adams Zgłoś #41 Napisano 24 Sierpnia 2010 Tak jak pisałem powyżej moje autko jest w idealnym stanie i nie chcę się z nim rozstawać tylko na jego bazie zbudować wyjątkową furę Było już paru takich zapaleńców u nas na forum. Udaje się jednemu na dwudziestu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #42 Napisano 25 Sierpnia 2010 Może jestem zapaleńcem i może mi sie uda ale jak narazie chodzi mi o jedna bardzo ważną rzecz czy skrzynia od Paska 2.8 V6 FWD podejdzie do silnika od 2.7 biturbo od audi s4???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #43 Napisano 25 Sierpnia 2010 jeździłeś kiedyś na codzień samochodem minimum 200km FWD ? chcesz mieć pocisk 300km FWD ? to nawet nie jest przyjemne w prowadzeniu Mój poprzedni samochod 200/400 nie sprawiał frajdy w szybich ciasnych zakretach bo się jechać nie dało, musi być quattro ... Pozegnaj się z obecną furką i kup 2.8 jak chcesz cokolwiek działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #44 Napisano 25 Sierpnia 2010 jeździłeś kiedyś na codzień samochodem minimum 200km FWD ? chcesz mieć pocisk 300km FWD ? to nawet nie jest przyjemne w prowadzeniu jest jest przyjemne czy skrzynia FWD od 2.8 podejdzie pod blok silnika Audi. Proszę o pomoc były 2.8 w wersji FWD, więc teraz kwestia sprawdzenia w ETCE czy jakieś symbole skrzyń od 2.7 powtarzają się w którymkolwiek 2.8. Jest duża szansa, że część otworów mocujących się pokryje (silnik jest krótszy od R4, więc skrzynia nie musi być jakoś bardziej udziwniona). Najszybciej będzie jednak samemu sprawdzić Daj znać jak coś znajdziesz... edit: znalazłem - były jakieś A6tki z 2.7 w FWD! ajk 02.1999-08.2000 169kw FWD 5A, typ FAF, EDE (ale to był silnik z pojedynczym turbo, a nie bi turbo, 230KM, ale zawsze coś na start..) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #45 Napisano 25 Sierpnia 2010 No Marecek na Ciebie zawsze można liczyć:dobrze. Jak na razie to zbieram ogólne i nformacje na temat tych technicznych spraw bo pierwsz krok i to juz tej zimy to tuning wizualny no a póżniej jak będzie przypływ forsy to grubo w mechanice!! Jak coś znajdę to napewno sie odezwę:manga ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:42 ---------- Może okaże sie laikiem co to ETCE to te miejsce w którym są numery skrzyni i rodzaj?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #46 Napisano 25 Sierpnia 2010 Może okaże sie laikiem co to ETCE to te miejsce w którym są numery skrzyni i rodzaj?? ETKA to magiczny program w którym są wszystkie numery części z obrazkami itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #47 Napisano 25 Sierpnia 2010 Raczej już mi ta etka nie będzie potrzebna bo skontaktowałem sie z paroma osobami i poczytałem troche na necie i co sie okazało że każdy silnik Audi 2.7 T był zawsze bi turbo i występował w wariantach 230KM, 250KM no i 265KM!! Więc skoro było A6 2.7 230 KM FWD więc 2.7 265KM też może być FWD:dobrze. Może to optymistyczne ale problem wydaje się być rozwiązany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-gd Zgłoś #48 Napisano 30 Grudnia 2010 witam i jak tam postepy w realizowaniu planu passka bit?? pytam, bo sam myslalem nad takim projektem:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #49 Napisano 1 Stycznia 2011 http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=240&start=0 tu masz wsio silnik i skrzynia z audi rs4 nie czytałem ale juz na wstepie pisze koles ze miał problem z dyfrem,co jest chyba oczywiste jezeli uzył skrzyni z audi.Mysle ze jakbys wsadził motor sam,a reszte zostawił to byłoby ok,pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nosb Zgłoś #50 Napisano 5 Listopada 2011 Natknalem sie na watek przypadkowo Jakby ktos naprawde chcial takie cos zrobic moge bez wiekszych problemow wykonac taka przekladke . Jak ktos chce miec 300 ps i 500 nm na przedniej osi to tez nie widze problemow tylko szkoda opon Najlepsza baza na przekladke byłaby benzyna v6 ale moge zrobic z praktycznie dowolnego silnika ( np 1,9 TDI ) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #51 Napisano 6 Listopada 2011 Nosb, robiłeś już kiedyś coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nosb Zgłoś #52 Napisano 6 Listopada 2011 Tak. Jakbym nie robil to bym sie nie wypowiadal I koszta nie sa takie wielkie jak kazdy mysli Mysle ze mozna sie przy sprzyjajacychb wiatrach wyrobic w dyszce wlozonej a od tego odjac to co odzyskamy ze starego silnika Ale to zalezy jaka bedzie auto baza i za ile sie kupi silnik z jakimi brakami w osprzecie. Temat mam opanowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #53 Napisano 6 Listopada 2011 to pochwal się swoimi "przeszczepami" Bo jak na razie to nie brzmi zbyt wiarygodnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #54 Napisano 6 Listopada 2011 Bo jak na razie to nie brzmi zbyt wiarygodnie... nie wiem czy ten kolouniu jest w stanie to zrobić , ale jak jesteś zainteresowany dam Ci adamsiku namiary na mojego przyjaciela z okolic wa-wy... robi cuda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nosb Zgłoś #55 Napisano 6 Listopada 2011 Nie ma problemu : a4 b5 opanowane na wszystkie strony : 1,8T na 2,7T , 1,6 na 1,8T , 2,8 30V w 80-tce , 2 1,8T w 80tce , 2,7 T w A4 b6 dwoch ( mojej 3,0 V6 i klienta 2,5 tdi ) , seat toledo z 2,3 na 2,8 VR6 takze generalnie troche umiem ... foto jeszcze chcesz ? wpisz sE nosb rs4 w google i cos tam znajdziesz Generalnie zajmuje sie tego typu rzeczami Arsen a koluniu to o swoich ziomeczkach pisz a nie o mnie : troche szacunku gosciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #56 Napisano 6 Listopada 2011 No jak widziałem nosba projekty na a4 to szacun dla mnie a4 b6 na b7 rs4 z 2.7 bit robi robote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andy_czarny Zgłoś #57 Napisano 24 Grudnia 2011 ludzie chca robic swapy a nawet dobrze info w necie nie poszukaja ... ehh NOSBA trudno nie znac z internety jak ktos interesuje sie mocnymi VAG'ami Najlepsza opcja na swap 2.7TT to passat 4motion z silnikiem v6 lub v6tdi bo skrzynke idzie dospasowac z tym ze ta z tdi ma wieksze sprzeglo i pierwsze 3 biegi z tego co mi wiadomo takie same jak w s4 wtedy podpinamy silnik pod nasza skrzynke i juz nie musimy sie (przynajmniej na poczatku) martwic o napedy Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siesiol Zgłoś #58 Napisano 21 Kwietnia 2012 Wie może ktoś czy jeździ już po PL taki Passat z 2.7 TT ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nosb Zgłoś #59 Napisano 21 Kwietnia 2012 Wie może ktoś czy jeździ już po PL taki Passat z 2.7 TT ?? Czy z 2,7T smiga to nie wiem ale z 4,2 V8 z s4 b6 to smiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siesiol Zgłoś #60 Napisano 22 Kwietnia 2012 Jeszcze nie skończony bo prace trwają wieczorami i nocami ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach