Angelus Zgłoś #121 Napisano 10 Grudnia 2012 Znajomy ma 3.0 Tsi i nie narzeka choć przebieg tylko 30tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaloteck Zgłoś #122 Napisano 11 Grudnia 2012 A moze to jest tak jak kiedys bylo z 2.5 TDI ? Moze 1.4 TSI 160 jest juz dopracowany po tylu latach, tylko po prostu ciazy na nim opinia z przeszlosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #123 Napisano 11 Grudnia 2012 Moze i jest dopracowany ale nie ma się co oszukiwać generowanie mocy z małych pojemności w czasach kiedy to księgowi projektują samochody to nie jest dobry pomysł. Wybierając samochód rozważałem alebo Insignię 1.6 Turbo 180 KM / Focusa EcoBust 1.6 182 KM albo Passata. Passata bo wyciśniecie 160 KM uważam za lepsze rozwiązanie niż to u Opla i Forda, choć czasem żałuje że nie postawiłem na nowego Focusa. Ta moc w tej masie i za cenę 100 k zł dało by mi max skomputeryzowany samochód z wszystkimi elektronicznymi wodotryskami jaki sa teraz na rynku, no ale jest Pasek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigshark Zgłoś #124 Napisano 19 Stycznia 2013 A jaką masz wersję silnika - BZB czy CDAA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lllukasz Zgłoś #125 Napisano 11 Lipca 2013 Dzień dobry, Miesiąc temu kupiłem VW Passat 1.8 tsi 2008 z przebiegiem 152 000 km. Sprawdziłem historię auta w vw i jego przebieg. Auto pochodzi z polskiego salonu i na bieżąco było serwisowane. Niestety mam problem; ASO w Warszawie 2 tydzień nie wie jak rozwiązać problem - zapaliła się kontrolka silnika a komputer informuje o ubogiej mieszance paliwa. ASO wymieniło cewkę a tydzień później przepływomierz - kontrolka się świeci jak świeciła. Poinformowałem ASO, że nie będę płacił za ich "chybił trafił" niemniej jednak zostałem z problemem. Szukałem na forum podobnych sytuacji ale niestety nic nie znalazłem. Mam nadzieję, że też piszę w odpowiednim wątku - jeżeli nie z góry przepraszam. Czy spotkał się ktoś z Was z podobnym przypadkiem - ew. czy możecie polecić jakiś warsztat z Warszawy ? Pozdrawiam Ł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madison2 Zgłoś #126 Napisano 11 Lipca 2013 Ja polecam DIAGTRONIK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #127 Napisano 11 Lipca 2013 zapaliła się kontrolka silnika a komputer informuje o ubogiej mieszance paliwa. a co było w błędach??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #128 Napisano 12 Lipca 2013 Kup paliwo na innej stacji w moim przypadku pomoglo chociaz swiecila inna kontrolka ta od spalin a po zmianie paliwka zero problemow z kontrolkami napewno warto sprobowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #129 Napisano 12 Lipca 2013 Kup paliwo na innej stacji w moim przypadku pomoglo chociaz swiecila inna kontrolka ta od spalin a po zmianie paliwka zero problemow z kontrolkami napewno warto sprobowac Ja miałem tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lllukasz Zgłoś #130 Napisano 13 Lipca 2013 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Wczoraj odebrałem samochód z VW - dalej nic nie wiedzą ; komputer podobno prócz komunikatu nie pokazuje jednoznacznie co to może być wskazując na wiele elementów. Sprawdzili cewki, pompy , sonde lambda (brali z innego auta, które było akurat w serwisie) i wszystkie te rzeczy są ok. Błąd jest cały czas. Jeszcze jak oddali mi samochód to nie dokrecili czegoś i wyciekał olej a raczej wylewal się i musialem do nich wrócić; to tak na marginesie. Mówią , że to może być ukryta wada i prawdopodobnie gdzieś jest nieszczelność. Za dalsze poszukiwanie chcą kasy - trochę im nie daje wiary. Mieli auto 2 tyg. w sumie i nic nie wiedzą. Tankowałem różne paliwa (BP, Shell) - zawsze 98. Efekt jest ten sam - Panowie polećcie proszę jakiś serwis. a i jeszcze zaczęło bardzo trząść silnikiem jak jest zimny... przed wizytą w vw tak nie było Edytowane 13 Lipca 2013 przez lllukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lllukasz Zgłoś #131 Napisano 24 Lipca 2013 Dzień dobry, kolejne (wczorajsze) podejrzenie dotyczy kolektora ssącego - jutro wymieniam.... dam znać może moje doświadczenia komuś się przydadzą Serdeczności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #132 Napisano 25 Lipca 2013 lllukasz, daj znać jak tylko będziesz coś więcej wiedział. Rozmyślam zakup w tym silniku passata z 2010r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lllukasz Zgłoś #133 Napisano 28 Lipca 2013 Dam znać - jeszcze auta nie odebrałem; czekam na zatwierdzenie wymiany przez gwaranta (mam takie ubezpiecznie , które pokrywa niektóre koszty napraw) Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lllukasz Zgłoś #134 Napisano 31 Lipca 2013 odebrałem samochód z nowym kolektorem i wszystko jest ok - uff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #135 Napisano 1 Sierpnia 2013 W ramach gwarancji czy za kasiore? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lllukasz Zgłoś #136 Napisano 8 Sierpnia 2013 Gwarancji...ale padła mi pompa i wentylator... ale trafiłem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek11 Zgłoś #137 Napisano 22 Sierpnia 2013 dzisiaj kupiłem passata b7 z 2010r 1,8TSI powiem że bardzo dobrze mi się nim jeździ, opony 235/45 R17 spalanie mniej więcej wyszło 7,3-7,5 na benzynie 98oktanów. szkoda że ksenonów nie ma ale trudno . Turbine słysze jak zasysa ( taki delikatny szmer ) przy niższych i wyższych obrotach przy mocnym depnięciu. Tylko zastanawiam się jak odkręcam korek paliwa to tak jakby ciśnienie zchodziło z baku, nie wiem czy tak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Zgłoś #138 Napisano 25 Sierpnia 2013 U mnie jest tak od nowego w 2.0 TSI, więc chyba nie powinieneś się przejmować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek11 Zgłoś #139 Napisano 25 Sierpnia 2013 ee no to dobrze. dzisiaj jechałem do Częstochowy to spalanie 5,2 litra było mam nawet zdjęcie ( spalanie sprawdzone pod koniec trasy) naprawdę byłem mile zaskoczony że tak mało, jeździłem dieslem i jak będzie bez awaryjny to nigdy diesla nie kupie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #140 Napisano 27 Sierpnia 2013 dzisiaj jechałem do Częstochowy to spalanie 5,2 litra było mam nawet zdjęciez jaką prędkością i ładunkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach