pawelb6 Zgłoś #41 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) widziałem tego paska na Worthersee i powiem że wygląda ładnie,ale jestem ciekaw ile czasu jechał i z jaką prędkością żeby dotrzeć do Austri na zlot,ja jechałem 120-140 i po polskich i czeskich drogach na poprzecznych garbach z załadowanym bagażnikiem myślałem że mi w niektórych miejscach zęby wypadną ,co mówiąc na 20'' i takiej glebie,chyba niektórzy jeżdżą 80-90km/h i bez obciążenia zwalniając co chwile,nie piszcie że mała różnica między 18'' a 20'' bo śmiać mi się chce,chyba że POM(powolny objazd miasta) was satysfakconuje to sorry.Ja często się śpiesze i zapindalam wpadając czasem w dziury i niestety serce się kroi,co mówiąc na 20'' ahh żebym mieszkał w Niemczech ,Autrii lub innych krajach z płaskimi drogami......pomażyć dobra rzecz Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez pawelb6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #42 Napisano 10 Sierpnia 2010 heh ja znam tego kolege i on nie nalezy do tych lansiarzy on poprostu jezdzi teraz chyba passat jest do sprzedania. co do roznicy miedzy 18-20 napewno jakas jest. Ale np on mi powiedzial ze woli 17 lub 19 na 18 zle mu sie jezdzi, od tyle. Jak dla mnie sa gusta i gusciki, kazdy niech zachowa to dla siebie, bo ile osob tyle opinii, kazdy ma swoja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #43 Napisano 10 Sierpnia 2010 zgadzam sie w 100% z pawelb6..ja nie wyobrazam sobie jazdy passatem na 20a nawet i na 19...nie wiem jak mozna tak jezdzic przynajmiej w polsce po naszych drogach.. watpie zeby ktos dluzej pojezdzil w passku na takich kolach jak sezon..no ale samemu sie trzeba przekonac o wszystkim... wszedzie progi zwalniace, wysokie krawezniki, dziury, przejazdy kolejowe,glebokie koleiny.. czasem sie czlowiek zagapi nie zauwazy tych progow i lipa..trzeba uwazac zeby nie przytrzec podwoziem albo zderzaka nie urwac a gdybym jeszcze mial 20.. ciagly stres czy dzis uda sie do domu dojechac bez pogecia felg:)albo jazda po miescie max 50km.h i zatrzymywanie sie przed kazdym progiem i koleina;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #44 Napisano 11 Sierpnia 2010 dzieki 20 calowym rimsom można przekonać się że moc to rzecz względna, kulałem się pewnego dnia do pracy na trasie u mnie w mieście(rzecz jasna w Niemczech hehe) po dziurach 120 gdzie pewien nasz forumowy kolega jechał 50 na toczącej feldze i pełnym glebunku.. wtedy właśnie szanuje moje cztery młode szesnastki bym zapomniał..... stosunek mocy kolegi zdaje się 190 do moich niespełna 160 a wygrał mój słabeusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #45 Napisano 11 Sierpnia 2010 nie no zawsze beda przeciwnicy i zwolennicy,kazdy by chcial zeby bylo ladnie ale bez małych wyrzeczeń-a tak to nie ma,musialyby byc drogi jak stół. Ale zeby bylo ladnie, to nistety musi byc duze kolo i niski zawias,i możecie klamki i lusterka wychromowac,zalozyc day liny ala audi a6, popowieszac bąbki, podswietlić podwozia neonami z tesco, poobszywać kierownice dwukolorowymi skórkami a i tak h....j z tego, szkoda pieniedzy,efektu nigdy nie bedzie. Gwarantuje wam ze gdybysmy ruszyli rowno z np.Kielc do W-wy nie dojechalbym pozniej niz inni, no niech juz bedzie ze zwolnie pare razy przed nierównosciami i dojade 5 min pozniej-bo to naprawde nieduze roznice beda przez te zwolnienia-to co z tego? za pare lat bedzie caly system monitorowania predkosci,ba , juz teraz jadac na krakow nie poszaleje bo fotoradar na fotoradarze- i co moi demoni predkości,po h....j mi moc podnosic ze 131 koni na 200 jak i tak nie moge pojechac tymi 131...?a na autobanie w raju? gwarantuje ze pojde tak samo....ale chyba nie ma sensu ta dyskusja,albo ladnie i troche uwazac albo cos innego sobie kupic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #46 Napisano 11 Sierpnia 2010 ja nie jestem przeciwnikiem 20'' ale w pasku uważam że wyglądają za duże,a propos jazdy to każdy ma inny styl i auto wykorzystuje do różnych celów,jeździ po różnych drogach,używa sporadycznie lub robi niewiele kilometrów dziennie i może sobie pozwolić na różne wyżeczenia,niektórzy nie wyobrażają sobie jazdy na 17'' bo wykorzystują auto do celów np.budowlanych lub ciągają przyczepkę lub po prostu cenią komfort,ale nie rozpisując się i wracając do tego że jest niewielka różnica w komforcie i w zachowaniu na jezdni między 18'' a 20''to się niezgodze,przecież na 20'' to gleba musi być max to co mówić o plastrze opony na feldze ,koniec OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #47 Napisano 11 Sierpnia 2010 tak tam,koniec OT kazdy robi jak uwaza... pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach