Skocz do zawartości
Gość malika

spaliny w plynie chlodzacym

Rekomendowane odpowiedzi

Gość malika

Witam mam pytanko,czy badanie zawartosci spalin w plynie G12 to mozna sprawdzic tylko w serwisie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna tez samemu, po prostu otworz zbiorniczek wyrownawczy i zobacz co tam sie dzieje, czy jest cos wiecej niz tylko plyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skąd spaliny w zbiorniczku wyrównawczym? Jeśli coś takiego się dzieje to musi być i zwiększone ciśnienie w układzie chłodzącym, czyli twarde węże. A nie chcę cię martwić, świadczy to o wypalonej uszczelce pod głowicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość malika

No wlasnie panowie chodzi oto ze plyn w zbiorniczku jest czysty a weze nie sa twarde i olej jest czysty i niczego nie ubywa ani przybywa! Tez mysle o uszczelce ale brak tych objawow to chyba uszczele eliminuje prawda?Moze najpierw sprobuje wymienic korek w zbiorniczku i odpowietrzyc uklad!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To skad w ogole podejrzenie ze spaliny sa w plynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsadź nosa w zbiorniczek i poniuchaj, to najprostrzy sposób oczywiście przestrzegając zasad BHP ale to pewnie wiesz :) Jak już wyczujesz to do mechanika. Większe zakłady jak i mniejsze mają takie urządzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość malika

niucham i nic tzn czuc tylko plyn a podejrzenie mam slysze jaby sie przelewal plyn w ukladzie wiec moze to uszczelka pod glowica?Bylem dzis u mechanika,uklad odpowietrzyl jest troche lepiej i powiedzial ze jak z plynem i olejem nic sie nie dzieje to nie uszczelka! A ja na wszelki wyoadek wymienilem dzis korek od zbiorniczka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przelewaniem się nie powinieneś nadmiernie martwić, przelewanie zwane kamyczkami to bardzo częsty objaw pasków i tak naprawdę nikt nie doszedł dokładnie jaki jest tego powód. U mnie słychać przelewanie od 5 tyś km, u kolegi nakonr z tego co pisał w innym temacie przelewanie, kamyczki występują od 60000 km. Poczytaj sobie w wyszukiwarce o tzw kamyczkach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisz "kamyczki" w wyszukiwarkę i precyzuj na przyszłość swoje pytanie w pierwszym poście. Naklepaliśmy dziewięć a tak już w drugim byś dostał odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość malika

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi,oczywiscie czytałem o kamyczkach i powiem szczerze że powodów moze być wiele ale nalbardziej cieszą mnie takie żebym sie tym zbyt nie przejmował ale tak poważnie to zobaczymy jak wyjade w trase prawie 2000 km w dwie strony,wyjazd w srode za 2 dni i mam troche strach i mysle czy nie wziasc Golfa IV ktorego jeszcze nie sprzedałem i ktory ma prawie 300 000 i zadnych problemow nigdy z nim nie było,no cóż zobaczymy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności