Skocz do zawartości
Krynio

przednia poduszka pod silnikiem silnik 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

witam. chciałem sie zapytac kilka rzeczy odnośnie przedniej poduszki pod silnikiem tej na samym przodzie. ostatnio zawuzazyłem ze strasznie wibruje mi silnik i pomyslałem zeby sprawdzic conieco poduszki, zrobiłem to tak tata siadł za kierownica i na biedu i właczonym hamulcu popuszczał sprzegło tak ze silnik sie obciążał i było widać jak przednia poduszka unosi sie razem z silnikiem, czy to jest normalne czyu swiadczy o tym ze poduszka jest do wymiany??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poduszka po to jest zrobiona z gumy żeby w pewnym stopniu pracować razem z silnikiem, normalne jest że trochę się podniesie - zależy o ile podnosi się u Ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troszke to wiem ale ona jest taka kszałtem ze u góry jest guma a na dole taki jak by wkład w kształcie walca to sie podnosi cała poduszka razem z tym walcem jakies nawet 3cm ze nie ta guma pracuje u gury tylko całosc sie podnosi

Edytowane przez artmin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
troszke to wiem ale ona jest taka kszałtem ze u góry jest guma a na dole taki jak by wkład w kształcie walca to sie podnosi cała poduszka razem z tym walcem jakies nawet 3cm ze nie ta guma pracuje u gury tylko całosc sie podnosi

Trochę to chaotycznie napisałeś , ale 3cm to trochę sporo i wygląda na zerwaną :( , podjedź do mechaniora , albo sam sprawdź jakąś łyżką . Ma tłumić drgania i pracować sztywno płynnie , nie przeskakiwać itp.

Pozdrawiam Miłosz :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem jak to opisac:) i jak to dokładnie sprawzdic;p ktoras napewno nie tłumi.. bo czuc drgania na kaloserii jak to najlepiej sprawdzic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no nie wiem jak to opisac:) i jak to dokładnie sprawzdic;p ktoras napewno nie tłumi.. bo czuc drgania na kaloserii jak to najlepiej sprawdzic??

Mi padła pod skrzynią była na oko zgnieciona i prawie zerwana wymieniłem wszystkie 3 i święty spokój. W końcu reszta też by się odezwała.

Wsadzasz brechę i podnosisz na różne strony

Ma tłumić drgania i pracować sztywno płynnie , nie przeskakiwać itp

 

Pozdrawiam Miłosz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja 3 narazie nie wymienie bo nie mam tyle funduszy bo musze wymienic tuleje wachaczy te o ktorych była wczesniej mowa koncówki drazków no i ktoras poduche bo jedna jest na pewno do dupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej widać jak zapniesz 1 bieg i stojąc przy otwartej masce bujasz auto w przód i w tył, lub tak jak rainman777 radzi, łom do ręki i podważasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to robiłem tak z otwarta maska tylko jeszcze na hamulcu to podnosiła sie cała poducha dość wysoko ze 3cm..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3cm uważam że to zdecydowanie za dużo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj!!!

no na pewno jest zerwana jeśli podnosi się cała do góry tzn że mocowanie od spodu siadło; poducha do wymiany; sprawdź stan pozostałych (szczególnie tej od strony skrzynii) i od razu też wymieniaj

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze mi ktos podesłac zdjecie tej poduchy przedniej jak ona wyglada?? narazie wymieniam tą przednią bo wiecej funduszy nie ma;p i mam do was takie pytanie co sadzicie o firmie nk bo kupiłem koncówki drązków z tej firmy bo np z trw były o 30zł drozsze jedna strona??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup febi, najlepszy kompromis pod względem jakość/cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pani w sklepie mowiła ze febi beda kosztowały cos koło tych trw wiec wziołem nk zobaczymy co z tego bedzie;p nie wiem tylko jakie beda tylejki metalowo gumowe wachacza tylne bo sa 2 rodzaje jedne takie jak by od razu z podłkładka zrobione a drugie bez tego takie ogkrągłe ciekawe ktore do paska wchodza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy mogłbym poprosić o numery poduszek pod silnikiem?? bo chce je wyszukac w sklepie internetowym ale nie wiem jakie maja nr katalogowe czy jakies tam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik przód 1HQ 199 609 K

silnik tył 1HQ 199 262 L

skrzynia 3AQ 199 402

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki silniczek w golfie variancie i powiem ci że jak był na ori poduchach to było normalnie nic sie nie trzęsło,z czasem poduchy się zużyły a objawem było walenie o bude podczas gaszenia.Każdy mechanik sprawdza to brechą oceniając różnice pomiędzy elementami łączonymi-silnik-buda.Jeżeli dużo tego luzu poducha do wymiany i tak wszystkie trzy.Moje były już w takim stanie z uwagi na czasowy brak funduszy na wymiane że co dwa tygodnie kupowałem nowe żarówki bo drgania na budzie obrywały żarniki w nich.Kupiłem nowe jakieś zamienniki i co sie okazuje ,po wymianie nie stwierdzono żadnych luzów-brecha mechanika nie wykazała, ale zato kierownica,drążek zmiany biegów,plastiki w środku a nawet siedzenia! wszystko dostało delirki na stałe.Pan magik stwierdził ze muszą sie ustawić he he.Po lekturze odpowiednich stron, forów i tematów okazało się iz jedna z tych poduch w orginale jest gumowo-olejowa,taki prymitywny amortyzator, a zamienniki to poprostu odlew z gumy!Po wymianie na nową olejową auto powróciło do statyki-nic sie już nie trzęsło.Aha i pamietam że było coś z ustawianiem tych poduch,że niby się popuszcza odpala silnik,gasi i dokręca ale szczegułów nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silnik przód 1HQ 199 609 K

1H0 199 609 J (z indeksem K jest do silnika AAA, zamiast litery Q jest 0 "zero")

silnik tył 1HQ 199 262 L

357 199 262 D - tylna prawa

skrzynia 3AQ 199 402

357 199 402 - tylna lewa (skrzyni)

 

Mayday podał trochę błędne numery, no i z literówkami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to przepraszam,takie numery podał mi kiedys mechanik.

możliwe że to błędne numery,ponieważ ten koleś na niczym się nie zna,ale myślałem że chociaż numery właściwe podać potrafi..:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten koleś na niczym się nie zna,ale myślałem że chociaż numery właściwe podać potrafi..
Widać też nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności