yeti83 Zgłoś #81 Napisano 2 Lipca 2011 witam,ja mam taki problem ze swoim avf,a mianowicie oblal mi przeglad na emisji spalin,limit jest 3/m a moj mial 8/m-niewiem czy to duzo czy nie,macie jakies pomysly co to moze powodowac? rozrzad na vagu mam ponad 6.7 i spalanie na jalowym 1.1 -1.2 litra wiec obstawiam ze moze to byc to,czy slusznie? dodam ze na przeglad pojechalem prosto z pracy czyli jakies 20 kilometrow po calym dniu nie uzywana auta i przed sprawdzeniem emisji spalin auto stalo 45 minut wiec raczej wystyglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #82 Napisano 2 Lipca 2011 witam odpialem przeplywke i nic sie nie dzieje tylko takie lekkie cykanie i nie kopci az tak na czarno po wpieciu cykanie ustepuje i dymi na czarno mocniej ,a czy zawor egr moze sie pocic olejem i czy w przewodzie wychodzacym od niego do ic musi byc olej, bo mam zalany olejem zawor i ten przewod troche sie rusza przy wyjsciu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #83 Napisano 2 Lipca 2011 witam odpialem przeplywke i nic sie nie dzieje tylko takie lekkie cykanie i nie kopci az tak na czarno po wpieciu cykanie ustepuje i dymi na czarno mocniej ,a czy zawor egr moze sie pocic olejem i czy w przewodzie wychodzacym od niego do ic musi byc olej, bo mam zalany olejem zawor i ten przewod troche sie rusza przy wyjsciu ? tam nie ma być oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #84 Napisano 2 Lipca 2011 No dobra kolego czyli co jest nie tak i co z przeplywka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #85 Napisano 2 Lipca 2011 tam nie ma być oleju Proszę Cie Mielke pokaż mi takiego który nie ma oleju z przewodach wychodzących od EGRa do IC. i czy w przewodzie wychodzacym od niego do ic musi byc olej, bo mam zalany olejem zawor i ten przewod troche sie rusza przy wyjsciu ? kolego tym to się nie przejmuj, na 100 pasatów 90 ma to samo i każdy jeździ. Przeczyść sobie EGR i przewody raz na jakiś czas i będzie git.pozatym jak dobrze poszukasz to wszystko tu jest opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti83 Zgłoś #86 Napisano 9 Lipca 2011 dziekuje za rady jakie mi udzieliliscie w ramach mojego postu,a tak na marginesie to wyciagnelem filtr powietrza i przeszedl emisje spalin bez najmniejszego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #87 Napisano 8 Kwietnia 2012 witam mam pytanko ostatnio moj passat kopci przy mniej wiecej 3,500 obr. a dodam że oddawałem turbo do przeczyszczenia bo byl mulasty i czy turbo może byc przyczyną tego kopcenia(kopcenie nie jest az takie duze no ale w lusterkach widze ze wydaje sie dym czarny) a i jak go tak przycisłem 180 km\h to wzioł troche oleju prosze o jakąś porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #88 Napisano 8 Kwietnia 2012 witammam pytanko ostatnio moj passat kopci przy mniej wiecej 3,500 obr. a dodam że oddawałem turbo do przeczyszczenia bo byl mulasty i czy turbo może byc przyczyną tego kopcenia(kopcenie nie jest az takie duze no ale w lusterkach widze ze wydaje sie dym czarny) a i jak go tak przycisłem 180 km\h to wzioł troche oleju prosze o jakąś porade turbo się kończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #89 Napisano 10 Kwietnia 2012 kurcze to nie dobrze ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #90 Napisano 30 Maja 2012 a może to jakis zawór sie kończy w turbice nie znam sie na ty za bardzo ale jest jakiś zawór sterujący spalinami to moze być przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piniu1981 Zgłoś #91 Napisano 30 Maja 2012 Witam podepne sie do tematu niedawno kupilem passata b6 1.9 tdi 105 (bxe) 90 tys pelna ksiarzka serwisowa faktury na wszystko wiec przebieg wydaje sie orginalny i tu moje pytanie bo w zeszlym tygodniu wymienilem sprzeglo z dwumasa bo dwumasa zaczynala chalasowac a teraz turbo gwirzdze tak ok. 2000 i slychac je przez wydech czy to morzliwe przy takim przebiegu dotego za 3 tygodnie jade na urlop jakies 1600 kilometrow naprawiac turbo czy nie.Dieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #92 Napisano 30 Maja 2012 Witam podepne sie do tematu niedawno kupilem passata b6 1.9 tdi 105 (bxe) 90 tys pelna ksiarzka serwisowa faktury na wszystko wiec przebieg wydaje sie orginalny i tu moje pytanie bo w zeszlym tygodniu wymienilem sprzeglo z dwumasa bo dwumasa zaczynala chalasowac a teraz turbo gwirzdze tak ok. 2000 i slychac je przez wydech czy to morzliwe przy takim przebiegu dotego za 3 tygodnie jade na urlop jakies 1600 kilometrow naprawiac turbo czy nie.Dieki za pomocPoczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/3416-Turbina-w-TDI-ma-gwizdac-czy-nie?highlight=gwizda%E6 i jeśli chcesz dopisz się tam . Ten temat nie jest o dżwiękach, jakie wydaje turbina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach