Skocz do zawartości
Gość Martt166

WV Passat b5fl 2,3 vr5

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Martt166

Witam posiadam passata b5 2,3vr5 chce go zagazować i teraz mam problewm z dobraniem do niego instalacji i czy dobrze chodzi ten silnik 2,3 na gazie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o sprecyzowanie tytułu wątku. Inaczej, niestety, kosz. LINK

Edytuj pierwszy post, następnie "zaawansowana edycja" i wpisz nową nazwę tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas

A w czym jest tak specyficzny ten Passat, ze masz problem z dobraniem instalacji? Nie mozesz zdac sie na zaklad ktory bedzie ja wykonywal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w tym silniku niczego nadzwyczajnego.

Przeczytaj inne wątki.

Zasada wszędzie ta sama : dobry reduktor i wtryski , i jakiś artysta co to zamontuje.

Nie dać się naciągnąć i nie płakać później na forum że nie działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja od kilku dni smigam na gazie takim paskiem 2.3 V5 jak na razie działa ok jedyny problem u mnie to juz druga cewka zapłonowa poszła(przestała działać), gazownik twierdzi ze gaz potrzebuje mocniejszej iskry i dla tego siadają, ile w tym prawdy tego nie wiem, (ponoć cewki zapłonowe nie są zbyt trwałe) na razie wymienię je wszystkie zeby mieć swiety spokój. Może ktoś z grupowiczów miał podobny problem po zamontowaniu gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedz jedno, lpg jest bardzo czuły na niedomagania silnika układu zapłonowego, a więc jeżeli faktycznie "coś" zabija Twoje cewki to może być problem w pracy LPG , ale przyczynę trzeba znależć a nie wymieniać w nieskończoność , drugą kwestią jest użycie odpowiednich cewek i mam tu na myśli ich jakość , klienci nie jednokrotnie kupują najtańszy chłam z alledrogo itp.....nawet BERU robią podróbki....niestety w jakość trzeba inwestować ale znowu "tanio"znaczy "drogo" po klikukrotnych wymianach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam VR5 z gazem BRC SEQUENT 56, wtryski BRC nie pamietam koloru, reduktor do 140 KW, butla w kole 43 l i chodzi bez zarzutu, tylko najważniejsze filtry (gazowe x2 i powietrza), świece, przewody zapłonowe musiałem wymianiac jak go kupiłem bo mi dużo palił a teraz po regulacjach i wymianach to na MFA wskazuje 14,2 l :) a bylo 20,5 pozniej 18 i pozniej 16,8 a teraz jest GIT :) odpukać. :), jesli chodzi o zmiane z benz na lpg to nic nie czuć, zmienia sie szybko, tylko problem powstaje jak juz sie konczy gaz przy depniecu zaraz piszczy i na benz przechodzi potem zmienaim na LPG i dalej kiladziesiat KM mozna dawać.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na razie wymienię je wszystkie żeby mieć świety spokój.
w Twojej wersji silnika można wymieniać pojedynczo bo mi się wydawało że są zespolone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak u mnie jest 5 cewek na każdy cylinder jedna, a strzeliła inna niż ta która wcześniej wymieniłem. Na razie śmigam dwa tygodnie i jest git tylko wydaje mi się, że spalanie trochę za duże bo cos kolo 16l z tego co obserwuję ;( u mnie jest STAG 300 dodam, że świece od razu przy instalacji były wymienione oczywiście NGK. A jak u was ze spalaniem w 2.3l VR5 wyglada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale każda t tych pięciu jest osobno, bo u mnie są w jednej obudowie, spalanie u mnie jest na poziomie 12 litrów mam fabryczną instalację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze ccewka jest taka link

przynajmniej u mnie jest taka a mam silnik AGZ

a spalanie tak jak pisalem, przy spokojnej mam na MFA 14,2 do 14,8

no jak bedziesz deptal to sam rozumiesz :) chyba nie ma ograniczen

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie każda cewka jest osobno nad każdym z cylindrów, niestety żadnej fotki nie znalazłem, co do podrób cewek zapłonowych o których wspominałes xwaldek1 to kupowane były oryginalne bo podrób za bardzo nie bylo ;) a koszt w serwisie VW to 140pln jak na razie to niesety nie poradziłem sobie ze spalaniem na gazie w trasie przyjeździe emeryta tj 90km/h bez szalenstw ;) wyszło mi spalanie 10l LPG a po mieście 16.5l na benzynie spalanie jest wzorowe tzn trasa 7.1 i miasto 13l moze ktos ma jakies ciekawe sugestie co mozna jeszcze z tym zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak na razie to niesety nie poradziłem sobie ze spalaniem na gazie w trasie przyjeździe emeryta tj 90km/h bez szalenstw ;) wyszło mi spalanie 10l LPG a po mieście 16.5l na benzynie spalanie jest wzorowe tzn trasa 7.1 i miasto 13l moze ktos ma jakies ciekawe sugestie co mozna jeszcze z tym zrobic?

 

Nie widzę tu tragedii - zużycie gazu większe o ok. 20% do 30% jest normalne, również to że w trasie zużycie nie schodzi tak nisko jak zużycie benzyny to też normalny objaw.

 

Ja bym po opisywanym zużyciu PB szacował zapotrzebowanie na gaz na 9 trasa 15 miasto - wiele od tego nie odbiega, wiec jeśli jedzie normalnie to bym nie wnikał

 

Jeśli bardzo chcesz to proponuje przyjrzeć się pracy sondy na gazie - zastąpienie sondy emulatorem (podczas pracy na gazie) pozwala zmniejszyć zużycie gazu, choć może mieć również niekorzystny wpływ na osiągi - zwiększenie bezwładności, opóźnienie reakcji silnika na pedał gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności