damianko Zgłoś #1 Napisano 19 Października 2008 Witam W poniedziałek pokazał mi się taki dosyć tuży wyciek w okolicy filtra oleju i podejrzana o to jest uszczelka pod podstawą filtra oleju. I teraz pytanie do was. Jak się zabrać za wymiane tego dziadostwa? Jakby ktoś dał screen z etki to tez było by wybornie. Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Damian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 19 Października 2008 (edytowane) damianko 19-> nr kat 038 117 070 A -pierścień uszczelniający 59x5.Cena ok. 6,0zł. 11-> nr kat 028 115 441 C - uszczelka.Cena ok.15zł.\ Edytowane 19 Października 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #3 Napisano 19 Października 2008 Podziękować bardzo Już wiem mniej więcej jak się do tego zabrać bo 0,5 litra oleju co tydzień dolewać nie będe... nie wspominając o zostawianiu wszędzie plamu oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2008 Czy to co jest oznaczone nr 18 to jest jakiś wymienik ciepła olej-płyn chodzący czy może coś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2008 Chłodniczka oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2008 damianko ja miałem podobnie. Ciekł olej po filtrze z tym, że nie tak intensywnie. Na początek spróbowałem dokręcić nakrętkę nr 17 (wg powyższego rysunku) i pomogło. Susza już od ok. 5k km. Przy wymianie jest ten problem, że płyn z układu chłodzenia trzeba spuścić i później cała ta procedura z odpowietrzaniem. Z tym, że zaznaczam - u mnie wyciek był mały. Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 20 Października 2008 damianko narobisz sie, a pozytku nie bedzie. umyj wszystko dokladnie i popatrz skad sie bierze olej, bo podejrzewam, ze grubo sie mylisz. swego czasu tez myslalem, ze to tam. kupilem uszczelke za pare zl, a potem umylem wszysko i co? czujnik generalnie to jest tam tak poskladane, ze cieknac nie powinno. Zebek77 a po co ty ten plyn spuszczales? zeby dokrecic chlodniczke? hehe widze, ze miales za duzo czasu i chcialo ci sie takie pierdoly robic. dokreca sie bez spuszczania plynu. to tylko uklad olejowy, a nie chlodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2008 Zebek77 a po co ty ten plyn spuszczales? zeby dokrecic chlodniczke? hehe widze, ze miales za duzo czasu i chcialo ci sie takie pierdoly robic. dokreca sie bez spuszczania plynu. to tylko uklad olejowy, a nie chlodzenia. souler nie spuszczałem płynu!! Napisałem że przy wymianie trzeba spuszczać, a ja tak jak piszesz tylko dokręciłem nakrętkę. Fakt można w moim poście odnieść wrażenie, ze płyn spuszczałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2008 (edytowane) No wstrzymam się jeszcze troszkę z wymianą i za chwile podłącze "karszer", doczyszczę to troszkę ale to raczej stamtąd ten olej się wydobywa... Drugim podejrzanym jest zimmering przy kole zamachowym ale raczej nie... mam nadzieje... A kilka godzin później: damianko narobisz sie, a pozytku nie bedzie. umyj wszystko dokladnie i popatrz skad sie bierze olej, bo podejrzewam, ze grubo sie mylisz. swego czasu tez myslalem, ze to tam. kupilem uszczelke za pare zl, a potem umylem wszysko i co? czujnik Prorok Edytowane 20 Października 2008 przez damianko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #10 Napisano 20 Października 2008 Że tak zadam głupie pytanie (nie zwracałem nigdy uwagi jak on jest zamontowany ten czujnik oleju) jak go uszczelnić ? Jest on wkręcany z jakąś uszczelką ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #11 Napisano 20 Października 2008 no mi cieknie że tak powiem spod tej wsuwki na przewód więc raczej nic nie uszczelnie i będzie trzeba kupić nowy wie ktoś na jaki wydatek się szykować? a czujnik sam w sobie pewnie jest wkręcony razem z jakimś oringiem/uszczelką... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 20 Października 2008 damianko 068 919 081 C - czujnik ciśnienia oleju 0,9 BAR M10x1( szary ).Cena ok. 39zł. N 013 811 5 - pierścień uszczelniający czujnika ciśn. oleju 10x13,5.Cena ok.0,40zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #13 Napisano 20 Października 2008 (edytowane) Że tak zadam głupie pytanie (nie zwracałem nigdy uwagi jak on jest zamontowany ten czujnik oleju) jak go uszczelnić ? Jest on wkręcany z jakąś uszczelką ? Uszczelniany jest miękką podkładką(aluminiowa / miedź /l ub cosik takiego) . Edytowane 20 Października 2008 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #14 Napisano 20 Października 2008 damianko 068 919 081 C - czujnik ciśnienia oleju 0,9 BAR M10x1( szary ).Cena ok. 39zł. N 013 811 5 - pierścień uszczelniający czujnika ciśn. oleju 10x13,5.Cena ok.0,40zł. do dostanie w zwykłym sklepie czy tylko aso mnie ratuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #15 Napisano 20 Października 2008 placilem cos ok. 10zl, generalnie koszt czujnika niewielki. JurekW ta cena to z etki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #16 Napisano 20 Października 2008 souler; Nie z http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2008 cena zamniennika to ok.10 zł. Na tej stronie może są ceny takie z ASO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #18 Napisano 21 Października 2008 cena zamniennika to ok.10 zł. Na tej stronie może są ceny takie z ASO... Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #19 Napisano 15 Marca 2009 Panowie a może wiecie jak do tej podstawy dobrać się w 2E bo dzisiaj niestety stała mi się tragedia, wywala olej i mało co dzisiaj silnika nie zatarłem:eek: Więc widziałem,że do silnika jest przykręcona na ampule, więc tu problemu nie będzie ale jak dobrać się dalej bo ja tam widziałem tylko jakby "nity" czyli okrągłe nie pasujące na żaden klucz a właśnie tam się leje (pomiędzy takim "okrągłym" a "prostokątem"). Mi to wygląda na nie rozbieralne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #20 Napisano 15 Marca 2009 sadus5000 wszystko masz szczegółowo opisane w tym wątku http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38274 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach