Adam 211 Zgłoś #21 Napisano 17 Grudnia 2010 Z autodaty coś znalazłem rp 1988-07.90.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honestPR Zgłoś #22 Napisano 18 Grudnia 2010 a no dziekowac;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #23 Napisano 12 Stycznia 2011 Adam 211 posiadasz takie same autko co ja, może będziesz wiedział gdzie jest umieszczony czujnik wału korbowego i wałka rozrządu. Wskakuje mi błąd 514 i 587 na Vagu. Jak byś mógł jakąś zdięcie wkleić gdzie one się znajdują. Mam takie obiawy na rozgrzanym silniku 1. jałowe lekko falują 850-900 obrotów 2. po przejechaniu ok. 15 km gaśnie i bez problemów zapala czy na biegu czy z kluczyka. A poza tym auto chodzi super ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 211 Zgłoś #24 Napisano 12 Stycznia 2011 Czujnik położenia jest tylko jeden w aparacie zapłonowym, tzw. czujnik halla.Gaśnie w czasie jazdy po rozgrzaniu, ale czy na obrotach jak jedziesz czy jak zejdzie z obrotów na jałowym to zgaśnie?Jeżeli na jałowym gaśnie silniczek krokowy może szwankować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #25 Napisano 12 Stycznia 2011 (edytowane) gdzie jest umieszczony czujnik wału korbowego Taki czujnik jest ale w abf-ie, u nas jest czujnik stukowy i jest przykręcony do bloku z przodu (2 sztuki), i czujnik halla w aparacie zapłonowym.A co do obrotów to jest tak jak napisał kolega silnik krokowy do wyczyszczenia(umycia). Edytowane 12 Stycznia 2011 przez koxi30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #26 Napisano 13 Stycznia 2011 Z obrotami sobie poradziłem faktycznie silniczek krokowy był brudny dzięki! Natomiast co może być za przyczyna gaśnięcia podczas jazdy na ciepłym gdy, obroty spadają przy wyrzuceniu biegu na luz, czyli na jałowych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #27 Napisano 14 Stycznia 2011 A więc Panowie znalazłem czujnik położenia wału korbowego. Jest on przyczepiony jednym końcem do kabla wysokiego napięcia ale niewiem gdzie drugi koniec ma być wpięty jeszcze do tego nie doszłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #28 Napisano 14 Stycznia 2011 co może być za przyczyna gaśnięcia podczas jazdy na ciepłym gdy, obroty spadają przy wyrzuceniu biegu na luz, czyli na jałowych U mnie powodem takiego zachowania było oleum w kopułce. Wytarcie (a później wymiana aparatu) zlikwidowało problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #29 Napisano 14 Stycznia 2011 A więc Panowie znalazłem czujnik położenia wału korbowego. A gdzie ty znalazłeś ten czujnik w 9a,czujnik położenia wału korbowego jest w abf-ie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #30 Napisano 15 Stycznia 2011 (edytowane) Koxi30 wejdz na ten link i zobaczysz jak on wygląda u mnie jest wpięty w jakiś kabel i leci w wiązcze aż do przepustnicy a dalej niewiem gdzie ? Bynajmiej tak jest podane w katalogu, nawet dzwoniłem do nich i jeszcze raz mi sprawdzali w katalogu i potwierdzili. Sugierowałem się tym co mi napisałeś i się upewniałem. A tak prawde mówiąć, to gdyby nie było, to vag nie pokazywał by mi błędu 00514 tylko inny prawda ? Ten błąd cały czas wywala i na zapalonym silniku i na zgaszonym! Po skasowaniu tego błędu cały czas wraca ten sam błąd i żaden inny mi się nie pojawia! http://www.motoneo.pl/m-VW-1992-PASSAT_3A2_35I-1372-15328-Elektryka-Czujniki-Czujnik_polozenia_walu.html#kat1 ---------- Post added at 08:11 ---------- Previous post was at 07:41 ---------- Remek sprawdze jeszcze raz i wyczyszcze ten aparat, bo już to robiłem i nawet zamieniałem aparaty ale nic nie pomogło. Nie zaszkodzi go jeszcze raz przeczyścić. Ale cały czas mi wywala błąd 00514 czujnik G4, to jest czujnik położenia wału. Jak ten czujnik wygląda to masz link w poprzednim moim poście. Wiem że jest doczepiony do kabla WN ale gdzie idzie dalej to jeszcze nie doszłem! Edytowane 15 Stycznia 2011 przez Mirek789 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #31 Napisano 4 Sierpnia 2011 Panowie wracam do tematu nr katalogowy czujnika wału korbowego do 9a jest taki 051 905 381. Obraz czujnika jest wyżej w moim poście. Adam 211 zwracam się do Ciebie bo też masz wersje amerykańską jak ja i czy mógłbyś u siebie sprawdzić w swoi pasku czy też masz wpięty w kabel WN czyli nałożony lub wpięty gdzie indziej w/w czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 211 Zgłoś #32 Napisano 4 Sierpnia 2011 Passata to już nie mam,ale z tego co pamiętam to miałem czujnik założony na przewodzie WN na 4 cylindrze, bez tego czujnika samochód tracił moc miałem też cyrki jak zmieniałem przewody na silikonowe i trzeba było przewlec przez ten czujnik,po aucie pozostał mi silnik i pare części,chyba nawet mam ten czujnik, bym musiał poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #33 Napisano 4 Sierpnia 2011 Adam 211 jak byś miał ten czujnik i sprawny to może bym kupił od Ciebie. Szukam tego czujnika i przewodu takiego żeby założyć ten czujnik na ten przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach