Gość dyzia Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2008 (edytowane) powie mi ktos czy ta pompa, jak siadzie to nic niedaje, czy moze dawac podcisnienie ,ale za male i bedzie to wina pompy, przy braku mocy auta i twardym pedale hamulca dzieki Edytowane 23 Września 2008 przez dyzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dyzia Zgłoś #2 Napisano 24 Września 2008 odpowie mi ktos ,czy pompa vacum , moze byc przyczyna twardego hamulca i wpadanie silnika w tryb awaryjny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemo22 Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2009 witam wszystkich czy moze mi ktos powiedziec jakie podcisnienie powinna miec pompa vacum zaraz na jej wyjsciu i na sterowaniu turbina lub erg bo moje wartosci to -0,9 atm na pompie -0,7 atm na erg a -0,5 atm na sterowaniu turbina czy te wartosci sa wlasciwe?? pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemo22 Zgłoś #4 Napisano 4 Października 2009 witam wszystkich czy moze mi ktos powiedziec jakie podcisnienie powinna miec pompa vacum zaraz na jej wyjsciu i na sterowaniu turbina lub erg bo moje wartosci to -0,9 atm na pompie -0,7 atm na erg a -0,5 atm na sterowaniu turbina czy te wartosci sa wlasciwe?? pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #5 Napisano 4 Października 2009 Jak to mierzyłeś na wolnych obrotach? w zasadzie nie powinno być mniejsze niż -0,6 na wolnych, mierzone na pompie po odłączeniu wszystkiego aby wyeliminować nieszczelności wężyków itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemo22 Zgłoś #6 Napisano 4 Października 2009 o witam mierzylem na wolnych obrotach tuz na wyjsciu z pompy osiaga -0,9 po dodaniu gazu nie zmienia sie wogole tylko jak wcisne hamulec spada do -0,5 otoz tez na wolnych obrotach ale na wyjsciu do gruchy turbiny ma -0,5 a po dodaniu gazu spada gwaltownie nawet do zera natomist na gruszcze od erg ma stala wartosc -0,7atm zaznaczam ze auto stalo sie slabsze a hamulce po kilkukrotnym nacisnieciu twardnieja a pedal podpompowany i przytrzymany dopoero powoli opada w dol ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:47 ---------- prosze o pomoc badz kontakt na gg 11315422 za wszelkie pomysly z gory dziekuje bo ja nie wiem juz za bardzo co poradzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemo22 Zgłoś #7 Napisano 5 Października 2009 ach joj jest tu ktos kto mi pomoze chcial bym sie dowiedziec jakie powinno byc to podcisnienie niestety nikt nie chce mi pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hubik33 Zgłoś #8 Napisano 20 Maja 2010 (edytowane) Ja zrobiłem turbo, poczyszczone wszystkie rurki i czujniki egr-y itd. już przed tym twardniał ale odpuszczał po jakimś czasie, na koniec już nie odpuścił Jazda testowa hamulec beton auto nie jedzie, gdy dojdzie jakoś do ok 2200 obrotów zaczyna nawet jechać. Wspomagania hamowania brak. Diagnoza mechanika pompa vakum,coś tam pompuje ale bardzo słabo, jak zamontuje nową dam znać czy pomogło. 1,9 tdi 130 tiptronic . Edytowane 20 Maja 2010 przez hubik33 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2010 hubik33 zobacz na daty już chyba sobie poradził od pazdziernika;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemo22 Zgłoś #10 Napisano 20 Maja 2010 no witam poradzilem sobie od pazdziernika poradzilem ale moja przyczyna nie byla pompa daje takie cisnienie jak opisalem wczesniej przyczyna byl przeplywomierz ktorego zamienilem od znajomego i pomoglo bo nie potrafilem odczytac z vaga ze jest uszkodzony kupilem za 280zl pierburga i smiga ale raczej nie mialem problemow z serwem hamulcow wiec niech ci pomierzy najpierw podcisnienie pompy a pozniej ja wymienia bo koszt takiej pompy jest spory jak by co to pisz pomoge jak moge jestem mechanikiem ale z paskami nie mialem doczynienia wczesniej nie moje gabaryty auta zajmuje sie wiekszymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #11 Napisano 21 Maja 2010 przyczyna byl przeplywomierz przepływka odpowiedzialna za hamowanie ? jeśli dobrze myślę mówisz o przepływce z dolotu powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemo22 Zgłoś #12 Napisano 21 Maja 2010 no pewnie ze to nie ma nic wspolnego ale wspolna cecha przeplywki i pompy vacum moze byc brak mocy silnika poniewaz pompa steruje turbina a przeplywka odpowiednim dostarczeniem powietrza do silnika jesli jedno lub drugie jest niesprawe objawami moze byc brak przyspieszenia ja z poczatku myslalem ze to pompa bo z vaga nie potrafilem odczytac ze przeplywka podaje bledne informacje i zle wysterowuje doplywem powietrza dodatkowo zmylil mnie TWARDAWY pedal hamulca i dziwne jego zachowanie jakby serwo nie wspomagalo ale tu szkopul tkwil w starym plynie hamulcowym co dawalo podobne objawy wiec nie zawsze jest to wina pompy choc tego nie wykluczam dlatego nalezy zmierzyc jej podcisnienie zeby wyeliminowac niepotrzebna i kosztowna jej wymiane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #13 Napisano 22 Maja 2010 rozumiem dzięki za wyczerpującą odpowiedź bo tez mam troszke kiepskie hamulce (musze je wdusić żeby porządnie zahamować) i słabe przyspieszenie, i to może być tak jak Ty mówisz sprawdza w najbliższym czasie i sie pochwalę czy tak właśnie było. pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldek Zgłoś #14 Napisano 5 Czerwca 2010 Problem mam następujący, od takiego zaworka (chyba to jest zwrotny serwa) który jest montowany w takiej gumie w ścianie na wysokości zbiorniczka z płynem chłodniczym idzie taka rurka łączona na ciepło, następnie ona wchodzi do czegoś takiego za silnikiem i z łączeniem chyba cos jest nie tak bo jak ruszam tą rurką to strasznie syczy i taki jakby olej leci. Czy to jest ta vacum pompa? Jak to naprawić żeby to łączenie było sztywne i nic nie syczało. czasem mam dziwne szarpanie silnikiem jak ostro przyśpiesze i wywnioskowałem że to może być przyczyną? dajcie znać co o tym myślicie, dzięki z góry za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenmati Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2013 witam!jestem od niedawna posiadaczem passata b5 i mam problem z vaccum pump,mianowicie problem polega na tym ze mam twarde hamulce i nie zalancza sie turbina.gdy tak ogladalem co jest nie tak z pompa to zauwazylem ze z jednego przewodu wchodzacego do pompy cieknie mi ropa i kruciec od pompy jest luzny!:sciana zamowilem nowa pompe i jak juz do mnie przyszla to widze ze od tej nowej jest tez ten kruciec luzny nie wiem czy to ma tak byc?pomozcie! czy vaccum moze byc przyczyna nie dzialajacej turbiny i czy ten kruciec ma byc taki luzny??????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #16 Napisano 28 Stycznia 2013 lenmati 1. nie ten dział, to jest B3-B4 2. każda używka ma luz na pierścieniu mocującym wężyk do pokrywki pompy Vacuum w B5 VP, nie miałem w ręku nówki nigdy 3. tak, pompa vacuum w VP AFN działa na serwo hamulca i N75 od sterowania turbo, możliwe że pompa siada 4. masz 3B czy 3BG bo w opisie jest 3BG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #17 Napisano 2 Listopada 2015 czy jeżeli pedały chamulca robią się twarde po wciśnieciu za 3 razem to mozna stwierdzic ze pompa vacum wytwarza za słabe podciśnienie?? i czy przez to auto moze być słabsze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo Zgłoś #18 Napisano 3 Listopada 2015 Jeśli tak sie dzieje to napewno masz problem z podciśnieniem ale to odrazu nie znaczy ze masz pompe do wymiany, najpierw sprawdz szczelność układu podcisnienia. Tak przez to mozesz mieć problemy z mocą ponieważ podcisnienie steruję zmienna geometrią turbiny. Jeśli masz dostęp do vaga zrób logi a powiem ci w dlacego masz problem z mocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #19 Napisano 3 Listopada 2015 a jakie logi należy zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #20 Napisano 3 Listopada 2015 a jakie logi należy zrobić?? Poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI I wiele, wiele innych tematów w tym dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach