Skocz do zawartości
Gość Rogas

Czujnik poziomu paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

a nie zapaliła się jak jechałeś z górki lub pod górkę bo wtedy wskazania mogą minimalnie oszukiwać i w momencie gdy wróciłeś na prostą poziom w baku się wyrównał i zgasła co nie zmienia faktu że do rezerwy już bardzo blisko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ,też zwróciłem na to uwagę,ale droga cały czs była prosta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy możecie mi powiedzieć po której stronie zbiornika powinien być pływak po zamontowaniu w zbiorniku, po prawej czy lewej? Silnik 1,8 ben 125 KM. Miałem problem z czujnikiem i 3 razy rozbierałem go i w końcu zgłupiałem jak ma być zamontowany. Przelutowywałem też przewodu na czujniku, czy ma to jakieś znaczenie z której jest niebieski a z której czarny, czy one tylko zamykają obwód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można jakoś skalibrować wskazania na liczniku? Komp mówi, że zostało paliwa na 20km, żyd się świeci przez ostatnie 60km, a w zbiorniku jeszcze 7 litrów po podłączeniu VAGa i na stacji weszły 54litry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i odswiezam temat....

Witam!

Panowie mam problem i pytanie. Kazdy inaczej opisuje swojä dolegliwosc a ja nie znalazlem zeby ktos mial tak samo jak ja.

Städ pytanie. Wczoraj zatankowalem paska prawie do pelna. Po pol godzinie jazdy wskazowka spadla na 3/4baku a zasieg wzrósł o 150km...Dojechalem do celu. Wyläczylem auto. Za 4 godziny odpalam auto paliwa prawiel full....po godzinie jazdy 3/4. Robilem test licznika wszystkie wskazowki ok. Paliwowa na maxie wychyla sie minimalnie dalej poza skale.

Pytanie czy to od plywaka w baku te wahania? Czy mozna kupic tylko plywak z potencjometrem czy pompa i plywak to jedna czesc? Szukalem na ebay i allegro ale nie jestem w 100% pewny jak to jest. Jest tylko 1 plywak w baku odpowiedzialny za wskazania na liczniku albo jest cos jeszcze co powoduje te wahania? Inni pisali ze igly lecä na z maxa na minimum itd a ja mam podobnie ale inaczej...gdybym musial kupic nowa pompe lub inne czesci to jakiej firmy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że w 4x4 jest inny zbiornik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie patrzäc od spodu z kanalu widzialem ze mam dwa zbiorniki po bokach bo srodkiem wał leci....

A jak to sie ma z strony technicznej o to co pytalem? Wskaźnik mam jeden czy dwa? Zaczne chyba od rozbiorki i przeczyszczenia wszystkiego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskaźnik masz jeden, na zegarach ;) Z tego co pamiętam jest czujnik i dwie pompy ale moge się mylić. Zerknij na temat, tam pamiętam że był poruszany ten temat >> http://forum.vw-passat.pl/threads/63231-Wszystko-co-wiecie-na-temat-2-8-V6-4motion?p=2267344&highlight=czujnik+paliwa#post2267344

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak masz racje wskaznik jest jeden na liczniku...moje przejezyczenie. Chodzilo mi o plywaki w baku...ale logicznie mysläc musi byc tez tylko jeden. Jesli zbiornik jest podzielony na dwie polowy to moze miec dwie pompy paliwa w baku zasysajäc raz z jednej raz z drugiej strony....ma ktos opcje zeby z etki schemat baku podrzucic dla AVF.....bylo by bardzo pomocne....z gory dziekuje

 

I co nikt nic nie pomoże...;-)

 

Dzisiaj w ramach luzu dobralem sie do baku. Najpierw zdjälem dekiel od strony kierowcy ale zauwazylem ze idä tylko dwa kable do srodka to wziälem sie za rozbieranie drugiej strony. Rozbiorka poszla szybko a najwiecej problemu bylo z ruszeniem przyklejonych wezy do wystających krućcòw. Gdy juz dostale sie do srodka.....to kopara mi opadla. Masakra jak iby oni wcisneli to do srodka? Dziurka taka mala a to co lezy w srodku 2x większe....plywak wisi od strony tunelu i za cholere nie wiem jak sie do niego dostac. Jak go macam to sie kolysze czyli musi byc na jakims zatrzasku....ale gdzie co jak to nie mam pojęcia. No i po 2 godzinach kopania ugrzäzlem jak w gó...nie...i poskladalem wszystko do kupy i tyle z tego dzisiaj bylo. W sharanie jak wyciägalem to byl moment i po krzyku a tu... Bez pomocy sie raczej nie obejdzie bo nie chce niczego spieprzyc...wystarczajäco juz wpakowalwm do auta....

 

Bylem po pracy w serwisie vw zeby mi nieco pomogli...wedlug etki mam w baku 3 plywaki lewa strona,prawa strona i u gory...zestaw 3 nowych komplet 1000zl...fajnie. Nie ma to jak 4motion. Byla by oska i nie bylo by problemu a tak to nie wiadomo od czego zacząć...

 

Wczoraj sie zaparlem i wymontowalem wszystkie 3 plywaki temat dosc ciezki bo wymaga nie lada gimnastyki rekami ale da sie zrobic.

Poczyscilem wszystkie blaszki po ktorych poruszajä sie plywaki. Poskladalem do kupy dolalem paliwa i po godzinie to samo...wskazowka plywa raz w lewo raz w prawo. Czy jest jeszcze cos w 4motion co odpowiadac moze za takie zachowanie wskaznika?

3 plywaki wskazujä stan paliwa. Pierwszy rezerwe pokazuje ten najwyzej zamocowany czyli w bagazniku. Potem równolegle umocowane sä te pod kanapä z lewej i prawej strony. W jednym jest pompa i wskaznik a w drugim tylko wskaznik i weze idäce do pompy. Co wylicza sredniä ze wszystkich 3 plywakow? Jakis komputer wylicza jednä sredniä i pokazuje wtedy na liczniku czy jak to jest? Pomoze ktos? Bo mi ręce juz opadajä i powoli wychodzi mi bokiem caly ten 4motion co chwila cos....wczoraj padl termostat....i tak sie kreci caly czas...jedno zrobie drugie sie zesra...6.000 juz wpakowalem w niego i ciägle mu malo....

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wariował wskaźnik ale jak było mniej jak 1/4 zbiornika. Przy pełnym było raczej ok.

 

Podłączałes pod VAGa ? Jakies błędy ?

 

Miałem błąd i było to zwarcie w instalacji ale nie mogłem zlokalizować i odpuściłem temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Błędów brak. Test licznika wykonany i tez wszystko ok. U mnie bez wzgledu na to ile jest paliwa to wskaznik swiruje. Zauwazylem takä przypadlosc ze jak normalnie sie bujam po miescie to igla ma minimalne odchylki ale jak wpadlem na autostrade to igla leci o jakies 4mm w dół i po czasie znowu wraca i tak caly czas....masakra jakas poprostu. Irytuje mnie strasznie...nie wiem co dalej robic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie po raz kolejny.

Dzis znowu sie dobralem do plywakow pod tylnä kanapä. Za kazdym razem gdy otwieram klapy to w zbiorniku w ktorym jest pompa to jest tyle paliwa ze zawsze sie cos wylewa na zewnätrz z drugiej strony natomiast jest polowa...dlaczego tak jest? Pompa zaciäga paliwo z jednej jak i z drugiej strony ale wygläda na to ze nadwyzki jakie pojawiajä sie w baku z pompä nie wracajä znowu na drugä strone i dlatego te wachania. Zaczyna to miec sens. Dzis sprawdziłem obydwa plywaki reagujä natychmiast jak sie nimi porusza. Wiec jest tak ze paliwa jest pelna prawa strona wiec plywak pokazuje wiecej paliwa ale gdy sie skreca lub hamuje to paliwo powraca samoczynnie na drugä strone i plywak spada wiec i igla leci w dół...

Czy mogl by sie ktos wypowiedziec z osob które majä/mialy 4motion czy mieli również takie wahania wskazan paliwa?

Jak pompka zaciäga paliwo i tu i tu to jak ma powrocic na drugä strone? Przelewa sie czy jest jakis zawor zwrotny na drugim wezu. Dodam ze po stronie za kierowcä jest plywak i idä dwa przewody paliwowe. Jeden zaciäga paliwo i dziala bo sprawdzalem natomiast nie mam pojecia co ma robic ten drugi...

Moze ktos cos pomoże....bede wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś wyjeździć do rezerwy ? Tak samo zachowuje się wskaźnik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie daje rady ostatnio bo co chwile sie cos kasztani a jak mam gdzieś krotkie odcinki jechac to biorę auto zony...

Powoli boje sie go ruszac zeby znowu cos nie klékło..

Ale w piätek mam 700km do przejechania wiec zobaczymy co bedzie sie dzialo. Boje sie tylko ze igla nagle drutnie w dol i zostane stac z rodzinä w szczerym polu...bo zupy braknie

Edytowane przez dario3103

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź 5L w bańkę i wrzuć do bagażnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucilem banke 10l na wszelki wypadek ;-). Przed trasä zatankowalem auto pod korek. Po przekreceniu kluczyka wskazowka wjechala na 3/4 na wskazniku i tak stala. Ruszylem w trase 650km. Po przejechaniu jakiś 80km wskazówka powolutku dobila na liczniku do konca. W trakcie jazdy gdy ubywalo paliwa bujala sie jak zawsze pokazujäc raz mniej raz wiecej itd...

Teraz mam 1/4 baku igla dslej sie buja ale jak by mniej i po przejechaniu 850km i tak mysle czy to juz nie pustka w baku bo na zasiegu pokazuje jeszcze 170km...

Nie wiem już sam co z tym fantem zrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności