Gość Martt166 Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2008 Witam posiadam passata b5 2,3vr5 chce go zagazować i teraz mam problewm z dobraniem do niego instalacji i czy dobrze chodzi ten silnik 2,3 na gazie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2008 Proszę o sprecyzowanie tytułu wątku. Inaczej, niestety, kosz. LINK Edytuj pierwszy post, następnie "zaawansowana edycja" i wpisz nową nazwę tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #3 Napisano 31 Lipca 2008 A w czym jest tak specyficzny ten Passat, ze masz problem z dobraniem instalacji? Nie mozesz zdac sie na zaklad ktory bedzie ja wykonywal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #4 Napisano 31 Lipca 2008 Nie ma w tym silniku niczego nadzwyczajnego. Przeczytaj inne wątki. Zasada wszędzie ta sama : dobry reduktor i wtryski , i jakiś artysta co to zamontuje. Nie dać się naciągnąć i nie płakać później na forum że nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
md001 Zgłoś #5 Napisano 2 Sierpnia 2008 Witam ja od kilku dni smigam na gazie takim paskiem 2.3 V5 jak na razie działa ok jedyny problem u mnie to juz druga cewka zapłonowa poszła(przestała działać), gazownik twierdzi ze gaz potrzebuje mocniejszej iskry i dla tego siadają, ile w tym prawdy tego nie wiem, (ponoć cewki zapłonowe nie są zbyt trwałe) na razie wymienię je wszystkie zeby mieć swiety spokój. Może ktoś z grupowiczów miał podobny problem po zamontowaniu gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xwaldek1 Zgłoś #6 Napisano 5 Sierpnia 2008 Wiedz jedno, lpg jest bardzo czuły na niedomagania silnika układu zapłonowego, a więc jeżeli faktycznie "coś" zabija Twoje cewki to może być problem w pracy LPG , ale przyczynę trzeba znależć a nie wymieniać w nieskończoność , drugą kwestią jest użycie odpowiednich cewek i mam tu na myśli ich jakość , klienci nie jednokrotnie kupują najtańszy chłam z alledrogo itp.....nawet BERU robią podróbki....niestety w jakość trzeba inwestować ale znowu "tanio"znaczy "drogo" po klikukrotnych wymianach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelpolecki Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2008 Witam, ja mam VR5 z gazem BRC SEQUENT 56, wtryski BRC nie pamietam koloru, reduktor do 140 KW, butla w kole 43 l i chodzi bez zarzutu, tylko najważniejsze filtry (gazowe x2 i powietrza), świece, przewody zapłonowe musiałem wymianiac jak go kupiłem bo mi dużo palił a teraz po regulacjach i wymianach to na MFA wskazuje 14,2 l a bylo 20,5 pozniej 18 i pozniej 16,8 a teraz jest GIT odpukać. , jesli chodzi o zmiane z benz na lpg to nic nie czuć, zmienia sie szybko, tylko problem powstaje jak juz sie konczy gaz przy depniecu zaraz piszczy i na benz przechodzi potem zmienaim na LPG i dalej kiladziesiat KM mozna dawać. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenix Zgłoś #8 Napisano 11 Sierpnia 2008 na razie wymienię je wszystkie żeby mieć świety spokój. w Twojej wersji silnika można wymieniać pojedynczo bo mi się wydawało że są zespolone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
md001 Zgłoś #9 Napisano 13 Sierpnia 2008 Tak u mnie jest 5 cewek na każdy cylinder jedna, a strzeliła inna niż ta która wcześniej wymieniłem. Na razie śmigam dwa tygodnie i jest git tylko wydaje mi się, że spalanie trochę za duże bo cos kolo 16l z tego co obserwuję ;( u mnie jest STAG 300 dodam, że świece od razu przy instalacji były wymienione oczywiście NGK. A jak u was ze spalaniem w 2.3l VR5 wyglada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenix Zgłoś #10 Napisano 13 Sierpnia 2008 ale każda t tych pięciu jest osobno, bo u mnie są w jednej obudowie, spalanie u mnie jest na poziomie 12 litrów mam fabryczną instalację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelpolecki Zgłoś #11 Napisano 18 Sierpnia 2008 wydaje mi sie ze ccewka jest taka link przynajmniej u mnie jest taka a mam silnik AGZ a spalanie tak jak pisalem, przy spokojnej mam na MFA 14,2 do 14,8 no jak bedziesz deptal to sam rozumiesz chyba nie ma ograniczen pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
md001 Zgłoś #12 Napisano 20 Sierpnia 2008 U mnie każda cewka jest osobno nad każdym z cylindrów, niestety żadnej fotki nie znalazłem, co do podrób cewek zapłonowych o których wspominałes xwaldek1 to kupowane były oryginalne bo podrób za bardzo nie bylo a koszt w serwisie VW to 140pln jak na razie to niesety nie poradziłem sobie ze spalaniem na gazie w trasie przyjeździe emeryta tj 90km/h bez szalenstw wyszło mi spalanie 10l LPG a po mieście 16.5l na benzynie spalanie jest wzorowe tzn trasa 7.1 i miasto 13l moze ktos ma jakies ciekawe sugestie co mozna jeszcze z tym zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #13 Napisano 5 Września 2008 jak na razie to niesety nie poradziłem sobie ze spalaniem na gazie w trasie przyjeździe emeryta tj 90km/h bez szalenstw wyszło mi spalanie 10l LPG a po mieście 16.5l na benzynie spalanie jest wzorowe tzn trasa 7.1 i miasto 13l moze ktos ma jakies ciekawe sugestie co mozna jeszcze z tym zrobic? Nie widzę tu tragedii - zużycie gazu większe o ok. 20% do 30% jest normalne, również to że w trasie zużycie nie schodzi tak nisko jak zużycie benzyny to też normalny objaw. Ja bym po opisywanym zużyciu PB szacował zapotrzebowanie na gaz na 9 trasa 15 miasto - wiele od tego nie odbiega, wiec jeśli jedzie normalnie to bym nie wnikał Jeśli bardzo chcesz to proponuje przyjrzeć się pracy sondy na gazie - zastąpienie sondy emulatorem (podczas pracy na gazie) pozwala zmniejszyć zużycie gazu, choć może mieć również niekorzystny wpływ na osiągi - zwiększenie bezwładności, opóźnienie reakcji silnika na pedał gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach