Skocz do zawartości
stifii

Zawieszenie sportowe --> Na seryjne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam;) Jak zakupilem autko mialem w nim i do dzis mam zawieszenie gwintowane KW VAriant 2, lecz nietstey nawet po regulacjach jest trochce za twarde dla mnie mimo ze mam tylko kola 17stki;) I chce zmienic na zawieszenie seryjne lub cos w tym rodzaju. Ale tez zeby autko nie stalo jak jakis Jeep tylko po prostu zeby jakos to wszytsko wygladalo i zeby nie bylo az tak twardo;) reasumujac : Szukam czegos co nie bedzie za niskie ani za wysokie i bedzie w miare znosne do jezdzenia po polskich drogach.

 

Co byscie polecili mi? Przejrzalem forum jest troche o tym ale nie ma nic konkretnie co ja szukam...

Z gory dziekuje i pozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eibach -30mm :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie rob off topa;)

 

Derlysy a dysponujesz moze jakims linkiem? : >

 

Tu masz linka - nowe trochę drogie, używki chodzą po 300zł. Ja takie właśnie będę zakładał za jakiś czas a amorki mam Bilsteina B6 i już parę chłopaków tak jeździ więc wiem że jest w miarę komfortowo i w miarę twardo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu masz linka - nowe trochę drogie, używki chodzą po 300zł. Ja takie właśnie będę zakładał za jakiś czas a amorki mam Bilsteina B6 i już parę chłopaków tak jeździ więc wiem że jest w miarę komfortowo i w miarę twardo:)

 

A jak bardzo twardo?;) Plastiki skrzypia czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znośnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znosnie to tak nie bardzo;/ Juz mam dosc twardej i niskiej zawiechy;/ Poczytam sobie jeszcze o tych Bilstein'ach ale i suzkam dalej.. czekam dalej za opiniami..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez histerii to nie to co miałeś wcześniej ;) Nic nie skrzypi uwierz mi bo też nie jestem fanem stuków w aucie, a się na taki zestaw zdecydowałem. Pogadaj z kolegą zuse on już ma taki zestawik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ta zawieszke i jest bardzo przyjemnie na 17" (fakt ze w UK). Dla porównania - ostatnio wsiadłem do Mazdy3 2004 rok i przejechałem się po tych samych ulicach po których sam jeżdzę Passem i co .... wg mnie w Passku na eibachu-30 i 17" jest większy komfort.

 

Oczywiście mam na myśli Eibach Pro Kit - amory i sprężyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze i tak ale wiadomo co to w Polsce sie dzieje:) Na tym gwincie juz szalu dostaje to nie dla mnie;/ Rowna droga nie ma mocnych ale jak juz dziury szlag mnie bierze.. wiec rozgladam sie za czyms i do tego zima idzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze i tak ale wiadomo co to w Polsce sie dzieje:) Na tym gwincie juz szalu dostaje to nie dla mnie;/ Rowna droga nie ma mocnych ale jak juz dziury szlag mnie bierze.. wiec rozgladam sie za czyms i do tego zima idzie..

 

Witaj w klubie ;) Mój był przywieziony z Niemiec na zawieszeniu H&R i 17stkach. Pojeździłem, czyt. wytrząsłem się nim ok 2 miesiące. Przyłożyłem kilka razy spodem i podziękowałem. Wybór padł na nowe amorki Sachs i sprężyny KF. Nie szczędziłem grosza i nie kupowałem po Allegro jakiś szalonych zamienników dzięki którym passat będzie Ci stał jak perszing przed wystrzałem.

 

17stki na aucie zostały, ale zawieszenie poszło na handel.

 

Łączę się z Tobą w bólu i podziwiam nieustannie osoby, które na własne życzenie robią sobie tą krzywdę.

Ostatnio stałem na światłach. W poprzek drogi ( prostopadle ) pokonuje koleiny jakiś kolega czerwonym, niskim Passatem B5. Jedzie 2 km/h i zaciska zęby. Zrobiło mi się Go szkoda.

Edytowane przez Doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze BILSTEIN B6 + seryjne sprezyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze BILSTEIN B6 + seryjne sprezyny

 

Ja właśnie się na takie coś zdecydowałem. Wymiana w następnym tygodniu. Jak pojeżdżę to dam znać, jak to się sprawuje. A póki co możesz jeszcze poczytać ten wątek:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9239&page=4

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to mam i powiem Wam, że jest dla mnie normalnie :) Nic nie skrzypi nic nie trzeszczy troszkę bardziej twardo niż na serii - mowa oczywiście o amorkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z pełną odpowiedzialnościa plecam amorki KONI Sport + springi VOGTLANDA, amorki mam ustawione na soft, komfort pozostał, ale wiadomo na koleinach trzeba uważać :) Na seri zawieszeniu zrobiłem 10 tys. i to była dla mnie katorga, Paskiem bujało mimo że miałem prawie nowe Sachsy, strach było przy większej szybkości w zakręty na autostradzie wchodzić, teraz jest wypracowany idealny kompromis między prowadzeniem się, komfortem i wyglądem. Załozona mam 17" i odległość od błotnika do opony o profilu 225/45 jest na 2 palce ;) Chociaż nie ukrywam że wolałbym Twojego gwinta, w poprzednich autach jeździłem na gwincie więc wiem czego się spodziewć, a na zimę zawsze auto podnosiłem i było mistrzostwo świata :)) Teraz mam na stałe - 40 mm, i jest to chyba optymalne obniżenie jak na Polski drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chociaż nie ukrywam że wolałbym Twojego gwinta

 

Wymiany są bardzo fajne:o :P Jak sie lubisz bawic w regulacje itp to pewnie gwint dla Ciebie lepszy;) Ale nietstey ja na to czasu nie mam i cierpliwosci;)

 

moze BILSTEIN B6 + seryjne sprezyny

 

Pewnie bedzie stal jak koza a nie chce za duzo wygladu tez stracic, chcialbym takie optimum wysokosci. Zuse Ty masz ten Eibach pro kit? I jak sie jezdzi nie jest nisko? Daje rade szybko po drogach naszych ejzdzic?

 

Łączę się z Tobą w bólu i podziwiam nieustannie osoby, które na własne życzenie robią sobie tą krzywdę.

 

Oj dziekuje:) jest co wspolczuc , a skrzypeinie plastikow na dziurach az mnie dobija;)

 

 

Mysle nad zestawem amorki sachsa i do tego Eibach Pro kit .. Co sadzicie o tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacja dla niezdecydowanych:

1. Na początku sprężyny H&R amortyzatory BILSTEIN regulowane, zawieszenie oczywiście obniżone - twardo, nisko, kilka razy urwany przedni zderzak, przy załadowanym aucie prawie ciągnął spodem. Jazda na równej drodze super, nie na Polskie drogi.

2. Następnie wymiana zawieszenie na Eibach (sprężyny i amortyzatory zestaw 30mm) - porażka nie polecam jeszcze niżej niż przy H&R nawet nie wyjechałem na drogę, założenie w warsztacie krótka obserwacja i od razu zdjęcie.

3. Trzecia opcja sprężyny VOGTLANDA 40mm + BILSTEIN B8 (stał wyżej niż przy Eibachu 30mm), jazda ok niestety oprócz jednego nie na nasze drogi: krawężniki 0,5 m, koleiny, na wszystko trzeba uważać, chwila nie uwagi i znowu urwany zderzak, albo rozbita misa olejowa.

4. Na koniec i po dzień dzisiejszy Sprężyny oryginalne + BILSTEIN B6, kompromis między właściwościami jezdnymi a wyglądem auta. Twardość zawieszenia ok, dobrze trzyma na zakrętach, nie za twarde, no i nie ma problemu z wjazdem na krawężniki, z ciągnięciem chlapaczami po asfalcie przy obciążonym aucie, z uderzaniem misą o jakieś elementy znajdujące się na drodze, a że trochę wyżej to trudno co za coś.

 

Najlepszym rozwiązaniem były by sprężyny obniżające o 20mm (czytaj efekt wizualny + komfort jazdy), ale chyba takich nie ma?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na koniec i po dzień dzisiejszy Sprężyny oryginalne + BILSTEIN B6, kompromis między właściwościami jezdnymi a wyglądem auta. Twardość zawieszenia ok, dobrze trzyma na zakrętach, nie za twarde, no i nie ma problemu z wjazdem na krawężniki, z ciągnięciem chlapaczami po asfalcie przy obciążonym aucie, z uderzaniem misą o jakieś elementy znajdujące się na drodze, a że trochę wyżej to trudno co za coś.
Popieram w 100%
Na seri zawieszeniu zrobiłem 10 tys. i to była dla mnie katorga, Paskiem bujało mimo że miałem prawie nowe Sachsy, strach było przy większej szybkości w zakręty na autostradzie wchodzić
Albo je miałeś uszkodzone, albo w te zakręty wchodzisz 400 km/h.

 

Ja po wywaleniu sportowego zawiasu, odczułem gorsza trakcję na gładkiej dobrej drodze w zakrętach z racji podniesienia srodka ciężkości, ale bez przesady.

Na spręzynach KF i Sachsie gazowym auto jest twarde, i bardzo sztywne, absolutnie nie rozlazłe na drodze. Do tego na 17stkach 225 szerokości nadal wydaje mi się aż za sztywne, bo jednak dziury tłuką ostro w zawias.

 

Komfort w pokonywaniu kolein, krawezników, śpiących policjantów, garbów jest olbrzymi.

 

Ja podam Wam kilka przykładów abstrahując od dziur i twardości - chodzi o samą wysokość.

Mój passat był -35, wiec nie siedział dupskiem na asfalcie ( dla niewiarków fotka ),

63b5fcfb139dc7cem.jpg

 

a jednak:

 

Wjazd na parking do pracy - szlaban z kolczatką która ma próg. Przed nią i za nią lekko zapadnięty asfalt. Wszystkie auta wjeżdzają cyk, cyk. Wjeżdza wujek Doc do pracy i za każdym razem WRUUUU spodem. Ludziska się patrzą osohozi.

 

Jadę ulicą Modlinską w Warszawie. Żona mowi, zajedzmy do KFC. Nie dam rady kochanie, za duze koleiny. Fakt ze prawy pas rozjechany przez autobusy jak fale Dunaju.

 

Jade na obiad w niedzielę do knajpy. Ja, zona, mama, syn. Prawie komplet. Uliczka osiedlowa, spiący policjant. ŁUUUUP spodem aż mnie w mózgu zabolało. Urwałem coś ? hmm udało się, nic.

 

Pojechałem zmienić koła. Wulkanizator podkłada poduszkę ( podnosnik ) i nie moze. Dwóch gosci za błotniki mnie, aby uniesc auto.

 

Jeśli Wy lubicie mieć upośledzone auto dla wyglądu zewn, Wasza sprawa. Ja mowie stanowcze nie ;) Podziwiam Wam.

Dodam, że na naszych drogach sportowy zawias jest bardziej niebezpieczny. Na wyrwach, garbach, i tarce ktorej masa u nas, gubicie przyczepność.

Edytowane przez Doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Informacja dla niezdecydowanych:

 

Najlepszym rozwiązaniem były by sprężyny obniżające o 20mm (czytaj efekt wizualny + komfort jazdy), ale chyba takich nie ma?

 

Pozdrawiam

 

No właśnie. Ja takich szukałem, ale nie znalazłem. Dlatego zostają seryjne i wstawiam Bilsteiny B6.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy macie racje niestety z tym zawieszeniem.. niskie jest tylko dla fanatykow ale za to efeklt wizualny miazga.. czyli nie polecacie eibacha -30mm? Jezdzi ktos na takich springach? I moze jakas fotka jak to wyglada? Mam w domu drugiegho passka z seryjnym(chyba?) zawiasem i stoi jak taczka. Naprawde jets tak wysoki jak zaden. nie wiem czemu.. i dlatego odraza mnie ten seryjny zawias..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eibachom zdecydowane nie !!! szkoda kasy. Po założeniu eibacha nie włożyłem nawet palca między błotnik a koło. Jeżeli założysz coś takiego zobaczysz co znaczy wygląd, kontra jazda bez stresu że coś urwiesz. Co do drugiego passata może masz założone wzmocnione sprężyny?. Bież przykład z tych co mieli juz takie zawieszenie i co skłonił ich do zmiany. Chyba że bedziesz patrzył na auto zamiast jeżdzić. To OK.

Zawieszenie jeszcze przy sprężynach vogtland + B8

VW 006.jpg

VW 016.jpg

Edytowane przez waldi2508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności