Gość Rogas Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2008 Witam, Oglądałem dzisiaj ciekawy projekt demo caru na forum Alfy i ... pomyślałem czy nie zainwestować by trochę kasy w swojego Passata. Czy ktoś orientował się, orientuje jakie byłby koszt założenia kompresora do tego silnika? Czy są w Polsce firmy, którym można to zlecić, czy zdecydowanie robić trzeba - rzeźbić samemu? chodzi mi raczej o soft turbo, bez przesadnej ingerencji w sam silnik. Wiem, że w komplecie trzeba by zrobić wydech - na zamówienie w Eltecku powiedzieli mi około 3tys - do zniesienia. Czy seryjny tiptronic sobie poradzi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #2 Napisano 17 Sierpnia 2008 poradzi sobie - dodatkowo masz 4x4 więc trakcji nie zgubisz ... szkynia dostaje najbardziej przy napędzie na jedną oś, przy starcie jak auto gubi i odyskuje trakcje wtedy następują duże skoki momentu obrotowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #3 Napisano 17 Sierpnia 2008 Dzięki - tak właśnie myślałem. Do kogo w Warszawie podjechać by pogadać o tym projekcie? Kogoś kto dobrze to zrobi, a przy tym nie przegnie z kosztami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 17 Sierpnia 2008 Wiesz, był już kiedyś taki temat nawet z fotkami Pasio był chyba z Warszawy. Widziałem też na allegro gotowce do niego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #5 Napisano 17 Sierpnia 2008 Watek jakis mam, ale gotowy projekt! Jakis link? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2008 A tylko wpisałem "turbo 2.8 " z wyszukiwarki też trzeba umieć korzystać ... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16576&highlight=turbo+2.8 I nawet ja ten link z fotkami wrzuciłem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2008 Hejka Co jakiś czas pojawia się na forum pytanie o przyśpieszenie 2.8. Tylko po co . Czy 8s do setki to dużo ?? Czy prawie 250 Vmax to mało? Wiem że właśnie zalali Sobieskiego i można pośmigać. Popatrz sobie na to : http://www.pes-tuning.com/ Koszt zdaje się ok. 4000 dolarów. Widziałem gdzieś film z tym pod maską - chodzi to wszystko jak sieczkarnia. Jak masz tyle kapusty do dorzucenia proponuję kupić audi 2.7 biturbo. Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 18 Sierpnia 2008 http://www.tomson.com.pl/ zrobili passata v6 turbo... ale po pół roku cały kit był na sprzedaż na allegro... imo zacznij modyfikacje od zmiany skrzyni na manuala... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #9 Napisano 18 Sierpnia 2008 imo zacznij modyfikacje od zmiany skrzyni na manuala... Po co? Zmieniasz biegi jak rajdowiec (sam się kiedyś chwaliłeś jak Ci to wychodzi )? Mnie nie chodzi o ściganie się na 1/4, na torze itp. Szybkie auta są po prostu bezpieczniejsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 18 Sierpnia 2008 Tiptronic nie radzi sobie z chipowanym AWXem, bo ma już za dużo momentu, a Ty chcesz mu zaserwować 300 koni i 400 niutków... o tym mówię Opinia o tej skrzyni jest taka, że jak działa, to niech działa, ale jak się coś posypie, to nie ma komu jej naprawić... A o zmianie programu pod kątem wykorzystania tego nadmiaru mocy na razie nie słyszałem (ale zapewne jest to tylko kwestia tzw. wyobraźni finansowej). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 18 Sierpnia 2008 dyskusja przerabiana/omawiana juz dawno. wiecej nie ma sensu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach