Gość adam980 Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2008 Witam . Mam problem. Czemu leci mi chłodne powietrze,jeżeli pokazuje na zegarach 90 stopni i rurki od nagrzewnicy są gorące.I jeszcze jeden problem . Cały czas wyrzuca mi płyn ze zbiorniczka wtedy gdy jest płyn między min a max. a jak jest mniej niż min dużo mniej wtedy jest ok. Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoshi2 Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2008 Jeśli chodzi o zimne powietrze z nawiewów to być może odłączyła Ci się linka pod pokrętłem od ogrzewania. Kręcisz nim, ale nie przełączasz na gorący nawiew. To pierwsze co mi przyszło do głowy. O zbiorniczku wyrównawczym były już tematy, poszukaj, na pewno coś znajdziesz. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adam980 Zgłoś #3 Napisano 5 Października 2008 linka jest podczepiona.otwiera się i zamyka klapka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2008 Witam . Cały czas wyrzuca mi płyn ze zbiorniczka wtedy gdy jest płyn między min a max. a jak jest mniej niż min dużo mniej wtedy jest ok. Pomocy opisz dokładniej jak to wygląda. Skoro rurki z nagrzewnicy są obydwie ciepłe czyli zasilanie i powrót to nie jest wina samej nagrzewnicy / problem leży gdzieś w kabinie przy regulacji ogrzewania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #5 Napisano 5 Października 2008 Czy na przewodach masz do nagrzewnicy masz zaworek trójdrożny? Jeśli tak to często ulega zamuleniu i auto nie grzeje. Można go wymienić lub usunąć. Ja u siebie usunąłem i autko nie ma problemów z ogrzewaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 5 Października 2008 Rurki ciepłe a nagrzewnica? Może z wiekiem tak zarosła kamieniem że tylko w jakiejś części grzeje a nie całą swoja powierzchnią (powrót też gorący) Niestety płyn chłodniczy też się wymienia min. co pięć lat bo potem traci swe właściwości zamarzanie , wytrącanie się kamienia kotłowego a co gorsze korozja (aluminium też nie jest wieczne) i dziurka w chłodnicy albo nagrzewnicy pewna, itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adam980 Zgłoś #7 Napisano 5 Października 2008 Płyn wymieniałem na dniach.obie rurki są gorące,płukalem nagrzewnice i niby jest wszystko ok. A linka która otwiera i zamyka ogrzewanie też chodzi.tylko przy większych obrotach troche letnie powietrze się robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #8 Napisano 5 Października 2008 Płyn wymieniałem na dniach.obie rurki są gorące,płukalem nagrzewnice i niby jest wszystko ok. A linka która otwiera i zamyka ogrzewanie też chodzi.tylko przy większych obrotach troche letnie powietrze się robi Kiedyś miałem podobnie w poprzednim autku okazało się ze były takie 2 klapki i sterowała je linka. Jedna z klapek wypadła z ośki i w ogóle się nie podnosiła. Może ci się przyda : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #9 Napisano 5 Października 2008 Co do korka to sprawdź, a najlepiej wymień oring, który w nim jest. Jak nie pomoże to wymień cały korek. W sklepie ok 10 zł, w ASO coś ok. 20. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach