pricho Zgłoś #21 Napisano 22 Maja 2011 jarek_g60 dzięki!! tego właśnie potrzebowałem do skompletowania pełnej bazy informacji powiedzcie mi tylko jeszcze Szanowni Koledzy, czy pod kolektorem dolotowym znajduje się jakaś uszczelka? czy poprostu metal kolektora styka się z metalem bloku silnika !? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek_g60 Zgłoś #22 Napisano 22 Maja 2011 jest uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #23 Napisano 23 Maja 2011 a czy koledzy mogę mi jeszcze powiedzieć jaki numer ma owa uszczelka? dziś będę dzwonił do ASO i chciałbym im podać odpowiedni numerek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) a czy koledzy mogę mi jeszcze powiedzieć jaki numer ma owa uszczelka? Dziś będę dzwonił do aso i chciałbym im podać odpowiedni numerek 037 253 039d Czy to jest na 100% poprawny numer uszczelki pod kolektor ssący?? GURAL Edytowane 9 Czerwca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #25 Napisano 23 Maja 2011 a czy koledzy mogę mi jeszcze powiedzieć jaki numer ma owa uszczelka? dziś będę dzwonił do ASO i chciałbym im podać odpowiedni numerek Nie zapomnij o nowych śrubach do kolektora :ok W ASO koszt niewielki okólo 3zł/szt, możesz kupić w skepie z śrubami pamietaj klasa wytrzymałości minimum 8.8 :halo Rozmiar śruby podam wieczorem jak nie zapomne. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #26 Napisano 23 Maja 2011 O cholera! Dzięki Kolego.. o śrubach na śmierć zapomniałem !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #27 Napisano 23 Maja 2011 Nie zapomnij o nowych śrubach do kolektora A po co nowe sruby? Pierwszy raz widze takie info na forum. To nie glowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #28 Napisano 23 Maja 2011 A po co nowe sruby? Moga być przeciągnięte, ale wcale nie muszą, warto dla pewności dać nowe. Wydatek żaden przy kosztach wyciągania silnika i wykręcania urwanej śruby (znam taki przypadek). Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pricho Zgłoś #29 Napisano 23 Maja 2011 A po co nowe sruby? Pierwszy raz widze takie info na forum. To nie glowica. Ale ja też gdzieś czytałem/słyszałem/widziałem, że przy demontażu kolektora czy innych elementów narażonych na wielkie zmiany temperatur warto dać nowe śruby... ---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 11:23 ---------- Panowie (i Panie), najświeższe zestawienie z Gdańska sklep Gajos w Sopocie, ul. Kasztanowa: oring EGR: N90927302 - ok. 11zł uszczelka EGR: 069131547D - ok. 12zł uszczelka EGR od kolektora: 038131547A - ok. 14zł uszczelka pod kolektor: 037253039D - ok. 32zł jest możliwość wysyłki do klienta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #30 Napisano 9 Czerwca 2011 Koledzy jaki numer ma uszczelka pod kolektor do AVF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #31 Napisano 9 Czerwca 2011 (edytowane) Koledzy jaki numer ma uszczelka pod kolektor do AVF? Informacja jest w poście kolegi pricho tuż nad Twoim. Błąd, w poście kolegi pricho jest błędny numer tej uszczelki. To jest numer uszczelki pod kolektor wydechowy. Edytowane 9 Czerwca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #32 Napisano 9 Czerwca 2011 (edytowane) czyli do AWX i AVF jest taka sama uszczelka? ---scalone--- @mielke: troche sie nie zrozumielismy:) wymieniam egr i przy okazji chce wyczyscic kolektor i chce tez wymienic uszczelke miedzy kolektorem, a blokiem i przewinely sie 2 numery tych uszczelek, a chyba jest tam tylko jedna i nie wiem ktorej szukac: 028 129 717 D 037 253 039 D Ktora mam zakupic? Edytowane 9 Czerwca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #33 Napisano 9 Czerwca 2011 @mielke: troche sie nie zrozumielismy:) wymieniam egr i przy okazji chce wyczyscic kolektor i chce tez wymienic uszczelke miedzy kolektorem, a blokiem i przewinely sie 2 numery tych uszczelek, a chyba jest tam tylko jedna i nie wiem ktorej szukac: 028 129 717 D 037 253 039 D Ktora mam zakupic? pierwsza wg etki pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #34 Napisano 9 Czerwca 2011 Dzieki! Szac za pomoc:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #35 Napisano 15 Czerwca 2011 Najnowsze info z ASO Rowinski-Wajdemajer z Piaseczna: Uszczelka EGR: 069 131 547 D 12zl Uszczelka EGR: 038 131 547 A 15zl O-ring: N-909 273 01 11zl Uszczelka pod kolektor: 028 129 717 D 27zl Wszystko dostepne od reki. W piatek zaatakuje kolektor i EGR i zobaczymy czy bedzie pasowac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierny Zgłoś #36 Napisano 10 Lipca 2012 Witam. Szukam nr. uszczelki która znajduje się między kolektorem a blokiem silnika. Będę to wszystko demontował ponieważ muszę wyczyścić kolektor. Więc wymienię i uszczelkę. Generalnie już ją zakupiłem jednak coś mi mówi ze dali mi nie taką. A może ktoś ma zdjęcie owej uszczelki? Auto to Passat 1.9TDI 90KM 1997r. Edit: Uszczelka jaką dostałem to 037 253 039 F a nie wiem czy nie powinna być 028 129 717 D ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #37 Napisano 11 Lipca 2012 Jak odkręcić dwie śruby na klucz 12 (jakiś patent) co są na kolektorze ssącym łącząc rurę z EGR-a. Jest na tych śrubach jakaś kontra i próbowałem kleszczami ją ruszyć ale ani nie drgnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierny Zgłoś #38 Napisano 12 Lipca 2012 Jak odkręcić dwie śruby na klucz 12 (jakiś patent) co są na kolektorze ssącym łącząc rurę z EGR-a. Jest na tych śrubach jakaś kontra i próbowałem kleszczami ją ruszyć ale ani nie drgnie. Możesz mieć problem z tymi śrubami. Zapewne są strasznie zapieczone. Psikałeś wcześniej WD40? istnieje ryzyko zerwania śruby lub gwintu. Przed zabiegiem radzę zakupić od razu nowe śruby, po demontażu wskazana jest ich wymiana jak i uszczelki kolektora. Jednak największy problem będziesz miał w tedy jeśli coś naprawdę pęknie i zostanie to w bloku lub kolektorze. Nie chcę straszyć bo nie znam Twoich umiejętności manualnych. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #39 Napisano 12 Lipca 2012 mierny ale jak to odkręcałeś?? Pierwsze tą kontrę jakimiś kleszczami czy od razu wszystko na raz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierny Zgłoś #40 Napisano 13 Lipca 2012 W moim przypadku nie ma tam żadnej kontry, są to po prostu nakrętki samo zabezpieczające przed odkręceniem. Czyli takie z plastikowym kołnierzem w środku który podczas dokręcania jest żłobiony przez gwint śruby. Są też takie z samo zabezpieczającą podkładką metalową która działa na podobnej zasadzie. Z tego co jeszcze udało mi się sprawdzić to w AWX może być tak: śruba imbusowa kołnierzowa 6szt. M8X45-Z0 (nr. jeśli chciałbyś kupić nowe to: N 902 006 03) + dwie nakrętki samo zabezpieczające 6K M8 (N 900 850 01). A Nr. uszczelki pod kolektorem to 028 129 717 D Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach