rafael85 Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2008 Czy moze ktos wie jak otworzyc zablokowana klape bagaznika, w variancie? Czy jest może gdzieś w tej klapie zamek mechaniczny zeby włożyć ten plastikowy klucz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2008 Czy moze ktos wie jak otworzyc zablokowana klape bagaznika, w variancie? Czy jest może gdzieś w tej klapie zamek mechaniczny zeby włożyć ten plastikowy klucz? A nie ma od srodka klamki tak jak jest w sedanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafael85 Zgłoś #3 Napisano 13 Października 2008 Klamke? W sedanie 3bg jak miałem taki problem to wystarczyło otworzyć klape z kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #4 Napisano 13 Października 2008 Klamke? W sedanie 3bg jak miałem taki problem to wystarczyło otworzyć klape z kluczyka. B6 nie ma opcji otwierania z kluczyka. W sedanie mam kolo trojkata klamke ktora jak sie pociagnie przez rozlozone siedzenia to bagaj sie otworzy. Nie wiem jak jest w kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marelas Zgłoś #5 Napisano 13 Października 2008 Miałem ten sam problem w borze variant. Zatrzasnęlo i koniec. tam byl kluczyk ale nie chcialo sie nawet kluczykiem otwierac. po ok tygodniu problem sam znikl i nigdy wiecej sie nie pojawił. Mozna próbowac rozbierac tapicerkę od wewnatrz ale nie wiem czy sie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafael85 Zgłoś #6 Napisano 15 Października 2008 (edytowane) Klapa otwarta dzieki tej "klamce" ale widocznie zamek padl bo nawet przy otwartej klapie nie reaguje na centralny I co teraz? - A wymienial moze ktos juz ten zamek albo probowal go naprawiac? Dodam ze jak kupowalem autko to zamek nie otwieral sie z pilota ani tym przyciskiem na drzwiach... Klapa jest oryginalna, na vagu nie ma zadnych bledow. Orientujecie sie jaka jest cena wymiany tego zamka w serwisie? Edytowane 19 Października 2008 przez rafael85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafael85 Zgłoś #7 Napisano 11 Listopada 2008 Zamek wymieniony na nowy. Tydzien czasu wszystko bylo ok, do dzisiaj.... Zamykam klape i kaput! Znowu to samo... Szlak moze czlowieka trafic zeby z nowym autem takie cyrki sie dzialy! Sadze ze wina nie lezy po stronie zamka lecz sterowania elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zabsi Zgłoś #8 Napisano 13 Listopada 2008 dzis bylem u elektronika samochodowego ,podpial sie z takim fajnym palmem (grupa vw) i od kopa mu wszystko wyszlo co jest uszkodzone, klapa nie reagowala na pilota ani otwieranie wewnetrzne, okazalo sie ze stycznik w tylnej klapie kaput ,cena nowego w serwisie 220zł jest on zintegrowany z listwa podswietlania tablicy rejestracyjnej. Oczywiscie mechanik otworzyl klape bez najmniejszych problemow poprzez kompa. Jutro montaz nowej listwy. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daw-d1 Zgłoś #9 Napisano 16 Listopada 2008 Witam, Koledzy zamknąłem klapę bagażnika w kombiaku a kaplica- podpowiedzcie koledzy jak ją otworzyć, centralnym się nie da, luczykiem również-i co teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2008 Witam,Koledzy zamknąłem klapę bagażnika w kombiaku a kaplica- podpowiedzcie koledzy jak ją otworzyć, centralnym się nie da, luczykiem również-i co teraz To raczej pytanie do dzialu B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2009 Kolega ma problem, nie może otworzyc klapy bagaznika w sedanie, pisaliście o klamce wewnątrz, gdzie ona sie dokladnie znajduje?? Jest na wyjeździe i w miare szybka pomoc potrzebna, z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2009 gdzie ona sie dokladnie znajduje?? Przy otwartej klapie pod trójkątem, przy zamkniętej będzie więc bliżej ciebie niż trójkąt. Uchwyt jest z fluorescencyjnego plastiku więc powinien lekko świecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2009 Zlokalizowane, otwarte, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airwolff Zgłoś #14 Napisano 16 Maja 2010 Witam i mnie chyba dotknął ten problem, ale od początku nie dalej jak wczoraj stojąc samochodem na parkingu usłyszałem jakby zamek przy klapie zadziałał.Oczywiście zignorowałem to ale kiedy ruszyłem samochodem FIS poinformował o niedomkniętej klapie bagażnika.Dzisiaj jadąc samochodem to samo FIS klapa otwarta, zatrzymałem się a tu nie mogę otworzyć klapy.Klapa oczywiście niedomknięta.Dojechałem do domu i dalej próbowałem otworzyć klapę w końcu się udało. Zamknąłem z powrotem i tu koniec klapa się nie otwiera wogóle nie reaguje na naciśniecie otwierania, które jest nad tablicą rejestracyjną.Co się mogło uwalić bo dzisiaj też sama się otworzyła i włączył się alarm.w związku z tym mam kilka pytań: 1.Jak zdemontować tapicerkę klapy żeby niczego nie pourywać? 2.Co sprawdzić w tym zamku czy można go rozebrać i przeczyścić? 3.Ewentualnie gdzie można kupić taki zamek żeby go wymienić poza ASO ? 4. Gdzie w tym pasku znajduje się moduł komfortu ( może zamókł)? Mam jeszcze pytanie trochę z innej beczki od pewnego czasu nie mam gongu sygnalizującego niezapięcie pasów być może coś mi z elektryką tego paska siada? Przepraszam za tak długi wywód ale jak miałem B5 to nie było z nim problemów.Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekpn Zgłoś #15 Napisano 4 Lipca 2011 Odgrzebię tamat, choć mój problem nie jest związany bezpośrednio z klapą bagażnika... Otóż - jak kupiłem Paska, to w pilotach nie było tych plastikowych wkładek kluczy mechanicznych. Zamówiłem je w VW i dziś przyszły :-) Nie byłbym sobą, gdybym od razu nie wypróbował. No i pojawił się kłopot, chyba... Kiedy zdjąłem zaślepkę zamka na drzwiach kierowcy samochód zamknął się z kluczyka, ale nie daje się otworzyć z tegoż kluczyka. Otwieranie i zamykanie z pilota działa bez problemów. Kolejna próba - to samo: zamyka się kluczem, ale kluczem się nie otwiera... No i pytanie, czy otwarcie działa tylko wtedy, kiedy "padnie" zasilanie ? Mając na względzie, że zamykanie działa, to wydaje mi się mało prawdopodobne, ale jeśli chodzi o samochody, to już nic mnie nie zdziwi. Z góry dzięki za podpowiedzi co może być nie tak. (A może wszystko jest OK ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekpn Zgłoś #16 Napisano 6 Lipca 2011 Odgrzebię tamat, choć mój problem nie jest związany bezpośrednio z klapą bagażnika... Otóż - jak kupiłem Paska, to w pilotach nie było tych plastikowych wkładek kluczy mechanicznych. Zamówiłem je w VW i dziś przyszły :-) Nie byłbym sobą, gdybym od razu nie wypróbował. No i pojawił się kłopot, chyba... Kiedy zdjąłem zaślepkę zamka na drzwiach kierowcy samochód zamknął się z kluczyka, ale nie daje się otworzyć z tegoż kluczyka. Otwieranie i zamykanie z pilota działa bez problemów. Kolejna próba - to samo: zamyka się kluczem, ale kluczem się nie otwiera... No i pytanie, czy otwarcie działa tylko wtedy, kiedy "padnie" zasilanie ? Mając na względzie, że zamykanie działa, to wydaje mi się mało prawdopodobne, ale jeśli chodzi o samochody, to już nic mnie nie zdziwi. Z góry dzięki za podpowiedzi co może być nie tak. (A może wszystko jest OK ) I nikt naprawdę nie wie jak ugryźć ten temat ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #17 Napisano 24 Stycznia 2015 Witam Panowie, dziś dopadł mnie problem owej klapy. Zapakowane zakupy, zamknąłem klapę, nagle zauważyłem że zapomniałem o zgrzewce wody chciałem jeszcze raz otworzyć klapę i ZONK. Wróciłem do domu i bagażnik opróżniłem od środka ale jak otworzyć klapę w combi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markus Zgłoś #18 Napisano 25 Stycznia 2015 Witam Mam ten sam problem co koledzy i by otworzyć klapę w combi musisz opuścić tylne fotele wleźć do środka otworzyć schowek na trójkąt ostrzegawczy wyciągnąć go i jak będziesz miał go wyciągniętego to zobaczysz taki mały kawałek metalu weź go przesuń w prawo a klapa się otworzy. Nie wiem jak jest w moim przypadku ale u mnie w ASO listwa z lampkami kosztuje o zgrozo 381 zł a zamek klapy około 230 zł, muszę na wizytę do elektryka jechać no chyba że ktoś z szanownych kolegów wie jak to sprawdzić. Mój problem polega na tym że zamek nie reaguje na otwarcie z zewnątrz jak i od wewnątrz. Czasem zdarzy mu się sam otworzyć jak mam auto odryglowane - otwarte. Jak wchodzę do auta i zamykam auto od środka to jest spokój, myślę że to listwa ale głowy nie dam. Pozdrawiam Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinMC Zgłoś #19 Napisano 25 Kwietnia 2015 Witam, ja mam podobne problemy z moim (Passatem B6 sedan 2005r). A mianowicie chodzi o to że nie mogę otworzyć bagażnika za pomocą klamki na bagażniku, z kluczyka i przycisku na drzwiach kierowcy tylko się da. Jak już otworzę bagażnika żadna kontrolka otwartych drzwi się nie zapala. Dodatkowo swojego czasu lampka w bagażniku świeciła się tylko kiedy klapa była w połowie otwarta, ale teraz już wcale się nie zapala. Szukałem na tym forum rozwiązań widzę że nie tylko ja mam takie problemy ale rozwiązania nadal nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Perseusz Zgłoś #20 Napisano 1 Września 2019 (edytowane) Główne problemy z zamkiem tylnej klapy w Pasku B6 Variant to jest padnięty mikro stycznik lub urwana ośka od zębatki w drugiej części zamka.Obie części do kupienia na serwisie aukcyjnym.Ja miałem jeszcze jeden problem z tą szeroką blaszką którą się naciska palcami w osłonie gumowej.Ona po kilku latach się odkształca na stałe(robi się łuk) i przez to dociska mikro styk na stałe.Przez to komputer głupieje i blokuje otwieranie tylnej klapy.Pozostaje nurkowanie od tyłu.Ja tą blaszkę delikatnie wyprostowałem tak żeby nie złamać w drugą stronę i przynitowałem do niej kawałek tekstolitu od płytek do obwodów drukowanych grubości 1,5mm na nity zrywalne.Od tej pory mam spokój z tylną klapą.Zapomniałem jeszcze dodać, że aby ta blaszka lepiej odbijała od mikro styku dodałem wewnątrz pomiędzy nią a część stałą z dwóch stron przeciętą na odpowiedni wymiar dwie połówki piłeczki kauczukowej o średnicy ok.2,5cm. Edytowane 1 Września 2019 przez Perseusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach