cycu Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2008 kupilem sobie lampy typu angel eyes firmy sonar do passata b5, jednak zastanawia mnie dosc prosty fakt, jak wymienic zarowke i jak zamontowac elektryczne silniczki, jeszcze sie do teg onie zabieralem jednak nie umiem otworzyc tego okroglego czegos z kablami co trzyma zarowke ... wymienial ktos moze zarowki w tych lampach>?? z gory dzieki za kazda pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 29 Października 2008 (edytowane) jak by nie bylo musi sie w ktoras strone przekrecac poszukaj w szukajce jest troche info o tych lampach a silniczek wstawiasz ( masz takie cos na dole pomiedzy jedna a druga zarowka) przekrecasz jak dobrze pamietam w przeciwnie do ruchu wskazowek zegara Edytowane 29 Października 2008 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #3 Napisano 29 Października 2008 no szukam juz od godziny 18 i nie znalazlem nic takiego banalnego jak wymiana zarowek predzej znajdziesz jak wymienic zarowki w ringach ale tych zwyklych nie bardzo, na lampie jest strzalka ze nacisnac i przekrecic ale to ani drgnie jakby bylo przyklejone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #4 Napisano 29 Października 2008 no szukam juz od godziny 18 i nie znalazlem nic takiego banalnego jak wymiana zarowek predzej znajdziesz jak wymienic zarowki w ringach ale tych zwyklych nie bardzo, na lampie jest strzalka ze nacisnac i przekrecic ale to ani drgnie jakby bylo przyklejone masz przed soba lampe i nie wiesz http://www.allegro.pl/item442208932_passat_b5_reflektory_angel_eyes_black_promocja.html jest jak byk napisane ze w lewo OPEN, masz tam jeszcze oring dlatego moze ciezko idzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #5 Napisano 29 Października 2008 (edytowane) dzieki za ten link do aukcji mniej wiecej widze jak to wyglada bo mam lampe przed soba ale ciezko strasznie idzie jak uda mi sie odkrecic to nasmaruje to jakas wazelina labo czyms no i palce sobie pourywam i ani drgnie... moze sprobuje na aucie jak przykrece bedzie bardziej stabilne bo teraz mnie przeraza jak bym mial gdzies zarowke zmienic w ceimnosc to za cholere bym nie dal rady:( Edytowane 29 Października 2008 przez artmin scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2008 masz jakieś zdjęcie swojej lampy?? ja też kupiłem takie lampy firmy sonar i tak naprawdę czynności o których piszesz są dziecinnie proste w wykonaniu, tam gdzie siedzą żarówki (u mnie h1), czyli ta okrągła pokrywa jest gumowa i się ją zdejmuje i masz na wierzchu miejsce gdzie wkłada sie żarówkę widzę że masz trochę inny tył lampy na aucie będzie jeszcze gorzej to zmienić, próbuj jak masz wyjętą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2008 Jak ciezko sie odkreca to radze teraz. Jak beda juz zamontowane bedzie ciezszy dostep. Co do silniczków to musisz ta kuleczke na koncu silniczka włozyc w odpowiednie miejsce w lampie. Najlepiej zrób to zanim jeszcze wlazysz lampy bo pozniej bedziesz mial gorzej. Zebys włozył to w odpowiednie miejsce zdejmij osłony zarowek - od tamtej strony widac gdzie wsadzic ta kulke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2008 (edytowane) z tym edytowaniem to zapamietam:) zdjecia to ja mam te same lampy co w linku kolega podal: http://www.allegro.pl/item442208932_passat_b5_reflektory_angel_eyes_black_promocja.html jutro sprobuje czyms zlapac i delikatnie odkrecic ale naprawde nie da sie otworzyc tych pokrywek bo one sa plastikowe i gdybym nie wiedzial ze musza sie otworzyc to byprzekonany byl ze sa przyklejone dziekuje za pomoc jedna zalepke udalo mi sie sciagnac ale to przez ten oring tak ciezko szla maskarycznie trzba go jakos nasmarowa albo cos, jutro bede przekladac silniczki, a nie wie ktos jak podlaczyc te ringi? bo mam kable i czy jak podlacze do posotjowek to bezpiecznik wytrzyma i czy przekaznik wytrzyma czy trzeba cos kombinowac?? Edytowane 29 Października 2008 przez cycu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #9 Napisano 29 Października 2008 kolego a szukajki to czemu nie uzywasz? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24771&page=6 - dopiero co o tym pisalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnny147 Zgłoś #10 Napisano 30 Października 2008 jutro sprobuje czyms zlapac i delikatnie odkrecic ale naprawde nie da sie otworzyc tych pokrywek bo one sa plastikowe i gdybym nie wiedzial ze musza sie otworzyc to byprzekonany byl ze sa przyklejonedziekuje za pomoc jedna zalepke udalo mi sie sciagnac ale to przez ten oring tak ciezko szla maskarycznie trzba go jakos nasmarowa albo cos spróbuj plastikową pokrywkę okręcić papierem ściernym i wtedy powinno pójść łatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #11 Napisano 30 Października 2008 odkrecilem te pokrywki kluczeem typu "zabka" ;d nic sie nie poobcieralo a i tak strasznei ciezko szlo, natluscilem uszczelke wazelina techniczna i teraz w miare normalnie idzie otwierac reką silniczki zamontowane wayszsktko juz porobione tylko jeden zaczep urwany ale na szczescie lampa nie lata, no i jeszcze raz musze zderzak na nowo zakladac:( bo zapomnialem ze lampy sa cale bez osobnych kierownkow, ringi i reszta tez podlaczona . a w komplecie powinna byc taka przejsciowka zeby przykrecic lame do tego kontownika co oryginalnie z boku jest przykrecona, idzie takie cos osobno kupic bo nie miaelm tego w zestawie a w instrukcji jest;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #12 Napisano 31 Października 2008 odkrecilem te pokrywki kluczeem typu "zabka" ;d nic sie nie poobcieralo a i tak strasznei ciezko szlo, natluscilem uszczelke wazelina techniczna i teraz w miare normalnie idzie otwierac reką silniczki zamontowane wayszsktko juz porobione tylko jeden zaczep urwany ale na szczescie lampa nie lata, no i jeszcze raz musze zderzak na nowo zakladac:( bo zapomnialem ze lampy sa cale bez osobnych kierownkow, ringi i reszta tez podlaczona . a w komplecie powinna byc taka przejsciowka zeby przykrecic lame do tego kontownika co oryginalnie z boku jest przykrecona, idzie takie cos osobno kupic bo nie miaelm tego w zestawie a w instrukcji jest;/ ja mam ten kątownik w zestawie, przykręciłem go i co?? to mocowanie które jest w lampie nie dosięga do niego i jest poprostu nie przykręcona w tym miejscu pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #13 Napisano 1 Listopada 2008 ja w zestawie również miałem te kontowniczki, może skontaktuj się z tym gościem co ci je sprzedał to ci je przyśle, Ps.a po co ściągałeś zderzak? ja bez ściągania zamontowałem lampy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #14 Napisano 2 Listopada 2008 sciagalem zderzak bo nie umialem lampy wsadzic musialem sciagnac go przymeirzyc lampe wyciagnac lampe przykrecic zderzak i wsadzic lampe, byl po prostu troche krzywo przykrecony a nie chcialem lakeiru za bardzo potarmosic bo niedawno malowalem:) no wlasnie probowalem dzwonic do sprzedajacego ale nie odbiera a lampy znalazlem na allegro i pojechalem po nie osobiscie i to byl normalnie sklep wiec bede dzwonic az do skutku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #15 Napisano 7 Listopada 2008 jak zalozylem lampki okazalo sie ze lewa strasznei paruje, co wyczytalem na forum zdarza sie z niedorobki po prostu srednia jakosc i tyle, probowalem to wyeliminowac , wysuszylem cala lampe i okleilem kante sylikonem po prostu aby uszczelnic, dzisiaj mylem passata i w srodku tak sie zaparowaly ze po calym dniu jezdzenia woda w jedenj plywa, z prawa jest wszystko OK, co najlepiej zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #16 Napisano 8 Listopada 2008 ja miałem to samo, parowały strasznie, ale nie przejmuj się mi Pyza doradził żeby zostawić i pomogło , kilka dni drażni a potem nic nie ma, możesz jeszcze zdjąć takie białe "korki" które są z tyłu lampy, może szybciej odparuje pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #17 Napisano 9 Listopada 2008 no ale czemu tylko jedna paruje? no a w zime to co zamarzac bedzie bo tak jakby woda sie strasznie skrapla w srodku az zacieki sa:(( a moze wyciagnac ja i porzadnie jeszcze raz sylikonem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #18 Napisano 13 Listopada 2008 mi odparowała, a było tak jak u Ciebie że aż się skraplała woda, teraz jak odparowała zatkałem te koreczki i jest ok, już nie paruje, a na początku też tylko jedna mi zaparowała pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SoftRM Zgłoś #19 Napisano 13 Listopada 2008 no ale czemu tylko jedna paruje? no a w zime to co zamarzac bedzie bo tak jakby woda sie strasznie skrapla w srodku az zacieki sa:(( a moze wyciagnac ja i porzadnie jeszcze raz sylikonem? i ja miałem taki sam problem 2 razy silikonowałem i pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #20 Napisano 14 Listopada 2008 dzisiaj zamontowalem ponownei swoje lampy bo znalazlem te katowniczki. troche roboty ale lampa...lezy ciut lepiej ale i tak lekko lata. silniczki zalozyc nie problem tylko warto sobie przytrzymac srodek w miejscu gdzie masz zarowke, dociagnac palcami i wcisnac dobrze ten silniczek u mnie tez byl problem z odkreceniem tych kopulek by wymienic zarowke. poprosilem w sklepie zeby mi napisali oswiadczenie ze w przypadku gdy tego nie odkrece lub mi to peknie przy okdrecaniu to oni mi zwroca kase. nie bylo problemu. udalo sie to otworzyc mechanikowi ale scieral sie z tym dluugo. wywalilem te uszczelki (jezdze juz ponad pol roku bez tego i jest oki). pamietam ze jedna kopulka otwiera sie niezgodnie z opisem na obudowie czyli open jest tam gdzie pisza close. taki smieszny myk:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach