jacenty02 Zgłoś #21 Napisano 29 Maja 2011 wyszło całkiem nieźle. nie było uszczerbku na zdrowiu alternatora:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukassos Zgłoś #22 Napisano 14 Sierpnia 2012 Witam a czy jak mi sprzegielko, kolo pasowe alternatora odpadlo to czy musze wymieniac calyt alternator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #23 Napisano 14 Sierpnia 2012 Witam a czy jak mi sprzegielko, kolo pasowe alternatora odpadlo to czy musze wymieniac calyt alternator?nie wystarczy wymienić same koło pasowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #24 Napisano 15 Sierpnia 2012 Zazwyczaj jak sie całkiem rozleci to spada tylko górna czesc a dolna zostaje bo jest wkrecona na gwincie na osce wirnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmiodzik17 Zgłoś #25 Napisano 7 Grudnia 2012 witam serdecznie.. mam ten samproblem... wczoraj wieczorem wracajac do domu uslyszalem tylko huk z pod maski ;/ automatyczie hamowanie i wylaczenie silnika. zagladam pod maske i .... pasek zerwany sprzegielko na resztkach wiatraka chlodnica poharatana ://zlosc nie z tej ziemi.. a popiszczalo jakies 3dni i sie rozpadlo. Dzisiaj czesci zakupione i sie robi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmiodzik17 Zgłoś #26 Napisano 10 Grudnia 2012 no to problem zażegnany... wszystko wymienione + nowy rozrzad i pompa wody... ajjj kieszen aż boli ;// ale coz... zmieniajcie rolki kiedy zaczynaja piszczec taniej wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #27 Napisano 10 Grudnia 2012 nie było problemu przy wymianie sprzęgiełka ? Jakiej marki ? Ja dwa razy się naciąłem na źle zwymiarowane sprzęgiełko marki INA, jedno z allegro drugie ze sklepu. Oba padły niedługo po montażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmiodzik17 Zgłoś #28 Napisano 10 Grudnia 2012 nie bylo zadnego problmu. jarowniez zalozylem INA ale orginl nie tam jakies z alledrogo czy cos. znajomy mechanik mial to a on na byle czym nierobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suker88 Zgłoś #29 Napisano 21 Maja 2014 Witam. chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić czy w moim passacie mam sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora czy może wolne koło pasowe alternatora. Czy można zamiast jednego użyć drugi? Mam passata z 98 1.9 TDI silnik AHU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #30 Napisano 21 Maja 2014 Podczas gdy ty będziesz patrzył na wewnętrzne łopatki alternatora podczas pracy silnika niech druga osoba wyłączy silnik, jesli łopatki alternatora obracają się jeszcze przez chwilę po zatrzymaniu paska to masz sprzęgiełko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawko200 Zgłoś #31 Napisano 7 Czerwca 2014 Witam ,mam pytanie kupiłem nowe sprzegiełko alternatora firmy INA.W poniedziałek będe je wymieniał lecz czy trzymając je w ręku i zblokowanie od środka palcem sprzegiełko fizycznie powinno sie kręcić w jedną stronę a w drugą nie ?Dodam ,że moje ani w tę ani w tę sie nie kręci czy tak ma być ?Czy dopiero na zamontowanym alternatorze ma się kręcic jak powinno ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #32 Napisano 7 Czerwca 2014 Jest tak mocne, że ręką tego nie obrócisz. WIrujący wirnik ma dużą bezwładność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawko200 Zgłoś #33 Napisano 7 Czerwca 2014 Polonez15 dzięki za odpowiedz. Ps.Fajny nick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #34 Napisano 8 Czerwca 2014 Hehe:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #35 Napisano 8 Czerwca 2014 Witam;) Czyli zderzaka nie muszę ściągać do wymiany sprzęgiełka alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #36 Napisano 8 Czerwca 2014 Nie, ale altka trzeba wyjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #37 Napisano 8 Czerwca 2014 Dzięki kolego;)Coś mi piszczy pod maską jak odpalę auto-najbardziej jak jest rozgrzane(osłuchowo po stronie alternatora)-jak włączę klimę to piszczy strasznie,to samo jak włączę odbiorniki prądu(np.jak mrugam długimi na postoju to w momencie palenia się świateł piszczy bardziej). Myślicie że to koło pasowe altka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #38 Napisano 9 Czerwca 2014 Tu nie ma co myśleć... Napinacz skacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #39 Napisano 10 Czerwca 2014 Nie pasek nie telepie pracuje normalnie tylko to ćwierkanie…nawet jak awaryjne włączę to ćwierka wartym zapalania sie świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #40 Napisano 11 Czerwca 2014 Ale ja pytałem czy napinacz skacze, czy jak na niego spojrzysz to stoi w bezruchu? A pasek stary? Bo on też może wydawać takie dźwięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach