Skocz do zawartości
brywer48

Czujniki - kolory przewodów,silnik 9A

Rekomendowane odpowiedzi

a no dziekowac;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam 211 posiadasz takie same autko co ja, może będziesz wiedział gdzie jest umieszczony czujnik wału korbowego i wałka rozrządu. Wskakuje mi błąd 514 i 587 na Vagu. Jak byś mógł jakąś zdięcie wkleić gdzie one się znajdują. Mam takie obiawy na rozgrzanym silniku 1. jałowe lekko falują 850-900 obrotów 2. po przejechaniu ok. 15 km gaśnie i bez problemów zapala czy na biegu czy z kluczyka. A poza tym auto chodzi super !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia jest tylko jeden w aparacie zapłonowym, tzw. czujnik halla.Gaśnie w czasie jazdy po rozgrzaniu, ale czy na obrotach jak jedziesz czy jak zejdzie z obrotów na jałowym to zgaśnie?Jeżeli na jałowym gaśnie silniczek krokowy może szwankować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie jest umieszczony czujnik wału korbowego

Taki czujnik jest ale w abf-ie, u nas jest czujnik stukowy i jest przykręcony do bloku z przodu (2 sztuki), i czujnik halla w aparacie zapłonowym.A co do obrotów to jest tak jak napisał kolega silnik krokowy do wyczyszczenia(umycia).

Edytowane przez koxi30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z obrotami sobie poradziłem faktycznie silniczek krokowy był brudny dzięki! Natomiast co może być za przyczyna gaśnięcia podczas jazdy na ciepłym gdy, obroty spadają przy wyrzuceniu biegu na luz, czyli na jałowych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc Panowie znalazłem czujnik położenia wału korbowego. Jest on przyczepiony jednym końcem do kabla wysokiego napięcia ale niewiem gdzie drugi koniec ma być wpięty jeszcze do tego nie doszłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co może być za przyczyna gaśnięcia podczas jazdy na ciepłym gdy, obroty spadają przy wyrzuceniu biegu na luz, czyli na jałowych

U mnie powodem takiego zachowania było oleum w kopułce. Wytarcie (a później wymiana aparatu) zlikwidowało problem.

 

 

 

:provw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc Panowie znalazłem czujnik położenia wału korbowego.

A gdzie ty znalazłeś ten czujnik w 9a,czujnik położenia wału korbowego jest w abf-ie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koxi30 wejdz na ten link i zobaczysz jak on wygląda u mnie jest wpięty w jakiś kabel i leci w wiązcze aż do przepustnicy a dalej niewiem gdzie ? Bynajmiej tak jest podane w katalogu, nawet dzwoniłem do nich i jeszcze raz mi sprawdzali w katalogu i potwierdzili. Sugierowałem się tym co mi napisałeś i się upewniałem. A tak prawde mówiąć, to gdyby nie było, to vag nie pokazywał by mi błędu 00514 tylko inny prawda ? Ten błąd cały czas wywala i na zapalonym silniku i na zgaszonym! Po skasowaniu tego błędu cały czas wraca ten sam błąd i żaden inny mi się nie pojawia!

 

http://www.motoneo.pl/m-VW-1992-PASSAT_3A2_35I-1372-15328-Elektryka-Czujniki-Czujnik_polozenia_walu.html#kat1

 

---------- Post added at 08:11 ---------- Previous post was at 07:41 ----------

 

Remek sprawdze jeszcze raz i wyczyszcze ten aparat, bo już to robiłem i nawet zamieniałem aparaty ale nic nie pomogło. Nie zaszkodzi go jeszcze raz przeczyścić. Ale cały czas mi wywala błąd 00514 czujnik G4, to jest czujnik położenia wału. Jak ten czujnik wygląda to masz link w poprzednim moim poście. Wiem że jest doczepiony do kabla WN ale gdzie idzie dalej to jeszcze nie doszłem!

Edytowane przez Mirek789

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wracam do tematu nr katalogowy czujnika wału korbowego do 9a jest taki 051 905 381. Obraz czujnika jest wyżej w moim poście.

Adam 211 zwracam się do Ciebie bo też masz wersje amerykańską jak ja i czy mógłbyś u siebie sprawdzić w swoi pasku czy też masz wpięty w kabel WN czyli nałożony lub wpięty gdzie indziej w/w czujnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passata to już nie mam,ale z tego co pamiętam to miałem czujnik założony na przewodzie WN na 4 cylindrze, bez tego czujnika samochód tracił moc miałem też cyrki jak zmieniałem przewody na silikonowe i trzeba było przewlec przez ten czujnik,po aucie pozostał mi silnik i pare części,chyba nawet mam ten czujnik, bym musiał poszukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam 211 jak byś miał ten czujnik i sprawny to może bym kupił od Ciebie. Szukam tego czujnika i przewodu takiego żeby założyć ten czujnik na ten przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności