Skocz do zawartości
Gość adam980

Ogrzewanie i zbiorniczek wyrównawczy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adam980

Witam .

Mam problem. Czemu leci mi chłodne powietrze,jeżeli pokazuje na zegarach 90 stopni i rurki od nagrzewnicy są gorące.I jeszcze jeden problem . Cały czas wyrzuca mi płyn ze zbiorniczka wtedy gdy jest płyn między min a max. a jak jest mniej niż min dużo mniej wtedy jest ok. Pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zimne powietrze z nawiewów to być może odłączyła Ci się linka pod pokrętłem od ogrzewania.

Kręcisz nim, ale nie przełączasz na gorący nawiew. To pierwsze co mi przyszło do głowy.

O zbiorniczku wyrównawczym były już tematy, poszukaj, na pewno coś znajdziesz.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adam980

linka jest podczepiona.otwiera się i zamyka klapka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam .

Cały czas wyrzuca mi płyn ze zbiorniczka wtedy gdy jest płyn między min a max. a jak jest mniej niż min dużo mniej wtedy jest ok. Pomocy

opisz dokładniej jak to wygląda.

Skoro rurki z nagrzewnicy są obydwie ciepłe czyli zasilanie i powrót to nie jest wina samej nagrzewnicy / problem leży gdzieś w kabinie przy regulacji ogrzewania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na przewodach masz do nagrzewnicy masz zaworek trójdrożny? Jeśli tak to często ulega zamuleniu i auto nie grzeje. Można go wymienić lub usunąć. Ja u siebie usunąłem i autko nie ma problemów z ogrzewaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rurki ciepłe a nagrzewnica? Może z wiekiem tak zarosła kamieniem że tylko w jakiejś części grzeje a nie całą swoja powierzchnią (powrót też gorący) Niestety płyn chłodniczy też się wymienia min. co pięć lat bo potem traci swe właściwości zamarzanie , wytrącanie się kamienia kotłowego a co gorsze korozja (aluminium też nie jest wieczne) i dziurka w chłodnicy albo nagrzewnicy pewna, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adam980

Płyn wymieniałem na dniach.obie rurki są gorące,płukalem nagrzewnice i niby jest wszystko ok. A linka która otwiera i zamyka ogrzewanie też chodzi.tylko przy większych obrotach troche letnie powietrze się robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Płyn wymieniałem na dniach.obie rurki są gorące,płukalem nagrzewnice i niby jest wszystko ok. A linka która otwiera i zamyka ogrzewanie też chodzi.tylko przy większych obrotach troche letnie powietrze się robi

Kiedyś miałem podobnie w poprzednim autku okazało się ze były takie 2 klapki i sterowała je linka. Jedna z klapek wypadła z ośki i w ogóle się nie podnosiła.

Może ci się przyda :

2957f0bc1aaa7724m.jpg

261d25699c5d9bfbm.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do korka to sprawdź, a najlepiej wymień oring, który w nim jest. Jak nie pomoże to wymień cały korek. W sklepie ok 10 zł, w ASO coś ok. 20.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności