gibaj Zgłoś #21 Napisano 5 Lutego 2011 pompka gaszeniowa -dobre jest to zawór n109 START-STOP pierwsze słyszę pompka gaszeniowa znajduje się na górze pompy koło nastawnika i idzie do niego jeden kabel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil00s Zgłoś #22 Napisano 5 Lutego 2011 to wychodzi na to, że po każdym odłączeniu aku trzeba immo kalibrować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #23 Napisano 5 Lutego 2011 nie no raczej nie przynajmniej nigdy się nie spotkałem z takim przypadkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil00s Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2011 sprawdzę jeszcze aku wsadzając inny, może cały feler tkwi w tym ze mój jest za slaby,uszkodzony lub ze starości już tak ma( po 4-5 kręceniach po ok 3sek aku zdycha ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2011 Jeśli miga dioda od alarmu, to alarm blokuje, a nie immo. Bo rozumiem że alarm masz niefabryczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil00s Zgłoś #26 Napisano 11 Lutego 2011 wymieniłem akumulator i z alarmem nic się nie dzieje natomiast problem nie ustal. inaczej teraz to wygląda, po paru kręceniach odpala, chwile popracuje(z trudem) nie reagując na pedał gazu i gaśnie. Coś z okładem paliwowym tylko co, filtr paliwa, pompa, dodam jeszcze ze na starym aku (ok tyg temu) odpalał i trzymał równe obroty po czym gasł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil00s Zgłoś #27 Napisano 11 Lutego 2011 jak sprawdzałem wszystko związane z immo to wyjmowałem ten przekaźnik 109 i go rozbierałem może go jakoś uszkodziłem. Wydaje mi się ze działało słychać i czuć pod palcami jak się załącza, świece grzeją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach