akita19922 Zgłoś #21 Napisano 14 Czerwca 2014 witam. mam pytanie. do czego są te 2 kanciaste otwory przy korku wlewu płynu chłodzącego?. ostatnio mój pasek się zagotował, ze zbiorniczka zaczął wyciekać płyn. myślałem że przy mocowaniu zbiorniczka na zgrzewie się rozszczelniło się... więc zbiorniczek wymieniłem... ale dziś stojąc w korku stało sie... dziś pomyślałem że to może jakieś zawory bezpieczeństwa są. wiem że czujniki temperatury... porostu moje pytanie brzmi. od czego są te otwory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #22 Napisano 14 Czerwca 2014 Żeby w razie niemca miał gdzie płyn puścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akita19922 Zgłoś #23 Napisano 14 Czerwca 2014 Ale to ten zbiornik mam teraz do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitras Zgłoś #24 Napisano 15 Czerwca 2014 Nic nie musisz wymienić. One są do wypuszczania namiaru płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 15 Czerwca 2014 Jeśli wypluwa nimi płyn a na zegarach jest mniej niż 100 stopni to winny jest korek lub oring w nim. Jedź na szrot i kup oryginalny, te nówki ze sklepu potrafią puścić już przy 80 stopniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #26 Napisano 15 Czerwca 2014 Ale to ten zbiornik mam teraz do wymiany? Obejrzyj sobie budowę korka do zbiorniczka i sam zbiorniczek w miejscu gdzie wkręca się korek. Korek jest zaworem bezpieczeństwa i jak jest za duże ciśnienie to upuszcza płyn właśnie przez te otwory. Zakładam że nowy zbiorniczek kupuję się wraz z korkiem, więc jak masz temperaturę w normie a wywala płyn to poczytaj o pękniętej uszczelce pod głowicą i o zapchanym wężyku przelewowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach