Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Termostat wlasnie sprawdzilem i jest sprawny w gotujacej wodzie sie otworzyl wiec to nie to.

 

Pewny jesteś? :fajny W samochodzie moze się otworzyć i byc cały czas otwarty. Wtedy woda wali cały czas po dużym obiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no Otwiera się i zamyka .Węze te dwa co idą do nagrzewiny sa letnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powinny być gorące. Skoro są tylko ciepłe, to znaczy, ze woda lata po dużym obiegu i termostat się nie zamyka. Dalej chcesz się kłócić? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze termostat nowy dziś kupiłem i wstawiłem . Czyli co nowy termostat uszkodzony ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś poczytał inne tematy, to byś zobaczył, ze często bywa tak, ze nowe termostaty wadliwie działają.

Skoro wąż doprowadzajacy do nagrzewnicy nie parzy Cię w łapę, to coś jest nie halo - nie sądzisz? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Racja . Ok jutro wymienię termostat albo kupie drugi i zobaczymy co bd sie dzialo :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie sprawdzilem jeszcze raz termostat w goracej wodzie sie otwiera a gdy go wyjme sie zamyka jest to oryginal VW. dzisiaj odpalilem i pojezdzilem z 20km i sprawdzilem waz do nagrzewnicy i byl tylko troszke cieply i z nawiewow tez lecialo troche cieple wrecz letnie powietrze dodam ze nie mam klimatronika tylko pokretla. co moze byc nie tak auto wogole nie lapie temperatury. czekam na odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie juz pokazuje mi temperaturke winny byl czujnik temp, jednak na postoju strasznie dlugo wchodzi do 90stopni a gdy sie jedzie temperatura spada az do trzech bialych kresek. co z tym teraz zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie bedziesz czytał, co się do ciebie pisze to nikt ci nie pomoże :bry2 Skoro w czasie jazdy wskazówka spada, to termostat się nie zamyka. Czy to trzeba tu parę chu....jów posłać, żebyś zakumał? Co z tego, ze jak termostat ze szklanki wyjmiesz to się zamyka. Sie zamyka, bo nie ma wkoło przestrzeni która by go ogrzewała. A jak siedzi w aucie, to gdy temperatura spadnie ponizej 70 stopni, to powinien się zamknąć.

A SIĘ NIE ZAMYKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okej rozumiem . Jutro kupie termostat i dam znac co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam passata B5 1.8T z 1998 roku i mam problem z ogrzewaniem, nawiew na szybę i samochód grzeje bardzo słabo, zaś na nogi ogóle, prawdopodobnie jest to problem z zablokowanymi klapkami. czy możne mi ktoś powiedzieć jak mogę sie do nich dostaw? Pokretła od ogrzewania kręcą sie normalnie i nic ich nie blokuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Posiadam passata B5 1.8T z 1998 roku i mam problem z ogrzewaniem, nawiew na szybę i samochód grzeje bardzo słabo, zaś na nogi ogóle, prawdopodobnie jest to problem z zablokowanymi klapkami. czy możne mi ktoś powiedzieć jak mogę sie do nich dostaw? Pokretła od ogrzewania kręcą sie normalnie i nic ich nie blokuje

 

Widać maż klimę w manualu więc na początek trzeba rozebrać panel z pokrętłami i sprawdzić czy linki są dobrze wpięte lub czy nie jest coś wyłamane. Jak będzie dobrze to trzeba rozebrać choć częściowo kokpit i jakoś sprawdzić jak to wygląda przy nagrzewnicy lub odrazu kokpit w dół wtedy wszystko jak na dłoni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Od niedawna jestem szczęśliwym(no nie do konca) :noniebardzo posiadaczem Paska lecz mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Mianowicie termostat nowy temperaturę trzyma na 90 stopni ale niestety w kabinie zimno.Grzeje jedynie na większych obrotach i tylko wtedy leci płyn z węza odpowietrzającego. Czyżby nagrzewnica była lekko przepchana?? Jeśli tak to czym ja najlepiej wyczyścić i jak porządnie odpowietrzyć?? Uszczelka pod głowica sprawna(robiony test) Pompa wody sprawna Klima ręczna(nie Climatronik). Ktos pomoże?? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo nagrzewnica albo pompa wody.

Jak stwierdziłęś, że pompa wody jest sprawna? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75

Przy większych obrotach tak od 2,200 wzwyż z węza powrotnego z nagrzewnicy leci gorąca woda tylko ze problem w tym ze na mniejszych obrotach powrót jest pusty praktycznie. Jednym słowem ciepło jest tylko na większych obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja obstawiam pompę wody. Ma ukręcony wirnik prawdopodobnie. Więc nie wiem, jak Ty ją wcześniej sprawdzałeś i stwierdziłeś, że jest dobra.

 

PS: Ale prorokiem nie jestem :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75 Dzieki za pomoc w wolnej chwili wyjmę ja aby mieć pewność

Edytowane przez Kojak37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daniel , u mojego ojca podobnie było , skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą .

Do tego były objawy jeszcze uciekania płynu chłodniczego i przy 120km/h temperatura silnika uzyskiwała ponad 90 C , a po zdjęciu nogi z gazu i powrocie do prędkości 70/80km/h temperatura wracała na 90C.

 

Koszt wymiany uszczelki z olejem foltrami i pompą wody planowanie głowicy i wymiana szklanek wyniósł 1100zł z robocizną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WojtasTDI

Jak narazie sie uspokoiło udało się odpowietrzyć po ciężkich trudach. Wystarczyło dać mu porządnie w pi.....de i się unormowało.Temp. trzyma cały czas 90"C ogrzewanie tez O.K. Wydaje mi się ze coś musiało się lekko przypchac Korek oleju jest czysty i płyn chłodniczy tez.Nie mam żadnych ubytków płynu ani nadmiaru oleju.Mam nadzieje ze to było tylko chwilowe.Dzieki za zainteresowanie i pomoc WojtasTDI i Danek 75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja troche z nietypowym problemem ogrzewania.

Kierowca na brak ciepla nie narzeka. Pasazerowie z tylu na grzanie nog tez nie, ale za to ciagnie zimnem na styku boczka tylnej kanapy z drzwiami. W dluzsza podroz trzeba klasc jakas izolacje z kocyka/swetra aby po pleckach nie ciagnelo.

Nie zawuazylem aby gdzies uszczelka od drzwi sie zaginala, a tym bardziej do kabiny dostawala sie woda.

 

Ktos ma pomysl jak to rozwiazac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności