Kimi01 Zgłoś #41 Napisano 4 Listopada 2010 Ok na jutro sie dowiem. Pozdro. koelgo chce kupic kabel do kompa. Znalazłem taki za 30 zł dobry jest czy kicha? http://allegro.pl/vw-audi-seat-skoda-vag-kabel-diagnostyczny-i1293718026.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #42 Napisano 5 Listopada 2010 (edytowane) Ten kabelek ma tylko KLL nie ma Can . Może diagnozować starsze auta . B6 nie zdiagnozuje . Edytowane 5 Listopada 2010 przez Trokadero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #43 Napisano 5 Listopada 2010 hehe dzieks, a co polecisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #44 Napisano 5 Listopada 2010 coś takiego może być? Czy to tez nie zadziała? 1. http://allegro.pl/vag-k-can-2-5-immo-klucze-liczniki-crash-data-i1287067813.html 2. http://allegro.pl/vag-k-can-usb-korekta-przebiegu-diagnoza-opisy-i1286997861.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #45 Napisano 5 Listopada 2010 Interfejs OBDII jaki wybrac Jest tam 1000 postów, i chyba już wszystko napisane jeśli idzie o wybór kabelka diagnostycznego. EOT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #46 Napisano 5 Listopada 2010 Trokadero juz nie trzeba pomocy. Mechanik powiedzial sterownik poduch poszed "i wylądował w pizdu"- Siara Siarzewski. Koszt 250zł serwi podobno za to liczy 2200? cos mi sie o uszy obilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #47 Napisano 12 Listopada 2010 chlopacy chodzi o sterownik o numerze 3C0 909 605M. Wiecie gdzie on sie znajduje w aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zweber Zgłoś #48 Napisano 12 Listopada 2010 Miałem podobny problem, pomogła konserwacja złączy pod fotelem. Ale nie tych które są w podłodze przy progu, pod czarną prostokątną klapką. Musisz wykręcić fotel i u góry pod siedziskiem też są złącza. Najczęściej te nie kontaktują. Oczywiście po wszystkim musisz wykasować błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #49 Napisano 13 Listopada 2010 zweber podlaczyl mi go pod kompa taki gosc, powiedzial ze nie wie co jest grane. Powiedział ze sprawdzi czy sa jakies akcje serwisowe na niego. Dzwoni po 2 dniach ze sterownik i podaje numer. Tez myślałem ze to kostki. Powiedz mi gdzie to sie znajduje w samochodzie? Jak sie do tego dobrac? Pozdro bracie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #50 Napisano 13 Listopada 2010 (edytowane) Dokładnie tak jak napisał zweber. Klucz 12-kątny w rękę i wyciągasz fotele. Każdy ma 4 śruby, po 2 z przodu i z tyłu. Edytowane 13 Listopada 2010 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #51 Napisano 13 Listopada 2010 Czyli nie wymieniać narazie sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #52 Napisano 13 Listopada 2010 Zacznij od kostek pod fotelami. Zrobisz to sam, za darmo, w 1h. Sterownik zawsze zdążysz wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgr1975 Zgłoś #53 Napisano 27 Listopada 2010 Koledzy jeżeli chodzi o wystąpienie błędu poduszek to u mnie było tak: Po kupnie auta i przejechaniu nim 100 km wyskoczył błąd na descem, pojechałem na kompa - wynik czujnik poduszki kierowcy. Jakież było moje zdziwienie, gdy w serwisie pokazali mi bezpieczniki włożone do kostek pod fotelami... Błąd usunąć można tylko VAG-iem, bo pomimo podłączenia nowych poduszek, nowych przewodów, błąd uporczywie denerwował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo-MK Zgłoś #54 Napisano 4 Grudnia 2010 Witam! A mi też sie zapaliła kontrolka - po tym, jak zdjąłem ramkę wokół radia bo chciałem zmienić i niestety, żeby ramka mi nie wisiała - wyciągnęłem kostkę z ramki /dochodzi tam, gdzie jest napis o wyłączonej poduszce pasażera/ i niestety, włączyłem auto. Złożyłem wszystko tak jak było na początku a mimo to dalej lampka zapala mi się wraz z komunikatem na fisie airbag fa..... coś tam coś tam - tak jak wyżej koledzy pisali. I pytanko - jak to wykasować?, trzeba przez kompa czy coś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KocurFSI Zgłoś #55 Napisano 5 Grudnia 2010 Witam wszystkich :manga Mam problem w passacie b6 2.0 FSI Wczoraj podczas płynnej jazdy ekspresówką zapaliła mi sie kontrolka od airbag i pojawiła sie komunikat AIRBAG FAULT. Nie wiem o co chodzi i czy może ktoś z forumowiczów miał taki problem... Z góry dziekuje ---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:28 ---------- Prosze o szybka odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #56 Napisano 5 Grudnia 2010 @Pablo-MK musisz podpiąć się pod kompa i wykasować błąd - 30 sekund roboty. Niestety sam nie zniknie. @KocurFSI najpierw musisz odczytać błąd bo przyczyn może być wiele. Możliwe, że tylko poluzowała się kostka pod którymś z siedzeń - ja tak miałem. Wystarczyło wpiąć ją na nowo i oczywiście błąd wykasować VCDSem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KocurFSI Zgłoś #57 Napisano 5 Grudnia 2010 Dzięki pablo-MK Bede musiał tak zrobic. Z tego co wiem, to za podpiecie komputera krzycza sobie u mnie w mieście 50zł (nieautoryzowany warsztat) Można to jakoś samemu zrobic??? Z tego co wiem to można płytę z kablem kupic na allegro. Prosze o rade. Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alufelgaa Zgłoś #58 Napisano 5 Grudnia 2010 (edytowane) http://allegro.pl/vag-k-can-usb-korekta-przebiegu-diagnoza-opisy-i1286997861.html Witam panowie. I od razu moje pytanie czy ten link powyżej to jest coś co mogę kupić i będe mógł sobie sam błędy kasować przy użyciu lapa i korygować jakieś ustawienia silnika??? Dzięki za wszelkie info Edytowane 5 Grudnia 2010 przez alufelgaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #59 Napisano 6 Grudnia 2010 Z opisu wynika że Twoje auto można tym zdiagnozować oraz kasować błędy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KocurFSI Zgłoś #60 Napisano 6 Grudnia 2010 Witam, tez bede musiał to kupic. http://allegro.pl/vag-k-can-usb-kore...286997861.html Juz dwa razy zapłaciłem po 50 zł za kasowanie, kabel i błyta do b6 by sie juz zwróciła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach