Gość aleks2008 Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2008 moi drodzy mam male pytanko. posiadam passata b5 19tdi 90km , czy czujnik g-62 wplywa na ogrzewanie w srodku samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2008 Czujnik czujnikiem myślę, że ważniejszy jest tu termostat. Jeśli on szwankuje to nie będziesz miał ciepło w samochodzie. Poczytaj sobie inne posty na ten temat jest ich bardzo dużo. Mam pytanie gdzie znajduje się czujnik g2/g62 tzn. proszę o obraz z etki jeśli można ( wiem, ze gdzieś z tyłu przy głowicy, ale nie mogę namierzyć). Pozdrawiam Tomek ps. mam nadz., że nie będzie ten wątek jeszcze dziś w śmietniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 27 Października 2008 superrysiek czujka G 62zaznaczona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aleks2008 Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2008 niezsadze aby to byl termostat bo mimo iz samochod jest nagrzany i wezne temperature na maxa to on tak jakby jeszcze schladzal to powietrze a nie nagrzewal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #5 Napisano 12 Grudnia 2008 Sorka, że odgrzewam temat ale kurcze nie mogę znaleźć czujnika G62 w AWX. Znalazłem za głowicą jakiś czujnik o numerze 06A 919 501A (2 pinowy). We wszystkich tematach jest on 4 pinowy(zielony 059 919 501A) i taki kupiłem ale z nic w świecie nie mogę go znaleźć. Proszę o pomoc bo mi błąd wali a czujnik kupiłem i leży nieużywany a mógłby elegancko działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #6 Napisano 12 Grudnia 2008 Sorka, że odgrzewam temat ale kurcze nie mogę znaleźć czujnika G62 w AWX. Znalazłem za głowicą jakiś czujnik o numerze 06A 919 501A (2 pinowy). We wszystkich tematach jest on 4 pinowy(zielony 059 919 501A) i taki kupiłem ale z nic w świecie nie mogę go znaleźć. Proszę o pomoc bo mi błąd wali a czujnik kupiłem i leży nieużywany a mógłby elegancko działać. i dwupinowy trzeba będzie kupić ja dla odmiany kupiłem zielony czteropinowy, a mam niebieski czteropinowy z kwadratową wtyczką - skonczyło się na ponownym zakupie właściwego czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2008 Czujnik znaleziony:!: Dla potomnych w AWX czujnik jest tu U mnie był czarny 078 919 501 C Teraz jest zielony 059 919 501 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gundam02 Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2010 Super, mam nadzieję ze i ktoś mi łopatologicznie pokażę gdzie znajde ten czujnik w silniku AFN 110PS 81KW bo juz zaczynam myślec o zbadaniu wzroku na daltonizm Prosze o schemat bądź foto lub opis jak go niego trafic. Dziekuję z góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zibo Zgłoś #9 Napisano 23 Lutego 2011 Cześć wszystkim, Mam pytanie do blackpirate. Z opisu widzę, że masz dokładnie ten sam silnik co ja 1,9tdi AHH. W którym dokładnie miejscu jest ten czujnik? Wczoraj przez długi czas go szukałem i nie mogłem namierzyć. Jedyne co znalazłem to jakiś 4-pinowy czujnik ale był w dolnej rurze gumowej wychodzącej z chłodnicy i miał niebieską końcówkę. W serwisie dobrali mi czujnik po numerze VIN i on ma zieloną końcówkę. Po wyjęciu go z tej dolnej rury i podgrzewaniu z daleka zapalniczką temperatura na VAG-u wogóle się nie zmieniała. W głowicy silnika od strony kabiny pasażerskiej namierzyłem tylko krócieć w który wkręcone są trzy świece żarowe do podgrzewania cieczy chłodzącej. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 23 Lutego 2011 super, mam nadzieję ze i ktoś mi łopatologicznie pokażę gdzie znajde ten czujnik w silniku afn 110ps 81kw bo juz zaczynam myślec o zbadaniu wzroku na daltonizm prosze o schemat bądź foto lub opis jak go niego trafic. Dziekuję z góry. [attach]46573[/attach] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 23 Lutego 2011 Zibo Patrz post kolegi JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #12 Napisano 23 Lutego 2011 moi drodzy mam male pytanko. posiadam passata b5 19tdi 90km , czy czujnik g-62 wplywa na ogrzewanie w srodku samochodu czujnik nie bedzie wpływał na ogrzewanie w aucie, a słabe ogrzewanie moze wynikac z zasyfiałej nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zibo Zgłoś #13 Napisano 23 Lutego 2011 Cześć Mielke. Z tego co zrozumiałem wyżej to kolega JurekW dał obrazek z ETKI dotyczący silnika 1,8 ADR a z tego co czytałem w każdym silniku z grupy VW znajduje się on w trochę innym miejscu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 23 Lutego 2011 Cześć Mielke. Z tego co zrozumiałem wyżej to kolega JurekW dał obrazek z ETKI dotyczący silnika 1,8 ADR a z tego co czytałem w każdym silniku z grupy VW znajduje się on w trochę innym miejscu. Pozdrawiam niestety ETKA nie rozgranicza tego czujnika na modele silnika podaje ogół j/w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #15 Napisano 19 Marca 2011 Mam pytanko,jeżeli na vag-u są wskazania temperatury 94-97 stopni na rozgrzanym silniku oczywiście a na wskaźniku stoi równe 90 to czy oznacza to jakiś problem z czujnikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 19 Marca 2011 Mam pytanko,jeżeli na vag-u są wskazania temperatury 94-97 stopni na rozgrzanym silniku oczywiście a na wskaźniku stoi równe 90 to czy oznacza to jakiś problem z czujnikiem? Nie, jest to całkiem normalne. Wskaźnik cały czas pokazuje 90* w pewnym zakresie temperatury silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #17 Napisano 19 Marca 2011 Ok,dziękuję za odpowiedź,Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #18 Napisano 21 Marca 2011 kolega lukisio ladne zdjecia zrobił a ja dodam że dziś wymieniłem czujnik cieczy na nowy i poszło nawet sprawnie. Najlepiej zdjąć sobie tą rurę od turbo i lepiej widać jak co sie robi. Rękę trzeba włożyć przy filtrze powietrza pod tą rura aż do tyłu bloku silnika i wszystko da sie jedną ręka zrobić. W moim silniku ten czujnik jest od sciany grodziowej. Tylko pewnie czeka mnie wymiana termostatu bo jak komp pokazuje 75 stopni to juz czuje ze woda plynie na chlodnice ale nie wczesniej. dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apogeum Zgłoś #19 Napisano 17 Maja 2012 i ja podepne sie w temacie jak odpale auto rano i mam podlaczonego vaga to wskazania na vagu i na liczniku pokrywaja sie do okolo 60 stopni pozniej wskazania na vagu ida powolutku i gdy juz na liczniku jest 90 to na vagu pokazuje okolo 70 , w miare jak silnik chodzi to na vagu dochodzi powoli do 90 i wtedy pokrywa sie ze wskazaniem licznika, czy to aby normalne i czy ma wplyw na spalanie wyzsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #20 Napisano 17 Maja 2012 i ja podepne sie w temaciejak odpale auto rano i mam podlaczonego vaga to wskazania na vagu i na liczniku pokrywaja sie do okolo 60 stopni pozniej wskazania na vagu ida powolutku i gdy juz na liczniku jest 90 to na vagu pokazuje okolo 70 , w miare jak silnik chodzi to na vagu dochodzi powoli do 90 i wtedy pokrywa sie ze wskazaniem licznika, czy to aby normalne i czy ma wplyw na spalanie wyzsze? Ten typ tak ma niestety,licznik analogowy ma taki zakres wskazań,jeśli na VAG-u temp.wskazuje 90 stopni,jest wszystko o.k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach