Gość malika Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2008 Witam mam pytanko,czy badanie zawartosci spalin w plynie G12 to mozna sprawdzic tylko w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2008 Mozna tez samemu, po prostu otworz zbiorniczek wyrownawczy i zobacz co tam sie dzieje, czy jest cos wiecej niz tylko plyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2008 A skąd spaliny w zbiorniczku wyrównawczym? Jeśli coś takiego się dzieje to musi być i zwiększone ciśnienie w układzie chłodzącym, czyli twarde węże. A nie chcę cię martwić, świadczy to o wypalonej uszczelce pod głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość malika Zgłoś #4 Napisano 29 Września 2008 No wlasnie panowie chodzi oto ze plyn w zbiorniczku jest czysty a weze nie sa twarde i olej jest czysty i niczego nie ubywa ani przybywa! Tez mysle o uszczelce ale brak tych objawow to chyba uszczele eliminuje prawda?Moze najpierw sprobuje wymienic korek w zbiorniczku i odpowietrzyc uklad! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2008 To skad w ogole podejrzenie ze spaliny sa w plynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 29 Września 2008 Wsadź nosa w zbiorniczek i poniuchaj, to najprostrzy sposób oczywiście przestrzegając zasad BHP ale to pewnie wiesz Jak już wyczujesz to do mechanika. Większe zakłady jak i mniejsze mają takie urządzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość malika Zgłoś #7 Napisano 29 Września 2008 niucham i nic tzn czuc tylko plyn a podejrzenie mam slysze jaby sie przelewal plyn w ukladzie wiec moze to uszczelka pod glowica?Bylem dzis u mechanika,uklad odpowietrzyl jest troche lepiej i powiedzial ze jak z plynem i olejem nic sie nie dzieje to nie uszczelka! A ja na wszelki wyoadek wymienilem dzis korek od zbiorniczka! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #8 Napisano 29 Września 2008 Przelewaniem się nie powinieneś nadmiernie martwić, przelewanie zwane kamyczkami to bardzo częsty objaw pasków i tak naprawdę nikt nie doszedł dokładnie jaki jest tego powód. U mnie słychać przelewanie od 5 tyś km, u kolegi nakonr z tego co pisał w innym temacie przelewanie, kamyczki występują od 60000 km. Poczytaj sobie w wyszukiwarce o tzw kamyczkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2008 Wpisz "kamyczki" w wyszukiwarkę i precyzuj na przyszłość swoje pytanie w pierwszym poście. Naklepaliśmy dziewięć a tak już w drugim byś dostał odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość malika Zgłoś #10 Napisano 29 Września 2008 Dziękuję wszystkim za wypowiedzi,oczywiscie czytałem o kamyczkach i powiem szczerze że powodów moze być wiele ale nalbardziej cieszą mnie takie żebym sie tym zbyt nie przejmował ale tak poważnie to zobaczymy jak wyjade w trase prawie 2000 km w dwie strony,wyjazd w srode za 2 dni i mam troche strach i mysle czy nie wziasc Golfa IV ktorego jeszcze nie sprzedałem i ktory ma prawie 300 000 i zadnych problemow nigdy z nim nie było,no cóż zobaczymy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach