Passat B3 GT Zgłoś #21 Napisano 1 Stycznia 2013 Witam mam też ten sam problem ze czuć mi benzynę, a mam Passata z lpg i po przełączeniu go na gaz cieknie mi paliwo z listwy wtryskowej z tego miejsca co jest zaznaczone na focie . Co mam z tym zrobić ?? nie było nam żadnego przewodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 1 Stycznia 2013 nie było nam żadnego przewodu A powinien, podłączony on jest do podciśnień czyli na trójniku 1-góra przepustnicy2-Filtr powietrza i 3-króciec regulatora ciśnienia paliwa który jest na zdjęciu. Kup nowy, podłącz ciśnienia i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat B3 GT Zgłoś #23 Napisano 1 Stycznia 2013 to jest ciśnienie ?, jeśli tak to tak zrobiłem już połączyłem przewodem to z tego pierwszej foty z tym z drugiej , ale teraz ciężko mu jest zapalić i dłużej muszę go kręcić;/czemu tak jest ?, a jak tego nie było to super palił, a mam takie jeszcze pytanie czy tą benzynę po podłączeniu będzie spalać czy co się będzie z nią działo ? bo passat jest z gazem i nawet jak chodził silnik na gazie to ciekła benzyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 1 Stycznia 2013 to jest ciśnienie Podciśnienie...a króciec z którego cieknie to regulator ciśnienia paliwa na listwę wtryskową. Jeśli podłączyłeś wężyk a cieknie benzyna to będzie gorzej. Podłącz pod króciec osobny wezyk i puść go na glebę....i wymień regulator http://allegro.pl/nowy-regulator-cisnienia-paliwa-vw-037133035c-audi-i2883810852.html Nie wiem jak z jakością tego z linku ale wiesz już czego szukać. Uszkodzony reg. to właśnie benzyna z króćca i utrudniony rozruch silnika po dłuższym postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat B3 GT Zgłoś #25 Napisano 2 Stycznia 2013 jak wymienię na nowy reduktor to już nie powinno ciec ? a co mam zrobić z tym podciśnieniem do czego go połączyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #26 Napisano 2 Stycznia 2013 jak wymienię na nowy reduktor to już nie powinno ciec ? Regulator..tak przestanie. a co mam zrobić z tym podciśnieniem do czego go połączyć ? Jak wymienisz podłącz go tak jak opisałem....jeśli wycieki są niewielkie silnik sobie je zassie. Ten króciec to taki "czujnik" sprawności regulatora.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat B3 GT Zgłoś #27 Napisano 2 Stycznia 2013 Dzięki bardzo ze mi wytłumaczyłeś z tym jak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat B3 GT Zgłoś #28 Napisano 7 Stycznia 2013 mam już nowy reduktor stary wymontowałem lecz teraz nie mogę zamontować nowego wchodzi, ale nie do końca ;/ nie chce pchać z całej siły bo listwa jest plastikowa i nie chce jej połamać, ma ktoś sposób jak zamontować reduktor bez uszkodzenia go i listwy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #29 Napisano 7 Stycznia 2013 ma ktoś sposób jak zamontowa Nie ma na to pewnej metody, najważniejsze abyś nie użył żadnych przyrządów, rękoma musisz sobie poradzić, od biedy można by posmarować oring, ale nie ma takiej potrzeby o można niepotrzebnie zanieczyścić wtryski. Jedną ręką wciskasz w miarę możliwości a drugą wsuwasz zabezpieczenie....i to ono całkowicie osadzi regulator. Nie sugeruj się tym że dobrze osadzony regulator sprawi że zabezpieczenie lekko wejdzie....ma właśnie wejść z oporem aby oring się dobrze ścisnął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat B3 GT Zgłoś #30 Napisano 7 Stycznia 2013 tak zrobię jak mówisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach