Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Ja miałem problemy z blokadą i ją troszkę zmodyfikowałem i od ponad roku zapalam kiedy chcę i jak chcę. Problem z blokadą jest wtedy gdy słychać odblokowywanie i ponowne blokowanie blokady (takie cykanie).

 

Mogę to wykonać na zlecenie, ale blokada nie jest już tak bardzo silnie zablokowana jak w oryginale. Blokada działa w 90% jak w oryginale

 

 

hahaha:victory

 

 

 

 

No dlatego o tym pomyślałem. Bo zabezpieczenie to już dzisiaj żadne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja naprawiłem swoją blokadę raz na zawsze, nigdy więcej nie będzie z nią problemów. Jedyna wada to trochę obniża skuteczność tej blokady, ale i tak złodzieje mają opanowane seryjne blokady.

 

Naprawa polega na usunięciu małego kawałka metalu, który jest w blokadzie. Po takiej modyfikacji blokada normalnie się blokuje, nie ma błędów, można zapalać kiedy się chce i jak się chce (chodzi o gaśnięcie kontrolek na desce).

 

Moja blokada miała taki problem, że się nie chciała odblokować i powodowała taki stukot (otwiera, zamyka, otwiera ...)

 

P.S.

Teraz nawet zapomniałem, że passaty 3c mają taki problem.

 

 

Witam

Panie Sojkis może byś zamieścił jakieś info dla tych co chcieliby taką modyfikację w swojej blokadzie wykonać. Ja z czystej ciekawości też bym poczytał. Nie mniej uważam że te osoby które chcą we własnym zakresie uleczyć blokadę powinny zakupić słicze z alle..... i bez większego problemu je wymienić. Taka naprawa daje praktycznie 100% pewności że problem nie wróci przez bardzo długi okres czasu, by najmniej do mnie nie wrósciła żadna blokada, a naprawiam je od przeszło trzech lat. Jest to za pewne najtańsze i najlepsze rozwiązanie i tu nasuwa pytanie się po co wkładać pewnie więcej pracy i kombinacji mając w zamian coś co działa w jakimś tan stopniu? Wiadomo też że serwisy na chwilę obecną (o ile mam aktualne wiadomości) kasują 900~1100 zł. ja za taką operację rzyczę sobie 450 zł. a te osoby które czują się na siłach mogą pozbyć się problemu za niecałą stówkę.

Pozdrawiam Paweł

Edytowane przez sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Naprawa polega na usunięciu małego kawałka metalu, który jest w blokadzie. Po takiej modyfikacji blokada normalnie się blokuje, nie ma błędów, można zapalać kiedy się chce i jak się chce (chodzi o gaśnięcie kontrolek na desce).

 

Do czasu :) Odpowiedz sobie na pytanie po co jest zamontowana taka sprężynka w plasikowej obudowie. Obejrzyj dobrze ślimak jak jest wyprofilowany, i będziesz wiedział że jednak spręzykna musi pchać metolową dźwignię do dołu bo w końcu zniszczysz ślimak.

 

 

Jak już ktoś chce się pozbyć tej blokady to montujemy dwa przekażniki zwierno rozwierne zamiast microswitchy, oczywiście sygnały na cewki trzeba podać z odpowiednich źródeł:) Po zamontowaniu przekaźników (dwóch) można wymontować wszystko, nawet silnik, poza elektroniką.

 

 

Nie piszmy tutaj że to jest jakieś zabezpiecznie przed kradzieżą, bo odpalić/odblokować i odjechać takim autem dla specjalisty to chwilka roboty vagiem.

Edytowane przez kacperwww

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie piszmy tutaj że to jest jakieś zabezpiecznie przed kradzieżą, bo odpalić/odblokować i odjechać takim autem dla specjalisty to chwilka roboty vagiem.

 

Ile znasz ludzi ktorym ukradli b6? Bo według Mnie nie da się tego obejść vag-iem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie samym vagiem, inaczej pisząc tylko przez obd . Kończymy temat kradzieży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

a gdzie napisałem, że modyfikuję cześć elektryczną. Modyfikacja polega na usunięciu jednego kawałka metalu. Blokada się normalnie blokuje i odblokowuje kiedy jest taka potrzeba.

 

Jeżeli chodzi o nasze passaty 3c to jest trudno go ukraść ale nadal jest to możliwe.

 

 

Do czasu :) Odpowiedz sobie na pytanie po co jest zamontowana taka sprężynka w plasikowej obudowie. Obejrzyj dobrze ślimak jak jest wyprofilowany, i będziesz wiedział że jednak spręzykna musi pchać metolową dźwignię do dołu bo w końcu zniszczysz ślimak.

 

 

Jak już ktoś chce się pozbyć tej blokady to montujemy dwa przekażniki zwierno rozwierne zamiast microswitchy, oczywiście sygnały na cewki trzeba podać z odpowiednich źródeł:) Po zamontowaniu przekaźników (dwóch) można wymontować wszystko, nawet silnik, poza elektroniką.

 

 

Nie piszmy tutaj że to jest jakieś zabezpiecznie przed kradzieżą, bo odpalić/odblokować i odjechać takim autem dla specjalisty to chwilka roboty vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z forum zakupił może taki zestaw naprawczy i czy ten zestaw jest orginalny? i czy po zamontowanou takiego nowego zestawu będzie ok?

http://www.sislab.pl/pl/p/VOLKSWAGEN-PASSAT-B6-CC-%2C-JETTA-A5-%2C-GOLF-VI-RYGIEL-BLOKADA-zestaw-naprawczy/987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z forum zakupił może taki zestaw naprawczy i czy ten zestaw jest orginalny? i czy po zamontowanou takiego nowego zestawu będzie ok?

http://www.sislab.pl/pl/p/VOLKSWAGEN-PASSAT-B6-CC-%2C-JETTA-A5-%2C-GOLF-VI-RYGIEL-BLOKADA-zestaw-naprawczy/987

 

tak to oryginały, w zasadzie wystarczy wymiana jednego switcha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak to oryginały, w zasadzie wystarczy wymiana jednego switcha.

 

ale którego? po czym poznam który do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym wątku jest instrukcja w pdf jak wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale którego? po czym poznam który do wymiany?

Wymieniasz 2 i nie myslisz ktory dobry a ktory nie :) logiczne i najbezpieczniejsze wyjscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniasz 2 i nie myslisz ktory dobry a ktory nie :) logiczne i najbezpieczniejsze wyjscie

 

Ale że trochu sie sam boje za to brac to chyba z Twoja pomoca to ogarniemy kiedys jak będziesz miał czas mi w tym pomóc ale to spokojnie pomyślimy o tym po świętach !!!:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Dzisiaj z rana gdy kierowala moja dziewczyna passatem B6, zapalila sie lampka czerwona od wspomagania. Oczywiscie wspomaganie nie dziala w aucie a lampka swieci sie ciagle na czerwono. Obdzwonilem chyba wszystkie serwisy Wolksvagena na Gornym Slasku i nikt nie jest mi w stanie pomoc. Musze to naprawic do niedzieli 30 grudnia 2012 bo mamy ogromna trase do pokonania okolo 1390mil. Sprawdzalem bezpieczniki, wszystkie sa ok, rozkrecilem oslone plastikowa pod kolumna kierownicy tuz nad pedalami i odlaczylem kostke calkowicie by po chwili podpiac ja spowrotem okazalo sie ze ciagle jest to samo(myslalem ze cos nie laczy na poczatku)Nie wiem co mam robic.

 

 

 

prosze o kontakt 536 756 888

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie to wedlug mnie blokada a raczej cale ustrojstwo od blokady kierowniczej niema z tym nic wspolnego choc moge sie mylic najlepszym rozwiazaniem bedzie wpiecie pod kompa odczytasz bledy bedzie cos wiadomo jasniej

acha i sprawdz 2gi bezp od lewej przy akumulatorze bo on jest odpowiedzialny za wspomaganie i F16 w skrzynce bezp.pod nogami

Edytowane przez Lokacztar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem obie skrzynki z bezpiecznikami, nie bylo na oslonie zadnej legendy co do bezpiecznikow wiec wyjmowalem wszystkie z tej skrzynki w kabinie, jedynie nie wyciagalem zadnego ze skrzynki bezpiecznikow pod maska bo ktos podpowiedzial ze moge poresetowac jakies rzeczy wiec nie tykalem a legendy na niej tez nie ma. Jutro z rana jade do jakiegos fachowca ale czarno to widze, podobno ma komputer ale nie jest pewien czy pod B6 zadziala. Rece opadaja co do tego auta najpierw EGR, potem zaciski hamulca recznego teraz to. Drugi i ostatni samochod tej marki. Mam toyote celice 200KM i nawet palcem przy niej nie kiwnalem jedynie filtry i oleje. Jesli ktos wie jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy lub moze pomoc prosze niech dzwoni. Jestem obecnie w Rudzie Slaskiej

 

prosze o kontakt 536 756 888

Edytowane przez Kamilo1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy aku sprawdzales te na srobach przykrecane? daj namiar to wysle ci rozpiske mailem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony jest jakis sterownik od wspomagania, tak stwierdzili panowie w warsztacie jednak nie byli w stanie powiedziec dokladnie ktory a podobno sa 3y. Dodali tylko, ze byl blad w (module skretu-chyba tak to sie nazywa i ze zostal usuniety) ale i tak nie ma ciagle wspomagania i sterownik jest do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszkodzony jest jakis sterownik od wspomagania, tak stwierdzili panowie w warsztacie jednak nie byli w stanie powiedziec dokladnie ktory a podobno sa 3y. Dodali tylko, ze byl blad w (module skretu-chyba tak to sie nazywa i ze zostal usuniety) ale i tak nie ma ciagle wspomagania i sterownik jest do wymiany.

 

znasz kod bledu? czym sie wpinali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności