jptomczyk Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2008 Witam mam 1.9tdi pd 130 bhp z 6 stopniowa przekladnia. Da sie zalozyc inny silnik tdi np 2.5 badz 3litry tdi w miejsce mojego 1.9?? czy potrzebne byly by przerobki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2008 a po co? majac zdrowy silnik nie lepiej go porzadnie podlubac? zrob sobie 200-230 i przejdzie ci ochota na swapy. 2.5 pomylka. 3.0 juz lepiej ale waga i koszta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jptomczyk Zgłoś #3 Napisano 31 Lipca 2008 no tak ale koszta przerobek i czesci wyjda wiecej niz jak bym mial zaplacic za 3litrowy silnik tylko pytanie jest czy jak bym takowy zalozyl to czy moje podzespoly wytrzymaja pewno nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #4 Napisano 31 Lipca 2008 sam silnik 3,0 TDI nie należy do tanich....ze swapem zawsze są jakieś problemy,a tak...wymienisz pare gratów i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jptomczyk Zgłoś #5 Napisano 31 Lipca 2008 a co trzeba bylo by wymienic i jakie byly by koszta?, wiem ze bezpiecznie jest do 200bhp 1.9 podciagnac bo w prypadku przedobrzenia skroce i to bardzo zywotnosc swojego silnika a czego bym niechcial zrobic bo jestem taksowkarzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #6 Napisano 31 Lipca 2008 za kase jaka trzeba wybulic na silnik 3.0 i potem cala robote z mechanika i kablami mozna twojego podlubac spokojnie na 200KM a zapewniam cie ze to prz napedzie na przednie kola i tak wystarczy zeby gubic trakcje na 3 biegu w zakretach. zastanow sie nad tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 31 Lipca 2008 obawiam sie ze by byla piekna gleba z przodu i fajna podsterownosc z tym 3.0. pomijam fakt, ze 3.0 nie jest seryjnie montowany w passacie wiec moze dochodzic zabawa z lapami. generalnie swap, ktory bedzie jezdzil wyjdzie tyle samo co zdlubanie fury na grubo ponad 200 kucy. czy jest sens? pakuj gt22, fmic, pompki race, walek i bedzie 240+ jeszcze jest mozliwosc 2.5 r5 tdi. tego mozna smialo pakowac. jako taksowkarzomi proponuje bezpieczna moc ok. 180. i tak nie bedziesz tego uzywal przy jezdzie z klientami. zapakowac turbo arl albo hybryde arl/gt20 i jezdzic. fimc by sie przydal, bo bedzie sie gotowal. po miesiacu stwierdzisz, ze duza moc na oske podczas deszczu to nieporozumienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jptomczyk Zgłoś #8 Napisano 31 Lipca 2008 ostatnie ptanko po takiej przerobce czy dzwiek mojego diesela sie zmieni czy dalej bedzie postukiwal jak to diesel ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #9 Napisano 31 Lipca 2008 ostatnie ptanko po takiej przerobce czy dzwiek mojego diesela sie zmieni czy dalej bedzie postukiwal jak to diesel ? jesli zrobisz wydech to mozna nawet zrobic dosyc glosnego wariata, ale klekot bedzie zawsze. to diesel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #10 Napisano 31 Lipca 2008 kupić silnik 3.0 TDI to najmniejszy problem, dochodzi skrzynia biegów, osprzet i jeszcze to wszystko trzeba pomieścić ... mocowania na 100% są inne ... jak znajdziesz kogos kto sie podejmnie tematu i zrobi to tak żeby wszystko chodziło ok to za robotę zapłacisz najmniej drugie tyle co dasz za części ... lepiej zainwestuj w 1.9TDI ... przy napedzie na jedną oś nie ma sensu więcej jak 200KM - pamiętaj ze najpierw warto zainwestowac w hamulce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jptomczyk Zgłoś #11 Napisano 31 Lipca 2008 a srednie koszty za tuning 1.9 to...??? , i jak dlugo zajmuja takie przerubki? I po co to pogrubienie? No a co sie czepiasz? kolor i pogrubienie ci nie pasuje? masz jakies problemy z tym?, chlopie czepiaj sie wulgaryzmow a czcionke i kolor zostaw w spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #12 Napisano 31 Lipca 2008 zalezy co chcesz osiągnąć ... chyba za około 6000PLN można dojść do tych 200KM ... poskladaj zapytania do firm które się tym zajmują, polecam firmy : TUNE-UP.PL w Gdańsku, Masters Tuning w Warszawie lub Katowicach, Rogalotti w Warszawie ... jedź gdzie Ci pasuje albo tam gdzie dostaniesz najlepszą oferte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach