koxi30 Zgłoś #921 Napisano 6 Maja 2011 grill ABT załatwi sprawę :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #922 Napisano 6 Maja 2011 Zderzak z B4 rozwiązuje problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #923 Napisano 6 Maja 2011 grill ABT załatwi sprawę Ale tam jest "okropne" blaszysko...ja wstawiłem za siatką blachę ocynkowaną aby tak okrutnie nie raziła... Miałem sobie wyciąć laserem inna siateczkę a'la plaster miodu lub spłaszczony plaster miodu...muszę ją pomierzyć i może sie w końcu "zepnę". Miałem też podobny przypadek w innym aucie , na postoju po włączeniu wentylatora temp. zbijała sie ładnie ruszałem i szła w góre, przyczyna...wiatrak zamiast zasysać powietrze to je wypychał w stronę grila... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #924 Napisano 8 Maja 2011 Miałem też podobny przypadek w innym aucie , na postoju po włączeniu wentylatora temp. zbijała sie ładnie ruszałem i szła w góre, przyczyna...wiatrak zamiast zasysać powietrze to je wypychał w stronę grila... Nie, to mój pracuje w dobrą stronę;p W takim razie szukam na allegro jakiejś dobrej używki i musi byc całośc zderzak+hokej bo nic nie zostało Sprawdzę też może czy załącza się drugi stopień wiatraka. Wystarczy go spiąc na krótko?? Ale jak sprawdzić (jeżeli dzałają 2 stopnie) przy jakiej temp załącza sie 2 stopień?? Na postoju raczej go tak nie nagrzeje ?? Albo sie mylę. Dzięki wielkie za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #925 Napisano 8 Maja 2011 Sprawdzę też może czy załącza się drugi stopień wiatraka. sprawdzenie drugiego stopnia wiatraka nic nie da bo wiatrak załącza się na postoju a nie w czasie jazdy więc nie w tym przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrowa0210 Zgłoś #926 Napisano 13 Maja 2011 Witam mam pytanie czy ktoś może mi pomoc mam Passata 1.8 oznaczenie silnika RP ostatnio zaczął mi się grzać i nie wiem już co z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #927 Napisano 13 Maja 2011 A co napisano w tytule? Przeczytałeś? Na 100% nie Przeczytaj wątek od początku i będziesz wiedział co zrobić, a jeśli będziesz miał wtedy jakieś pytania (konkrety) to na pewno ktoś będzie mógł Ci pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #928 Napisano 13 Maja 2011 Witam mam pytanie czy ktoś może mi pomoc mam Passata 1.8 oznaczenie silnika RP ostatnio zaczął mi się grzać i nie wiem już co z tym zrobić. tak jak kolega sebus mówi, przeczytaj pierwszy post, dużo Ci powie. potem napisz co sprawdzałeś, co wymieniłeś, chyba że znajdziesz tam już odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bba Zgłoś #929 Napisano 19 Lipca 2011 Witam. Podepnę się pod temat, ponieważ zastanawia mnie jedna rzecz... Mianowicie temperatura silnika (1Z) po osiągnięciu 90st. stoi w miejscu na postoju choćby nie wiem co. Ostatnio kręciłem go do 2000 na postoju jakieś 10 minut. Wskazówka nie podskoczyła choćby 0,5cm. Wentylator również się nie załącza (jest sprawny, bo działa przy klimie) Czy takie coś jest normalne?? Nie mam dostępu do termometru, więc nie mam jak porównać czy wskaźnik cieczy jest prawidłowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #930 Napisano 19 Lipca 2011 Na forum było opisywane że wskazówka od temperatury ma pewną tolerancję że tak to nazwę.Ja podłanczając swojego paska pod kompa zauważyłam że gdy wskazówka od temp osiągnęła 90stC na kompie było 85,za chwilkę doszło do 90.Natomiast maksymalnie co mi komp pokazał to 93stC a na zegarach dalej 90stC.Czekałam aż wentylator się załączy ale trwało to ładnych parę chwil bo zanim termostat otworzył się i schłodził silnik i tak kilka razy to wypaliłam więcej benzyny niż to warte.Ja mam benzynę więc napewno szybciej się grzeje niż diesel ale żeby wentylator się załączył to musi być naprawdę upał. Ja bym zostawiła Twoją sprawę w spokoju bo jest wszystko ok. Pozdrawiam Magda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #931 Napisano 19 Lipca 2011 Witam. Podepnę się pod temat, ponieważ zastanawia mnie jedna rzecz... Mianowicie temperatura silnika (1Z) po osiągnięciu 90st. stoi w miejscu na postoju choćby nie wiem co. Ostatnio kręciłem go do 2000 na postoju jakieś 10 minut. Wskazówka nie podskoczyła choćby 0,5cm. Wentylator również się nie załącza (jest sprawny, bo działa przy klimie) Czy takie coś jest normalne?? Nie mam dostępu do termometru, więc nie mam jak porównać czy wskaźnik cieczy jest prawidłowy. po co szukać dziury w całym jak wszystko jest ok?? gotuje Ci wodę czy co, że się nad tym zastanawiasz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bba Zgłoś #932 Napisano 20 Lipca 2011 po co szukać dziury w całym jak wszystko jest ok??gotuje Ci wodę czy co, że się nad tym zastanawiasz?? Po prostu pytam czy coś takiego jest normalne. A ty jak nie chcesz wnieść czegoś sensownego do tematu, ani nie chcesz pomóc to po co się w ogóle wypowiadasz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #933 Napisano 20 Lipca 2011 Po prostu pytam czy coś takiego jest normalne.Normalne. A jeśli nie masz termometru to może ktoś z forumiaków w okolicy ma VAG-a to by Ci sprawdził jak zegar pokazuje.Gorsza sprawa gdyby Ci się gotował lub w ogóle nie łapał temp roboczej. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #934 Napisano 20 Lipca 2011 A ty jak nie chcesz wnieść czegoś sensownego do tematu, ani nie chcesz pomóc to po co się w ogóle wypowiadasz?? napisałem że wszystko jest ok więc w czym problem?? po co od razu się tak unosisz?? ani nie chcesz pomóc nie znasz mnie to nie oceniaj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #935 Napisano 21 Lipca 2011 A ty jak nie chcesz wnieść czegoś sensownego do tematu, ani nie chcesz pomóc to po co się w ogóle wypowiadasz?? Jak to nie wniósł nic sensownego? Dał Ci do zrozumienia że wszystko jest ok i żebyś nie tracił czasu na szukanie dziury w całym. To za mało? Nie chciał pomóc? No to zobacz ile razy dostał "pomógł" na tym forum... nie znasz mnie to nie oceniaj... i wszystko w tym temacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamil0711 Zgłoś #936 Napisano 21 Lipca 2011 ja również mam problem i nie znajduje rozwiązania, boję się że to uszczelka. mój problem polega na tym, że passat również się grzeje, podczas jazdy 105 - 110 stopni i więcej gdy na dworze ciepło i prędkość pow 100km/h, termostat ok, chłodnica chyba też (dolny ciepły), może szukałbym w czujnikach ale jak się mocno nagrzeje - pow 110 - to kontrolka oleju mi pipczy na niskich obrotach, na postoju temp spada do ok 95 - 100 st. (wentylator pomaga), dzisiaj wyrzuciło mi oba węże od nagrzewnicy, ale mocno mu przycisnąłem zaraz po odpaleniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #937 Napisano 21 Lipca 2011 termostat ok Nie byłbym taki pewny... chłodnica chyba też (dolny ciepły) Jak sie otworzy termostat to musi byc gorący...a nie tylko ciepły... dzisiaj wyrzuciło mi oba węże od nagrzewnic Masz ewidentnie coś przypchane...czyli -termostat- -zapchana chłodnica -nie drożny wężyk cienki weżyk na zbiornik wyrównawczy -niesprawny korek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #938 Napisano 21 Lipca 2011 Jeśli ciśnienie jest takie że wywala węże, to głowica do zdjęcia niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #939 Napisano 21 Lipca 2011 podczas jazdy 105 - 110 stopni i więcej gdy na dworze ciepło i prędkość pow 100km/h a w jakim stanie zderzak, a dokładnie hokej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoliATK Zgłoś #940 Napisano 24 Lipca 2011 Ja już mam zderzak ori tylko go jeszcze przemalować na właściwy kolor i zobaczymy czy pomoże z temp , Mam jeszcze tylko pytanie nie ma on kratki w środku jakie zadanie ona spełnia?? Na Alledrogo widziałem je po ok 30zeta tylko nie wiem czy warto kupowac. Bez niej przecież więcej powietrza będzie leciało na chłodnice, Hokej cały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach