Skocz do zawartości

yoshi2

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yoshi2

  • Urodziny 24.03.2008

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1989
  1. Już jestem po wymianie płytki z diodami. Mechanik mi wrzucił cały ten tył alternatora z diodami, bo akurat miał używkę na zakładzie i przy okazji wymienił łożysko. Teraz altek śmiga jak nóweczka. Pozdrawiam.
  2. No niestety, totalna porażka jednak. Dziś przejechałem się pasiem tak ok. 6km i sprawdziłem ładowanie. Okazało się, że znów padło. Stare szczotki regulatora były wytyrane to fakt, ale też dopiero po przejażdżce znikało ładowanie. slawekm65 - stare szczotki są lekko półokrągłe, różnica w starciu miedzy nimi to jakiś 1mm może więcej. Czemu pytasz ? Macie jakieś pomysły co jeszcze można sprawdzić ? Ja już wymiękam.
  3. To nie Bosch tylko jakiś "Monark", ale niemiecki i wyglądał, o wiele lepiej niż ten turecki jaki miałem do wyboru.
  4. Tak, mierzyłem i na aku i na altku, jest takie samo - 14v. Jeszcze sprawdzę wartości ładowania po dłuższej trasie, bo na razie sprawdzałem tylko na rozgrzanym silniku pod domem, ale stare szczotki wyraźnie miały już dosyć. Zresztą regulator miałem jakiś hiszpański założony wcześniej. Jestem zadowolony, wszystko śmiga aż miło i wcale nie musiałem na to wydawać majątku
  5. Przed chwilą zmieniłem sobie regulator na altku. Nie miałem ładowania, bo szczotki się już wytarły. Miały ok. 0,4-0,5cm długości. Po wymianie, napięcie na altku to idealne 14v :mlask Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam wszystkich B-trójkowiczów
  6. Dawido89 - właśnie zamówiłem na jutro niemiecki regulator za 28zł. Na miejscu miałem jeszcze do kupienia turecki za 15zł, ale jednak go sobie odpuściłem i poczekam do jutra na ten niemiecki. Jak wymienię to dam znać jak śmiga
  7. Właśnie pomierzyłem napięcie przy alternatorze i wyniosło 14v. Silnik pracował z 10min. Napięcie sprawdzałem co chwilę i ciągle było takie samo. Wyłączyłem silnik i odpaliłem jeszcze raz. Tym razem ładowanie wynosiło zaledwie 12.3v. Tak jakby przy rozgrzanym silniku przestawał ładować. Całe szczęście mam altek boscha więc kupię taniej regulator i podmienię w przyszłym tyg. Dzięki za odpowiedzi.
  8. The_Saint - no dzięki takiemu pomiarowi faktycznie wiem, że aku nie jest ładowany, ale może alternator normalnie ładuje tylko po drodze do aku prąd gdzieś ucieka. Tak też chyba może być. Zmierzę jeszcze jutro napięcie na samym aku dla pewności. Dzięki lebow za przybliżone ceny. Podejrzewam, że nie trzeba wyjmować altka żeby zmienić regulator ?
  9. Ok, wielkie dzięki za odpowiedzi. lebow - napięcie mierzy się przy alternatorze, czyli czerwony kabel przy altku plus jakaś masa tak ? Nie sprawdzałem jakiej firmy mam altek, ale różnica jest tylko w cenie regulatorów napięcia tak ? Jeśli chodzi o montaż to w każdym jest łatwy i zajmuje 5 minut ? Aha, i czy jeśli byłby to regulator, który padł całkowicie to nie paliła by się dioda na desce rozdzielczej sygnalizująca brak ładowania ?
  10. Witam. Podłączę się pod temat, bo im więcej przeczytłem postów tym większy mam mętlik w głowie. U mnie padło ładowanie. Zrobiłem pomiar na aku przy odpalonym silniku i wyniósł 12v. Dziwi mnie, że kontrolka na desce rozdzielczej gaśnie po odpaleniu auta tak jakby wszystko było w porządku. Możecie mi doradzić co może być przyczyną, co należy sprawdzić, ewentualnie wymienić ?
  11. Ok, Dzięki za konkretną odpowiedź. Oczywiście nie samą kierownicę dopychałem, próbowałem też krzyżak dociągnąć i wepchnąć na drążek, ale nie chciał dalej wejść. Jeszcze z tym pokombinuję w wolnym czasie. Dzięki za odpowiedź i Wesołych Świąt życzę.
  12. Odgrzewam kotleta. Wczoraj rozłączył mi się krzyżak, całe szczęście, że przy parkowaniu, bo byłoby krucho. Dzisiaj zdjąłem osłonę od krzyżaka i poskładałem go w całość, ale mam pewnie obawy. Nie wiem czy był słabo skręcony czy... no właśnie. Powiedzcie jak głęboko w krzyżaku powinien znajdować się drążek kierownicy ?? Jak sprawdzam palcem od wewnątrz krzyżaka jak głęboko siedzi ten drążek to wchodzi tak do połowy i dalej nie chce wejść, kiera wciśnięta do oporu. Czy tak ma być czy musi wejść do końca ? I po co jest takie wyżłobienie na tym drążku przy krzyżaku, bo nie mogłem się pokapować. Proszę o odpowiedź, bo trochę boję się tak jeździć.
  13. Sprawa wygląda następująco. Kupiłem nową centralkę oraz siłownik master w drzwiach kierowcy. Wszystko zamontowałem i teraz siłownikiem master mogę z klucza zamykać i otwierać pozostałe rygle czyli tu jest OK. Natomiast master kompletnie nie reaguje na sygnał z pilota ( pozostałe zamki reagują ). Macie jakieś pomysły ? Może trzeba jakieś kable podmienić czy coś
  14. No tak, tylko co mi da założenie mastera po stronie pasażera ? Przecież ja chcę, żeby reszta zamków reagowała na drzwi kierowcy.
  15. To była porada kogoś innego, wyraźnie było napisane, że są przykręcane. Nie ważne. Przymierzam się do zakupu tych głośników: http://allegro.pl/item1193169567_alpine_spg_10c2_180w_max_montazowe_dealer.html lub tych: http://www.visaton.de/en/chassis_zubehoer/koax/dx10_4.html Które polecacie ?? Myślałem też o głośnikach JBL, ale zawiodłem się na nich, bo wcale tak fajnie nie grają. Może polecicie coś innego jeszcze. Aha i jeszcze jaką maksymalną mogą mieć głębokość montażową, aby się zmieściły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności