tomaszM Zgłoś #1421 Napisano 10 Stycznia 2017 A czy idzie jakoś wypłukać nagrzewnice bez jej wyjmowania? Na vagu pokazuje 85 stopni a grzeje jakby ktoś chuchal. Dodam jeszcze taki szczegół na panelu jak wezmę na auto to mam 2 kreski przełączę na nogi to prędkość wzrasta prawie pod maksa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1422 Napisano 10 Stycznia 2017 Co do czujnika to nie wymieniłem go. Po wymianie UPG błędu komputer już nie pokazywał więc się tym nie zajmowałem. Co do temperatury to spada mi tak minimalnie (na zegarach byłoby to pewnie z 80-85C ale czytałem, że zegary okłamują a komputerem nie mierzyłem). To myślicie, żeby zająć się najpierw wymianą termostatu? - - - - - aktualizacja - - - - - A czy idzie jakoś wypłukać nagrzewnice bez jej wyjmowania? Na vagu pokazuje 85 stopni a grzeje jakby ktoś chuchal. Dodam jeszcze taki szczegół na panelu jak wezmę na auto to mam 2 kreski przełączę na nogi to prędkość wzrasta prawie pod maksa. Można to zrobić. Trzeba zdjąć maskownicę pod maską, która zasłania akumulator. Tam na środku chyba mamy taką czarną harmonijkę. Odsuwamy ją i pokazują się nam węże idące do nagrzewnicy. Odpinamy je przy ścianie grodziowej. Są zabezpieczone takimi metalowymi opaskami. Podpinamy wąż z wodą. Najlepiej chyba żeby woda przeleciała na początku w przeciwnym kierunku niż płyn. Potem można w drugą stronę i najlepiej tak kilka razy skoro już mamy rozebrane. Tylko nie za duże ciśnienie. Jak podłączysz wodę do pod drugi króciec można podpiąć kawałek węża, żeby woda lała się poza samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1423 Napisano 10 Stycznia 2017 Ja miałem walnięty czujnik a błędu nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #1424 Napisano 10 Stycznia 2017 Jeszcze wymienię panel ba jakoś dziwnie się zachowuje. W poprzednim pasku w takiej temperaturze to na 22 stopnie starczyło a w tym na 29 i lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1425 Napisano 10 Stycznia 2017 Też mi wariowała dmuchawa ale po wymianie czujnika i silnika wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1426 Napisano 10 Stycznia 2017 A macie Panowie jakieś podpowiedzi jak diagnozować i eliminować poszczególne, ewentualne usterki? Wolałbym nie ruszać nagrzewnicy do czasu aż nie będę pewien, że to ona bo wymiana do tanich nie należy. A to na ile nastawisz to raczej nie ma większego znaczenia. Jeśli powietrze jest zbyt zimne to i tak nie uzyska zadanej temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #1427 Napisano 10 Stycznia 2017 Też mi wariowała dmuchawa ale po wymianie czujnika i silnika wróciło do normy skoro jest na vagu 85 stopni na zegarze 90 to mi się raczej wydaje że wskazania są ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marc27 Zgłoś #1428 Napisano 10 Stycznia 2017 A macie Panowie jakieś podpowiedzi jak diagnozować i eliminować poszczególne, ewentualne usterki? Wolałbym nie ruszać nagrzewnicy do czasu aż nie będę pewien, że to ona bo wymiana do tanich nie należy.A to na ile nastawisz to raczej nie ma większego znaczenia. Jeśli powietrze jest zbyt zimne to i tak nie uzyska zadanej temperatury. Proponuję Ci, żebyś wypłukał nagrzewnicę. Nie ma z tym dużo roboty. Ja u siebie bawiłem się w szukanie problemu i dopiero płukanie rozwiązało sprawę. Nagrzewnica była tak zapchana, że woda z węża ledwo się przez nią przelewała, dopiero puszczenie wody w przeciwnym kierunku spowodowało wywalenie z niej całęgo syfu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1429 Napisano 10 Stycznia 2017 Płukanie na pewno będę robił ale muszę z tym poczekać aż się trochę cieplej zrobi. Ogólnie to już płukałem nagrzewnicę więc nie wiem czy to jeszcze coś da. Zastanawiam się też czy by nie potraktować ją roztworem wody i octu jak ktoś już na forum pisał i podobno pomogło. Zastanawiam się też nad termostatem i chyba go wymienię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #1430 Napisano 10 Stycznia 2017 Post #1267 polecam wszystkim niezdecydowanym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1431 Napisano 11 Stycznia 2017 A czy takie płukanie octem może doprowadzić do rozszczelnienia nagrzewnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #1432 Napisano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Ja przygotowałem taki zestaw sobie jak choroba i temperatura odpuści to go zastosuje.Delikatnie zmodernizowany [/url][url] Czy po odłączeniu tego przewodu powinien być przelewany płyn? Edytowane 11 Stycznia 2017 przez tomaszM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1433 Napisano 11 Stycznia 2017 U mnie przelewa się tylko wtedy gdy dodam gazu albo wzrośnie temperatura płynu. A dodam że też mam problemy z ogrzewaniem,grzeje tylko jak dodam gazu. Nagrzewnice plukałem środkami różnej maści potem płukanie woda do czysta dobrze było dwa tyg. Kolega mi podpowiedzial że może to być uszczelka gdyż bardzo leci para z tłumika gdy się rozgrzewa nie mam pomysłu już na to. Temp w climateoniku u mnie 45 kanał pokazuje 93 stopnie i wacha się między 90 a 96 stopnie. Termostat wymieniony. Może pompa wody pada można to jakoś sprawdzić? Może macie Panowie jakiś pomysł? Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1434 Napisano 11 Stycznia 2017 A słychać u Ciebie kolego odgłos bulgotania z nawiewów, który jest oznaką zapowietrzonego układu chłodzenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1435 Napisano 11 Stycznia 2017 Mam tak że gdy zimny gdy dodam gazu z umiarem to słychać przelewanie cieczy w nagrzewnicy a jak się rozgrzeje to ten objaw zanika. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1436 Napisano 11 Stycznia 2017 Przelewanie z okolic nawiewu to 95% wina uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1437 Napisano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Nie chcę Cię straszyć bo może to być jakaś pierdoła ale stawiał bym raczej na UPG. U mnie też początkowo było to słychać tylko po odpaleniu. Z czasem jednak odgłosy zaczęły się nasilać aż w końcu przelewanie było słyszalne prawie przy każdym dodaniu gazu i zakończyło się wymianą uszczelki. Ogrzewanie natomiast działało dość długo. Pogadaj najlepiej z jakimś konkretnym fachowcem. - - - - - aktualizacja - - - - - TomaszM jak już zastosujesz to ustrojstwo to daj znać jakie są efekty. Jak zda egzamin to może być mi tego w miarę możliwości użyczył? Edytowane 11 Stycznia 2017 przez El_Comendante Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1438 Napisano 11 Stycznia 2017 Dzięki za wskazówki Panowie... Jutro będę u mechanika zdam relacje z diagnozy. Pozdrawiam. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #1439 Napisano 11 Stycznia 2017 TomaszM jak już zastosujesz to ustrojstwo to daj znać jakie są efekty. Jak zda egzamin to może być mi tego w miarę możliwości użyczył? nie ma sprawy, tylko zastanawia mnie czy występuje tam przelewający się płyn z tego wężyka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1440 Napisano 11 Stycznia 2017 U mnie też z tego wężyka nie leci płyn. Dodam że ogrzewanie też słabo grzeje. Co do samej temperatury to też mam ciężko nagrzać silnik (termostat sprawny ori z serwisu). Po ok 9 km mam zaledwie 60stopni i jak tylko stanę to temp spada a w aucie jest zimno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach