axlotic Zgłoś #301 Napisano 27 Sierpnia 2014 Miałem tak tylko na 1 biegu przy ruszaniu. Raz na 10 razy leciutko poszarpywał. Teraz tego nie ma w ogóle . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtu333 Zgłoś #302 Napisano 27 Sierpnia 2014 no nic w Polsce będę dopiero 5 września więc zobaczę co z tym egr i mam nadzieję że to będzie to bo już ręce opadają nie da się jeździć tzn ruszać dziękuję za info pozdrawiam i czekam na inne propozycje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axlotic Zgłoś #303 Napisano 28 Sierpnia 2014 Sam EGR to za mało, trzeba zdemontować cały kolektor i wypłukać w chemii albo wypalić. Zdziwisz się jak mocno jest zapchany jeżeli nigdy nie był wyjmowany. Wygląda to mnie więcej tak, zdjęcie z neta: http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploads/2012/12/brudny-kolektor-ss%C4%85cy.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #304 Napisano 28 Sierpnia 2014 Tylko reszta siedzi w kanałach głowicy i co z nią zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtu333 Zgłoś #305 Napisano 28 Sierpnia 2014 faktycznie nie za ciekawie to wygląda no ale czy objaw podskakiwania auta nie zawsze i nie zależnie od niczego jest możliwy od tego egr i tylko z 1 i R biegu trochę mnie to wszystko dziwi no ale trzeba to sprawdzić i wyczyścić w miarę możliwości jak będę w Polsce to nagram wam filmik jak to wygląda to podskakiwanie w aucie jak i na zewnątrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
astronaut Zgłoś #306 Napisano 28 Sierpnia 2014 U mnie też czasami trochę szarpał przy ruszaniu na rozgrzanym silniku. Przyczyną był zakoksowany kolektor dolotowy i EGR. Po wyczyszczeniu jak ręką odjął . I spala też trochę mniej , bo łatwiej mu wciągać powietrze . no właśnie u mnie szarpie na 1 i wstecznym, tylko przy rozgrzanym silniku, ale szarpie tak mocno że czasami ciężko ruszyć z jedynki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtu333 Zgłoś #307 Napisano 29 Sierpnia 2014 Witam dziś postanowiłem nagrać to moje podskakiwanie(szarpanie) auta no ale jak to zawsze jest tak że akurat dziś moje auto nie chciało zbytnio skakać ... no ale coś tam nagrałem sorki za jakość ale musiałem zmniejszyć bo bym 3 dni wrzucał film a i znalazłem jeszcze na yt podobny film chyba z takim samym przypadkiem jak mój tez podam linka:P przyjrzyjcie się jak ruszałem z 2 biegu to nic Wideo z Yt A tu mój filmik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtu333 Zgłoś #308 Napisano 2 Września 2014 i jak Panowie oglądaliście filmy? możecie jakoś pomóc lub stwierdzić czy u was jest/było tak samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtu333 Zgłoś #309 Napisano 7 Września 2014 wyczyszczenie zaworu nie zlikwidowało szarpania przy ruszaniu ;/ ale silnik przy gaszeniu jest bardziej elastyczny. Ma ktoś jakieś pomysły jeszcze odnośnie mojego problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #310 Napisano 29 Listopada 2014 Czytałem cały wątek i dalej nie wiem o co chodzi. U mnie objawy - szarpanie przy ruszaniu na ciepłym silniku. Jak ruszam całkiem bez gazu to nie szarpie, jak z gazem to szarpie. Oczywiście im szybciej puszczę sprzęgło tym mniej/krócej szarpie. Nie zauważyłem ślizgania się sprzęgła Ciekawe jest też to, ze sprzęgło chwyta bardzo wysoko. Czy ktoś wie co to znaczy? Czy jak sprzęgło jest zużyte to chwyta przy podłodze czy przeciwnie na samej górze jak u mnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Probe041 Zgłoś #311 Napisano 29 Listopada 2014 Na samej górze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #312 Napisano 29 Listopada 2014 A co to znaczy jak łapie zaraz przy podłodze? Niedawno jeździłem focusem, w którym sprzęgło chwytało prawie od razu nad podłogą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #313 Napisano 30 Listopada 2014 Zależy od konstrukcji całego sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #314 Napisano 30 Listopada 2014 Witam. U mnie tak samo jak w temacie. Pojezdze trochę (20-200km) i zaczyna się szarpanie przy ruszaniu. Dodam że czasami opornie wbic pierwszy bieg. Sprzęgło bierze wysoko ale nie ma żadnych uślizgów. Gdy zaczynam wciskać sprzęgło czuje drgania na padale. Egr zaślepione i tutaj dylemat czy mam dwumase czy też nie. Podałem nr vin mechanikowi i powiedział ze na 100% mam kolo dwumasowe natomiast nie dało mi to spokoju, poszedłem do serwisu i powiedzieli ze nie mam. Mam pytanie czy serwis może się mylić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #315 Napisano 30 Listopada 2014 U ciebie może być i nie musi, jeśli masz to auto z opisu. Najlepiej zerknąć okiem w otwór skrzyni biegów tam gdzie szukasz znaku do ustawiania rozrządu i będziesz wiedział wystarczająco dużo aby stwierdzić czy siedzi tam dwumas. Jak sobie nie poradzisz to zrób kilka fotek tego co tam widać i wrzuć tu do tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #316 Napisano 30 Listopada 2014 Mozesz przesłać jakieś przykładowe zdj albo link do tego bo nie wiem za bardzo o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarlys2 Zgłoś #317 Napisano 3 Grudnia 2014 Witam , pomogę trochę opowiadając swoją historię.Posiadam passata b5 silnik atj , skrzynia 6 biegów. Po zakupie samochodu zauważyłem niemiłosierne szarpanie przy ruszaniu po tym jak silnik się rozgrzeje. Na początku nie dopuszczałem do siebie myśli że to może być dwumas , dlatego że bałem się kosztów, no ale cóż po konsultacji z mechanikiem okazało się że dwumas jednak. U mnie słychasz jeszcze było w środku samochodu delikatne buczenie , ledwo co słyszalne dla ucha , no ale słyszalne. Odgłos brzmiał jak nie wyważone koło. Wył właśnie dwumas. Koszt całego remontu wyniósł mnie 600zł , założyłem używany dwumas i nie żałuję. Mechanik w tej cenie wymienił mi jeszcze przegub w skrzyni i geometrię turbiny. Wszystkie wymienione części dostałem. Moim zdaniem buczenie i szarpanie było spowodowane odchylaniem się płaszczyzny dwumasa w nieodpowiednią stronę. Trudno to opisać. PS. Szarpanie na 1 i wstecznym było niemiłosierne , trzęsło całą budą samochodu , zaś ruszanie z dwójki było prawie gładkie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiper Zgłoś #318 Napisano 17 Stycznia 2015 To jestst sprzegło zkołem deumasowym wymienia sie razem w komplecie zadne przezyło nie bedzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtu333 Zgłoś #319 Napisano 26 Stycznia 2015 Ja to już nawet biorę pod uwagę półoś napędową... sam już nie wiem co jest grane. Czy moja uwaga odnośnie półośki ma jakiś sens czy nie bardzo? dodam że ma ona lekkie luzy ale musiałbym porównać luz w innym passacie żeby to stwierdzić jakoś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #320 Napisano 26 Stycznia 2015 u mnie tylko przy zimnym silniku po odpalaniu auta gdy temp na dworze jest między 5 - 12 stopni przez pierwsze ruszenie autem z 1 biegu tak poszarpuje że czuć na budzie ,czasem zdarzy sie że drugie ruszenie też ale rzadko ,potem już płynnie rusza ,na ciepłym silniku nic takiego nie występuje ,jak są przymrozki to nie szarpie wcale na zimnym albo jak jest temp latem koło 20 -30 stopni szarpania brak,normalnie cuda jakieś sie dzieją sprzęgło pracuje miękko idealnie,wibracji na pedale nie ma,dwumasa ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach