Skocz do zawartości
czarek1210

Przy przyspieszaniu dymi na czarno-1,9tdi 130koni

Rekomendowane odpowiedzi

witam,ja mam taki problem ze swoim avf,a mianowicie oblal mi przeglad na emisji spalin,limit jest 3/m a moj mial 8/m-niewiem czy to duzo czy nie,macie jakies pomysly co to moze powodowac? rozrzad na vagu mam ponad 6.7 i spalanie na jalowym 1.1 -1.2 litra wiec obstawiam ze moze to byc to,czy slusznie? dodam ze na przeglad pojechalem prosto z pracy czyli jakies 20 kilometrow po calym dniu nie uzywana auta i przed sprawdzeniem emisji spalin auto stalo 45 minut wiec raczej wystyglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam odpialem przeplywke i nic sie nie dzieje tylko takie lekkie cykanie i nie kopci az tak na czarno po wpieciu cykanie ustepuje i dymi na czarno mocniej ,a czy zawor egr moze sie pocic olejem i czy w przewodzie wychodzacym od niego do ic musi byc olej, bo mam zalany olejem zawor i ten przewod troche sie rusza przy wyjsciu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam odpialem przeplywke i nic sie nie dzieje tylko takie lekkie cykanie i nie kopci az tak na czarno po wpieciu cykanie ustepuje i dymi na czarno mocniej ,a czy zawor egr moze sie pocic olejem i czy w przewodzie wychodzacym od niego do ic musi byc olej, bo mam zalany olejem zawor i ten przewod troche sie rusza przy wyjsciu ?
tam nie ma być oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra kolego czyli co jest nie tak i co z przeplywka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tam nie ma być oleju

Proszę Cie Mielke pokaż mi takiego który nie ma oleju z przewodach wychodzących od EGRa do IC.
i czy w przewodzie wychodzacym od niego do ic musi byc olej, bo mam zalany olejem zawor i ten przewod troche sie rusza przy wyjsciu ?
kolego tym to się nie przejmuj, na 100 pasatów 90 ma to samo i każdy jeździ. Przeczyść sobie EGR i przewody raz na jakiś czas i będzie git.pozatym jak dobrze poszukasz to wszystko tu jest opisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za rady jakie mi udzieliliscie w ramach mojego postu,a tak na marginesie to wyciagnelem filtr powietrza i przeszedl emisje spalin bez najmniejszego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanko ostatnio moj passat kopci przy mniej wiecej 3,500 obr. a dodam że oddawałem turbo do przeczyszczenia bo byl mulasty i czy turbo może byc przyczyną tego kopcenia(kopcenie nie jest az takie duze no ale w lusterkach widze ze wydaje sie dym czarny)

a i jak go tak przycisłem 180 km\h to wzioł troche oleju

prosze o jakąś porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

mam pytanko ostatnio moj passat kopci przy mniej wiecej 3,500 obr. a dodam że oddawałem turbo do przeczyszczenia bo byl mulasty i czy turbo może byc przyczyną tego kopcenia(kopcenie nie jest az takie duze no ale w lusterkach widze ze wydaje sie dym czarny)

a i jak go tak przycisłem 180 km\h to wzioł troche oleju

prosze o jakąś porade

turbo się kończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może to jakis zawór sie kończy w turbice nie znam sie na ty za bardzo ale jest jakiś zawór sterujący spalinami to moze być przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne sie do tematu niedawno kupilem passata b6 1.9 tdi 105 (bxe) 90 tys pelna ksiarzka serwisowa faktury na wszystko wiec przebieg wydaje sie orginalny i tu moje pytanie bo w zeszlym tygodniu wymienilem sprzeglo z dwumasa bo dwumasa zaczynala chalasowac a teraz turbo gwirzdze tak ok. 2000 i slychac je przez wydech czy to morzliwe przy takim przebiegu dotego za 3 tygodnie jade na urlop jakies 1600 kilometrow naprawiac turbo czy nie.Dieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam podepne sie do tematu niedawno kupilem passata b6 1.9 tdi 105 (bxe) 90 tys pelna ksiarzka serwisowa faktury na wszystko wiec przebieg wydaje sie orginalny i tu moje pytanie bo w zeszlym tygodniu wymienilem sprzeglo z dwumasa bo dwumasa zaczynala chalasowac a teraz turbo gwirzdze tak ok. 2000 i slychac je przez wydech czy to morzliwe przy takim przebiegu dotego za 3 tygodnie jade na urlop jakies 1600 kilometrow naprawiac turbo czy nie.Dieki za pomoc
Poczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/3416-Turbina-w-TDI-ma-gwizdac-czy-nie?highlight=gwizda%E6 i jeśli chcesz dopisz się tam .

 

Ten temat nie jest o dżwiękach, jakie wydaje turbina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności