jaro4444 Zgłoś #1 Napisano 16 Września 2008 Dzisiejszy wynik w Audi A4 B5 AJM. Mody: - słupek silnika ASZ, - skrzynia 6, - sprzegło 240 mm, - FMIC, - turbo BRD Znienawidziłem ten samochód za wszystkie kolejne sprawiane mi problemy podczas SWAP-a i przeróbek, ale dziś nastąpiło strojenie. Rogal wcześniej już szykował program pod sterownik od AJM ale dziś walczył jeszcze z autem 5 godzin na rolkach. Wynik jest taki jaki po Witku można się spodziewać :hmm: Jak zwykle pokazał klasę. Jak się tym jeździ - krótko mówiąc zapierd.... :satan: :satan: Płynnie pracuje przy mniejszych obciążeniach, chodzi cicho a jak już się go smagnie pedałem gazu to idzie jak zły Jeszcze raz podziękowania dla tunera za robotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #2 Napisano 16 Września 2008 dwójka z przodu, odrazu inaczej....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #3 Napisano 16 Września 2008 Irek ładnie ładnie P.s z łożyskiem już wsio ok ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #4 Napisano 16 Września 2008 dwójka z przodu, odrazu inaczej....... Misiek zobacz na moment od 2150 do 3950 (czyli praktycznie pełny zakres eksploatacyjny) cały czas powyżej 360 Nm Irek ładnie ładnie P.s z łożyskiem już wsio ok ?? Dziękuję Tak, tylko skrzynia drugi raz z wozu i łożysko igiełkowe za 24 zł wskoczyło na miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 17 Września 2008 Jakie toto ma opony z przodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #6 Napisano 17 Września 2008 Misiek zobacz na moment od 2150 do 3950 (czyli praktycznie pełny zakres eksploatacyjny) cały czas powyżej 360 Nm widze , widze ładny wykresik ,co mi pozostało ... pocieszam się tym że JEŻDZI nie kopci (po dzisiejszym tankowaniu 7.5/100 - trasa,miasto) najlepsze jest to że to nie koniec...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 20 Września 2008 wykres jak malowany,gratulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #8 Napisano 20 Września 2008 Super osiagi ,tylko jestem ciekawy jakie tam sprzeglo masz i dwumas zeby taki moment przeniesc na aswalt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 21 Września 2008 Super osiagi ,tylko jestem ciekawy jakie tam sprzeglo masz i dwumas zeby taki moment przeniesc na aswalt? jakie by nie siedziało to orginał wytrzyma,bo moment jet wyżej ustawiony i równomiernie rośnie żeby nie przypalić,Rogal właśnie tak robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #10 Napisano 21 Września 2008 Super osiagi ,tylko jestem ciekawy jakie tam sprzeglo masz i dwumas zeby taki moment przeniesc na aswalt? Takie jak Ty powinieneś mieć w serii czyli fabrycznie nowego LUK-a 240 mm z samoregulacją docisku. Jak słusznie zauważył Paweł moment jest ukształtowany łagodnie i dlatego nie ma żadnych problemów z przeniesieniem tego na asfat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach