stifii Zgłoś #1 Napisano 5 Września 2008 Witam;) Jak zakupilem autko mialem w nim i do dzis mam zawieszenie gwintowane KW VAriant 2, lecz nietstey nawet po regulacjach jest trochce za twarde dla mnie mimo ze mam tylko kola 17stki;) I chce zmienic na zawieszenie seryjne lub cos w tym rodzaju. Ale tez zeby autko nie stalo jak jakis Jeep tylko po prostu zeby jakos to wszytsko wygladalo i zeby nie bylo az tak twardo;) reasumujac : Szukam czegos co nie bedzie za niskie ani za wysokie i bedzie w miare znosne do jezdzenia po polskich drogach. Co byscie polecili mi? Przejrzalem forum jest troche o tym ale nie ma nic konkretnie co ja szukam... Z gory dziekuje i pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2008 Eibach -30mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2008 Nie rob off topa;) Derlysy a dysponujesz moze jakims linkiem? : > Tu masz linka - nowe trochę drogie, używki chodzą po 300zł. Ja takie właśnie będę zakładał za jakiś czas a amorki mam Bilsteina B6 i już parę chłopaków tak jeździ więc wiem że jest w miarę komfortowo i w miarę twardo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #4 Napisano 5 Września 2008 Tu masz linka - nowe trochę drogie, używki chodzą po 300zł. Ja takie właśnie będę zakładał za jakiś czas a amorki mam Bilsteina B6 i już parę chłopaków tak jeździ więc wiem że jest w miarę komfortowo i w miarę twardo:) A jak bardzo twardo? Plastiki skrzypia czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2008 Znośnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #6 Napisano 5 Września 2008 Jak znosnie to tak nie bardzo;/ Juz mam dosc twardej i niskiej zawiechy;/ Poczytam sobie jeszcze o tych Bilstein'ach ale i suzkam dalej.. czekam dalej za opiniami.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #7 Napisano 5 Września 2008 Bez histerii to nie to co miałeś wcześniej Nic nie skrzypi uwierz mi bo też nie jestem fanem stuków w aucie, a się na taki zestaw zdecydowałem. Pogadaj z kolegą zuse on już ma taki zestawik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #8 Napisano 5 Września 2008 Ja mam ta zawieszke i jest bardzo przyjemnie na 17" (fakt ze w UK). Dla porównania - ostatnio wsiadłem do Mazdy3 2004 rok i przejechałem się po tych samych ulicach po których sam jeżdzę Passem i co .... wg mnie w Passku na eibachu-30 i 17" jest większy komfort. Oczywiście mam na myśli Eibach Pro Kit - amory i sprężyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2008 Moze i tak ale wiadomo co to w Polsce sie dzieje:) Na tym gwincie juz szalu dostaje to nie dla mnie;/ Rowna droga nie ma mocnych ale jak juz dziury szlag mnie bierze.. wiec rozgladam sie za czyms i do tego zima idzie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #10 Napisano 5 Września 2008 (edytowane) Moze i tak ale wiadomo co to w Polsce sie dzieje:) Na tym gwincie juz szalu dostaje to nie dla mnie;/ Rowna droga nie ma mocnych ale jak juz dziury szlag mnie bierze.. wiec rozgladam sie za czyms i do tego zima idzie.. Witaj w klubie Mój był przywieziony z Niemiec na zawieszeniu H&R i 17stkach. Pojeździłem, czyt. wytrząsłem się nim ok 2 miesiące. Przyłożyłem kilka razy spodem i podziękowałem. Wybór padł na nowe amorki Sachs i sprężyny KF. Nie szczędziłem grosza i nie kupowałem po Allegro jakiś szalonych zamienników dzięki którym passat będzie Ci stał jak perszing przed wystrzałem. 17stki na aucie zostały, ale zawieszenie poszło na handel. Łączę się z Tobą w bólu i podziwiam nieustannie osoby, które na własne życzenie robią sobie tą krzywdę. Ostatnio stałem na światłach. W poprzek drogi ( prostopadle ) pokonuje koleiny jakiś kolega czerwonym, niskim Passatem B5. Jedzie 2 km/h i zaciska zęby. Zrobiło mi się Go szkoda. Edytowane 5 Września 2008 przez Doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #11 Napisano 6 Września 2008 moze BILSTEIN B6 + seryjne sprezyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ant Zgłoś #12 Napisano 6 Września 2008 moze BILSTEIN B6 + seryjne sprezyny Ja właśnie się na takie coś zdecydowałem. Wymiana w następnym tygodniu. Jak pojeżdżę to dam znać, jak to się sprawuje. A póki co możesz jeszcze poczytać ten wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9239&page=4 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #13 Napisano 6 Września 2008 Ja to mam i powiem Wam, że jest dla mnie normalnie Nic nie skrzypi nic nie trzeszczy troszkę bardziej twardo niż na serii - mowa oczywiście o amorkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #14 Napisano 6 Września 2008 Z pełną odpowiedzialnościa plecam amorki KONI Sport + springi VOGTLANDA, amorki mam ustawione na soft, komfort pozostał, ale wiadomo na koleinach trzeba uważać Na seri zawieszeniu zrobiłem 10 tys. i to była dla mnie katorga, Paskiem bujało mimo że miałem prawie nowe Sachsy, strach było przy większej szybkości w zakręty na autostradzie wchodzić, teraz jest wypracowany idealny kompromis między prowadzeniem się, komfortem i wyglądem. Załozona mam 17" i odległość od błotnika do opony o profilu 225/45 jest na 2 palce Chociaż nie ukrywam że wolałbym Twojego gwinta, w poprzednich autach jeździłem na gwincie więc wiem czego się spodziewć, a na zimę zawsze auto podnosiłem i było mistrzostwo świata Teraz mam na stałe - 40 mm, i jest to chyba optymalne obniżenie jak na Polski drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #15 Napisano 6 Września 2008 Chociaż nie ukrywam że wolałbym Twojego gwinta Wymiany są bardzo fajne:o Jak sie lubisz bawic w regulacje itp to pewnie gwint dla Ciebie lepszy;) Ale nietstey ja na to czasu nie mam i cierpliwosci;) moze BILSTEIN B6 + seryjne sprezyny Pewnie bedzie stal jak koza a nie chce za duzo wygladu tez stracic, chcialbym takie optimum wysokosci. Zuse Ty masz ten Eibach pro kit? I jak sie jezdzi nie jest nisko? Daje rade szybko po drogach naszych ejzdzic? Łączę się z Tobą w bólu i podziwiam nieustannie osoby, które na własne życzenie robią sobie tą krzywdę. Oj dziekuje:) jest co wspolczuc , a skrzypeinie plastikow na dziurach az mnie dobija;) Mysle nad zestawem amorki sachsa i do tego Eibach Pro kit .. Co sadzicie o tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2508 Zgłoś #16 Napisano 6 Września 2008 Informacja dla niezdecydowanych: 1. Na początku sprężyny H&R amortyzatory BILSTEIN regulowane, zawieszenie oczywiście obniżone - twardo, nisko, kilka razy urwany przedni zderzak, przy załadowanym aucie prawie ciągnął spodem. Jazda na równej drodze super, nie na Polskie drogi. 2. Następnie wymiana zawieszenie na Eibach (sprężyny i amortyzatory zestaw 30mm) - porażka nie polecam jeszcze niżej niż przy H&R nawet nie wyjechałem na drogę, założenie w warsztacie krótka obserwacja i od razu zdjęcie. 3. Trzecia opcja sprężyny VOGTLANDA 40mm + BILSTEIN B8 (stał wyżej niż przy Eibachu 30mm), jazda ok niestety oprócz jednego nie na nasze drogi: krawężniki 0,5 m, koleiny, na wszystko trzeba uważać, chwila nie uwagi i znowu urwany zderzak, albo rozbita misa olejowa. 4. Na koniec i po dzień dzisiejszy Sprężyny oryginalne + BILSTEIN B6, kompromis między właściwościami jezdnymi a wyglądem auta. Twardość zawieszenia ok, dobrze trzyma na zakrętach, nie za twarde, no i nie ma problemu z wjazdem na krawężniki, z ciągnięciem chlapaczami po asfalcie przy obciążonym aucie, z uderzaniem misą o jakieś elementy znajdujące się na drodze, a że trochę wyżej to trudno co za coś. Najlepszym rozwiązaniem były by sprężyny obniżające o 20mm (czytaj efekt wizualny + komfort jazdy), ale chyba takich nie ma? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #17 Napisano 6 Września 2008 (edytowane) Na koniec i po dzień dzisiejszy Sprężyny oryginalne + BILSTEIN B6, kompromis między właściwościami jezdnymi a wyglądem auta. Twardość zawieszenia ok, dobrze trzyma na zakrętach, nie za twarde, no i nie ma problemu z wjazdem na krawężniki, z ciągnięciem chlapaczami po asfalcie przy obciążonym aucie, z uderzaniem misą o jakieś elementy znajdujące się na drodze, a że trochę wyżej to trudno co za coś.Popieram w 100%Na seri zawieszeniu zrobiłem 10 tys. i to była dla mnie katorga, Paskiem bujało mimo że miałem prawie nowe Sachsy, strach było przy większej szybkości w zakręty na autostradzie wchodzićAlbo je miałeś uszkodzone, albo w te zakręty wchodzisz 400 km/h. Ja po wywaleniu sportowego zawiasu, odczułem gorsza trakcję na gładkiej dobrej drodze w zakrętach z racji podniesienia srodka ciężkości, ale bez przesady. Na spręzynach KF i Sachsie gazowym auto jest twarde, i bardzo sztywne, absolutnie nie rozlazłe na drodze. Do tego na 17stkach 225 szerokości nadal wydaje mi się aż za sztywne, bo jednak dziury tłuką ostro w zawias. Komfort w pokonywaniu kolein, krawezników, śpiących policjantów, garbów jest olbrzymi. Ja podam Wam kilka przykładów abstrahując od dziur i twardości - chodzi o samą wysokość. Mój passat był -35, wiec nie siedział dupskiem na asfalcie ( dla niewiarków fotka ), a jednak: Wjazd na parking do pracy - szlaban z kolczatką która ma próg. Przed nią i za nią lekko zapadnięty asfalt. Wszystkie auta wjeżdzają cyk, cyk. Wjeżdza wujek Doc do pracy i za każdym razem WRUUUU spodem. Ludziska się patrzą osohozi. Jadę ulicą Modlinską w Warszawie. Żona mowi, zajedzmy do KFC. Nie dam rady kochanie, za duze koleiny. Fakt ze prawy pas rozjechany przez autobusy jak fale Dunaju. Jade na obiad w niedzielę do knajpy. Ja, zona, mama, syn. Prawie komplet. Uliczka osiedlowa, spiący policjant. ŁUUUUP spodem aż mnie w mózgu zabolało. Urwałem coś ? hmm udało się, nic. Pojechałem zmienić koła. Wulkanizator podkłada poduszkę ( podnosnik ) i nie moze. Dwóch gosci za błotniki mnie, aby uniesc auto. Jeśli Wy lubicie mieć upośledzone auto dla wyglądu zewn, Wasza sprawa. Ja mowie stanowcze nie Podziwiam Wam. Dodam, że na naszych drogach sportowy zawias jest bardziej niebezpieczny. Na wyrwach, garbach, i tarce ktorej masa u nas, gubicie przyczepność. Edytowane 6 Września 2008 przez Doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ant Zgłoś #18 Napisano 6 Września 2008 Informacja dla niezdecydowanych: Najlepszym rozwiązaniem były by sprężyny obniżające o 20mm (czytaj efekt wizualny + komfort jazdy), ale chyba takich nie ma? Pozdrawiam No właśnie. Ja takich szukałem, ale nie znalazłem. Dlatego zostają seryjne i wstawiam Bilsteiny B6. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #19 Napisano 6 Września 2008 Wszyscy macie racje niestety z tym zawieszeniem.. niskie jest tylko dla fanatykow ale za to efeklt wizualny miazga.. czyli nie polecacie eibacha -30mm? Jezdzi ktos na takich springach? I moze jakas fotka jak to wyglada? Mam w domu drugiegho passka z seryjnym(chyba?) zawiasem i stoi jak taczka. Naprawde jets tak wysoki jak zaden. nie wiem czemu.. i dlatego odraza mnie ten seryjny zawias.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2508 Zgłoś #20 Napisano 6 Września 2008 (edytowane) Eibachom zdecydowane nie !!! szkoda kasy. Po założeniu eibacha nie włożyłem nawet palca między błotnik a koło. Jeżeli założysz coś takiego zobaczysz co znaczy wygląd, kontra jazda bez stresu że coś urwiesz. Co do drugiego passata może masz założone wzmocnione sprężyny?. Bież przykład z tych co mieli juz takie zawieszenie i co skłonił ich do zmiany. Chyba że bedziesz patrzył na auto zamiast jeżdzić. To OK. Zawieszenie jeszcze przy sprężynach vogtland + B8 Edytowane 6 Września 2008 przez waldi2508 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach