiony na jego wymianę i zobaczymy ... oby pomogło. aha i jeszcze małe pytanko: czy po wymianie przepływomierza konieczna jest jego adaptacja, czy cos w tym rodzaju, za pomoca komputera ? jeden znajomy powiedzial ze po kazdorazowym odpinaniu i podlaczaniu przeplywomierza nalezy go adaptowac komputerem. czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #11 Napisano 20 Listopada 2008 nic nie trzeba adaptować - to nie silnik benzynowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 20 Listopada 2008 Konkrety Jarek !!! Na szrot pojdzie jak korozja go zacznie brac miales czeresniaku podjechac. chcesz to do Cinka na vaga pojedziemy, bo ten twoj mechanik to pewnie by kazal turbine wymienic Rysiek tez dynamicznie nie zrobi. Cinek albo Danecki jesli chcesz logi podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molo Zgłoś #13 Napisano 20 Listopada 2008 NO ja w trosce o Ciebie co byś nie zmarzl nie podjechalem. A gdzie kolega Cinek pomieszkuje ?? Nasze okolice ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis1 Zgłoś #14 Napisano 20 Listopada 2008 (edytowane) wymieniles od razu turbine??? a nie wystarczylo jej przeczyscic??? Uszczelnienia do wymiany i luz wzdluzny, czyli na wlasna reke nic nie zrobisz:) Czyszczenie nie mialo sensu Edytowane 20 Listopada 2008 przez lis1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach