Gość paweltouran Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2008 Witam. Mam Tourana 1.9 TDI 101km AVQ 2003r. 154tys przebiegu. Gdy silnik jest zimny samochód odpala bez żadnego problemu(na dotyk). Gdy silnik osiągnie swoją temperaturę pracy i w cyklu miejskim jest kilkakrotnie gaszony-odpalany zaczyna sie problem z rozruchem. Potrzebuje dłuższego kręcenia nieraz nie odpali. Po przy gazowaniu na luzie wyczuwalna jest minimalna nierównomierna praca silnika. Co może być przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #2 Napisano 17 Listopada 2008 trzeba zmienić mapy dawki startowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2008 Kilka rzeczy sprawdź, kąt, dawkę, rozrusznik (regeneracja), czujniki temperatury (paliwa, powietrza, płynu) i na końcu pozostaje korekta softu dawki rozruchowej, ale to już działka tunera. O oczywistych sprawach typu filtry nie wspominam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2008 trzeba zmienić mapy dawki startowej dokladnie tak. bardzo duzo 2.0 ma ten problem, min moj miał, Auto nie chcialo zabardzo odpalac, jak by nie mogl zakrecic dobrze, ze 2-3 obroty , tak mulowato, czy zimny czy cieply, bez roznicy. 75tys miał przejechane od nowosci. Po zmianie mapy dawk, idealnie, lepiej niz idealnie. Roznice bylo widac na cieplym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek23 Zgłoś #5 Napisano 16 Marca 2011 Pomocy .. Mam problem z passatem b5 1.6 benzyna 98r . Nieodpala na ciepłym silniku trzeba go dłużej kręcić 2 do 3 razy . Jak juz zapali to słabo wkręca się na obroty . Acha po zapaleniu czuć benzyna troche jak by sie zalewał chyba . Pomocy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 16 Marca 2011 Pomocy .. Mam problem z passatem b5 1.6 benzyna 98r . Nieodpala na ciepłym silniku trzeba go dłużej kręcić 2 do 3 razy . Jak juz zapali to słabo wkręca się na obroty . Acha po zapaleniu czuć benzyna troche jak by sie zalewał chyba . Pomocy.. sprawdź pompę czy daje odpowiednie ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach