damian665 Zgłoś #21 Napisano 11 Października 2008 poszukac na forum sie nie chce? skoro jeden czujnik odpowiada za zegary to logiczne, ze drugi jest od swiec? ciezko pod mache zajrzec? nie cieżko tylko niebardzo wiem w którym miejscu szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 11 Października 2008 Dodam ze czujnik od temperatury jest wymieniony bo wcześniej miałem złe wskazania na desce. miał 4 piny? czyli wymieniłeś też czujnik od świec, bo to są jakby 2 czujniki w jednej obudowie. Ja też mam nowy czujnik (ori VW) i grzanie świec zachowuje się tak jak u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #23 Napisano 11 Października 2008 od niego odchodzą dwa kabeliki (czli 2 piny) i on był na tym wężu pionowo, a zaraz obok niego jest jeszcze jeden poziomo od którego też odchodzą dwa kabelki-to mozę ten jest od świec??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 11 Października 2008 jeśli masz oddzielnie to zapewne tak weź omomierz i na rozgrzanym silniku zbadaj rezystancję na tym drugim czujniku, napisz tutaj wynik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #25 Napisano 11 Października 2008 oki, ale to wieczorkiem lub jutro a czy jakbym zamienił te wtyczki miejscami to moze widziałbym czy to tamten czujnik jest uwalony?? bo wydaje mi sie że takie same wejścia są w obydwu czyjnikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 11 Października 2008 oporności mają różne na 99% więc nie możesz "udawać" rozgrzany silnik przypinając w miejsce czujnika rezystor ok. 250 omów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #27 Napisano 11 Października 2008 nie znam sie zabardzo na tym, więc może lepiej wymienie go wyjme go i pójde do sklepu zęby mi dobrali, tylko zastanawiam sie czy mi płyn nie ucieknie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #28 Napisano 11 Października 2008 trochę wyleci ale jak całą operację przeprowadzisz szybko to nie będziesz nawet musiał dolewać, tylko podłóż jakąś szmatę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #29 Napisano 11 Października 2008 ormowiec ten rezystor 250 to opornosc dla temp 90 st., ale na zegarach. dla swiec moze byc inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borys7373 Zgłoś #30 Napisano 12 Października 2008 (edytowane) jezeli silnik jest rozgrzany to kontrolka od swiec nie powinna sie zaswiecac takie jest moje zdanie jezeli silnik jest rozgrzany to kontrolka od swiec nie powinna sie zaswiecac takie jest moje zdanie Edytowane 12 Października 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiomis Zgłoś #31 Napisano 12 Października 2008 pierwsza sprawa to czy sprawdziłeś że świece grzeją po przez sprawdzenie napięcia na świecach czy tylko na podstawie czasu palenia się kontrolki świec na pulpicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #32 Napisano 12 Października 2008 u mnie kontrolka działa jak należy. na zimno świeci kilka sekund po czym gaśnie, świece oczywiście grzeją dalej ok. 2 min. Przy temp. 70-80 st kontrolka nie zapala się, ale świece grzeją i tak przez taki sam okres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #33 Napisano 14 Października 2008 (edytowane) pierwsza sprawa to czy sprawdziłeś że świece grzeją po przez sprawdzenie napięcia na świecach czy tylko na podstawie czasu palenia się kontrolki świec na pulpicie świec nie sprawdzałem przez napiecie, tylko przez to że jak samochód stoi zimny i chce go zapalić bez świec to wtedy długo kręci, a jak podgrzeje świecami to odpala od strzału natomias gdy jest ciepły i zapalam go od razu, bez czekania na zgaśnięcie kontrolki od świec to też zapala od strzała byłem w sklepie motoryzacyjnym i gościu nie mozę mi znaleźć tego czujnika i mówił żeby wyjąć go i przyjść z nim, ale przecież wtedy mi ucieknie płyn moze ktoś podać mi nazwe tego czujnika lub nr po którym mi gostek w sklepie znajdzie?? Edytowane 16 Października 2008 przez artmin scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 14 Października 2008 typ czujnika możesz stwierdzić odpinając wtyczkę (sprawdzasz ile styków, 2 lub 4) oraz kolor tego plastikowego paska, idziesz do sklepu i móiwsz np. "poproszę czujnik do VW 2 styki z niebieskim paskiem" btw, miałbym wielką prośbę do kogoś z AAZ lub 1Y mianowicie czy ktoś mógłby sprawdzić mi opór między stykiem 1-3 oraz 2-4 jaki jest kiedy silnik jest rozgrzany (90 stopni). Będę bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #35 Napisano 24 Października 2008 czujnika jeszcze nie kupiłem bo nie moge sie dopatrzeć koloru tego paska, wiem tylko zę dwa styki a dzisiaj byłem u elektryka (bo słabe miałem ładowanie) i stwierdził ze świece jeszcze po zapaleniu grzeją mi jakiś czas, tak miedzy 1-min czy to też może być wina tego czujnika mógłby ktoś mi pomóc i podać nr tego czujnika??bo inaczej to bedzie ciężko kupić u mnie ten czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #36 Napisano 27 Października 2008 Witam Mam podobny problem co do grzania świec,tylko u mnie podobno grzały cały czas i spaliły sie przez co miałem problemy z uruchomieniem zimnego silnika,po ostatniej wizycie u mechaniora zostały wymienione świece,narazie mam wycigac przekaznik po uruchomieniu silnika i tu jest moje pytanie,czy wina ciagłego grzania świec jest uszkodzony przekaźnik? czy cos jeszcze odpowiada za czas grzania świec?? mechanik mówił o jakims module pod deska?zastanawiam sie czy niechce mnie naciagnac na koszty:mad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #37 Napisano 27 Października 2008 ten przekaźnik który wyciągasz, pewnie ma sklekone styki. Jak się postarasz to dasz radę go rozebrać i rozruszać, jak ma walniętą elektronikę to wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #38 Napisano 31 Października 2008 przekaźnik został sprawdzony i jest dobry na 100%,rozłacza sie,jest podobno cos jeszcze co odpowiada za rozłaczenie grzania świec,wie ktos z Was cos na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach