bunia23 Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2008 siemanko z góry przepraszam jak moj problem jest gdzies opisany ale nie mogłem znalesc odpowiedzi zaczne od poczatku gdy rano odpale paska na zimnym silniku i dodam lekko gazu strasznie sie dusi dławi teraz to jest coraz gozej niechce zapalic za 1 razem tylko zapali zejdzie z obrotów i zgasnie silnik 1.8 benz 125 koni. wymieniłem swiece przewody czujnik temp cieczy kupiłem uzywaną przepływkę noi nic to nie dało . niemam pojecia co mu jest pojechałem na komputer ale nie wykazalo błedów. Czytałem jeszcze o przeczyszczeniu przepustnicy ma moze ktos jakies rysunki albo moze mi opisac jak to zrobic czy jest to mozliwe samemu przeczyscic czy lepiej jechac do mechanika . Niestety mechanikom nie ufam sami wiecie dlaczego wole zrobic wszystko sam ale nie zawsze to sie udaje . Moze ktos miał podobny problem z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #2 Napisano 16 Sierpnia 2008 Sucho miałeś jak świece wymieniałeś? Wymien filtra paliwa - groszowe sprawy, a może byc to i to. Przepustnica to raczej nie będzie - nie szalałby na wolnych obrotach. Przepływki nie kupuje się używanej a nowa w ASO (najtaniej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #3 Napisano 17 Sierpnia 2008 sucho filtr paliwa raczej tez nie bo mam to samo na gazie jak i na benzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 17 Sierpnia 2008 Problem może tkwić w przewodach dolotowych powietrza. Sprawdź wszystkie czy są na swoim miejscu.Sprawdź filtr powietrza czy nie jest zapchany. Jeśli to nic nie da kolego jedź do gazowników, jeśli masz autko zagazowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #5 Napisano 17 Sierpnia 2008 filtr powietrza jest nowy u gazownika byłem powiedział ze wszystko jest oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2008 Ja bym sie upierał przy przepływce.... I jeszcze sondę lambda można sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xyro Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2008 sprawdź wężyki od podciśnienia, tak dla pewności ściągnij jeszcze - klemę na jakieś 2 min, załóż ją z powrotem i wtedy sprawdź jak będzie autko pracować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #8 Napisano 17 Sierpnia 2008 macie racje gosc mogł mi sprzedac walnieta przepływke a jak moge sonde sprawdzic najbardziej sie dusi jak silnik jest zimny ile kosztuje nowa przepływka w aso gdzie te węzyki od podcisnienia sie znajdują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #9 Napisano 17 Sierpnia 2008 Musisz zaufać vagowi. Jeśli nie pokazuje błędów to z przepływką i sondą jest wszystko ok, tym bardziej na zimnym silniku. Dwa dni temu padła mi przepływka, cały czas pokazuje jej błąd, silnik jak przestanie chodzić na "ssaniu" skaczą obroty tak od 890 do 980 i jest zamulony podczas jazdy. przepustnicę mozesz wyczyścić a może to bedzie tego przyczyna, gdzieś było opisane jej czyszczenie. Jeśli tak ci chodzi na gazie i na benzynie, błędów nie pokazyje, skierowałbym uwage na zapłon, cewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #10 Napisano 17 Sierpnia 2008 Błąd przepływomierza rzadko kiedy wykrywany jest przez VAGa - niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #11 Napisano 17 Sierpnia 2008 no własnie na kompie bardzo nie pokazuje błedu przepływki a znowu kupywac nowe cewki to znów koszt ciekawe czy da sie jakos sprawdzic te cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #12 Napisano 17 Sierpnia 2008 Uszkodzenie przepływki bardzo rzadko wychodzi na kompie, a są to typowe objawy jej niedomagania. Nie kupuje się używanej przepływki to delikatny element i łatwo ją uszkodzić. Zacząłbym właśnie od niej. Sondę sprawdzisz na komputerze. Jeżeli chodzi o samą cewkę zapłonową to psują się one baaaardzo rzadko. Sam mam do sprzedania taką już bardzo długo i chętnych brak. Ew. kable zapłonowe i świece, ale wątpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #13 Napisano 17 Sierpnia 2008 musze kupic nowa przepływke a moze mi ktos opisac jak sie czysci przepustnice bo ja szukałem ale nigdzie niema jasno napisane co i jak swiece przewody mam nowe pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #14 Napisano 17 Sierpnia 2008 Kolego w ASO masz system wymiany przepływki - w moim przypadku przy zdaniu starej za nową zapłaciłem około 40% pierwotnej ceny - tak czy siak wymienić warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #15 Napisano 18 Sierpnia 2008 to ile zapłaciłes za swoją przepływkę jesli moge wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #16 Napisano 18 Sierpnia 2008 370 brutto. Za nową oryginalną hitachi (jak na pierwszy montaż). Pozornie cena wydaje się być nieatrakcyjna, ale ja mam 2,8 ACK z rzadko spotykanym przepływomierzem z końcówką C. Dla porównania: Oferta Allegro: 600 Intercars: 900 Oferta za forum: 900 A za to info należy się "pomógł" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #17 Napisano 18 Sierpnia 2008 Takie naganianie na przyznanie punktu "pomógł" wydaje się jakieś takie niesmaczne... Napisz potem z ciekawości czy to faktycznie przepływka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #18 Napisano 18 Sierpnia 2008 ktos kiedys napisał na forum jak sprawdzic przepływke ze gdy silnik chodzi trzeba wyjac wtyczke i jak praca silnika sie nie zmieni to przepływka jest zepsuta umnie jest tak jak wyjme wtyczke to praca silnika sie nie zmienia lecz gdy ja włoze to na chwile silnik przygasnie co o tm sadzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #19 Napisano 18 Sierpnia 2008 Odepnij przepływkę - jak silnik będzie pracował normalnie, to znaczy, że przepływka jest popsuta. Nie masz od kogo pożyczyć przepływki na chwilę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #20 Napisano 18 Sierpnia 2008 no własnie lipa bo niemam żadnego kumpla co ma takigo paska jak moj odpiałem wtyczke od przepływki i chodzil tak samo bez roznicy lecz gry ja spowrotem przypiałem do na chwile silnik przygasł ale niezgasł co o tym sadzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach