Gość sim Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2008 Witam mam następujący problem w B5 Do przodu jedzie jak żyleta - biegi zmienia czysto bez poślizgów. Problem występuje tylko na biegu wstecznym gdy muszę podjechać pod większe wzniesienie lub wysoki krawężnik. Obroty rosną samochód nie jedzie. To samo dzieje sie gdy dla próby zaciągam ręczny i próbuje ruszyć - oczywiscie problem tez tylko na wstecznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARWICH123 Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2008 masz popsuty prawdopodobnie elektrozawor,czeka cie jego wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sim Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2008 orientujesz sie może jak kosztowna to naprawa ? i czy jest to sprawa pilna ? wymieniłem dziś pasek rozrządu i pompę i wolałbym teraz trochę "odpocząć" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARWICH123 Zgłoś #4 Napisano 18 Lipca 2008 orientujesz sie może jak kosztowna to naprawa ?i czy jest to sprawa pilna ? wymieniłem dziś pasek rozrządu i pompę i wolałbym teraz trochę "odpocząć" nie znam obecnie cen ale sam mialem podobny przypadek.elekrozawor u mnie stal tak jakby w polowie i niszczyl inne rzeczy i olej . bez wstecznego nie da sie jezdzic i lepiej to zrobic wczesniej,gdyz mozesz zniszczyc wiecej. chyba,ze mozesz druga podobna skrzynie kupic za pare groszy.jestem w anglii wiec z cena za bardzo ci nie pomoge pozdrawiam Polske Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablonzo Zgłoś #5 Napisano 18 Lipca 2008 Ja miałem dokładnie takie same objawy w swojej skrzyni. Na prostym jechało ale byle jakie wzniesienie (a co dopiero garaż) i auto pomimo coraz wyższych obrotów nie jechało. Miałem nadzieję, że to elektronika, niestety okazało się, że nie. Zerwał się tzw. "kosz" w skrzynie biegów i dlatego nie jechał... Po wymianie do tyłu leci jak żyleta, koszt.. 4000zł. Podjedź pierw na VAG-a tylko takiego profesjonalnego a nie na laptopie i sprawdź pierw skrzynię od strony kompa. Jeśli nic nie wykryję to chyba to co u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #6 Napisano 18 Lipca 2008 jeżeli to elektrozawór jak pisze kolega wyżej to koszt nie wielki gdyż do jego wymiany nie trzeba demontować skrzyni ponieważ dostęp do całej płyty sterującej (tej z elektrozaworami) jest możliwy już po odkreceniu miski olejowej skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz00-82 Zgłoś #7 Napisano 15 Kwietnia 2012 witam ... Odświeżę temat: Posiadam VW Passat 2002.19TDI 130KM Tiptronic, mam problem ze wstecznym. Auto do przodu w zakresie 1-5 bieg jezdzi normalnie, ale gdy wrzuce R po spuszczeniu hamulca(bez gazu) zaczyna słabo cofać ale gdy nacisne mocniej na gaz wzrastaja obroty ale nie przyspiesza .Przy naciskaniu gazu stopniowo i delikatnie auto przyspiesza.Komp nic nie pokazuje wszystko jest idealnie. Olej i filtry wymienione zostały w sierpniu 2011r.była to druga wymiana za mojej kadencji .Przebieg auta to 250000km...czy miał ktoś może taki problem I ile go kosztowała naprawa??/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #8 Napisano 15 Kwietnia 2012 Posiadam VW Passat 2002.19TDI 130KM Tiptronic, mam problem ze wstecznym. Auto do przodu w zakresie 1-5 bieg jezdzi normalnie, ale gdy wrzuce R po spuszczeniu hamulca(bez gazu) zaczyna słabo cofać ale gdy nacisne mocniej na gaz wzrastaja obroty ale nie przyspiesza .Przy naciskaniu gazu stopniowo i delikatnie auto przyspiesza.Komp nic nie pokazuje wszystko jest idealnie. Olej i filtry wymienione zostały w sierpniu 2011r.była to druga wymiana za mojej kadencji .Przebieg auta to 250000km...czy miał ktoś może taki problem I ile go kosztowała naprawa??/ kolego dwa posty wyzej masz odp pozdro Ja miałem dokładnie takie same objawy w swojej skrzyni. Na prostym jechało ale byle jakie wzniesienie (a co dopiero garaż) i auto pomimo coraz wyższych obrotów nie jechało. Miałem nadzieję, że to elektronika, niestety okazało się, że nie. Zerwał się tzw. "kosz" w skrzynie biegów i dlatego nie jechał... Po wymianie do tyłu leci jak żyleta, koszt.. 4000zł. Podjedź pierw na VAG-a tylko takiego profesjonalnego a nie na laptopie i sprawdź pierw skrzynię od strony kompa. Jeśli nic nie wykryję to chyba to co u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz00-82 Zgłoś #9 Napisano 15 Kwietnia 2012 Kolego powyższy post jest z 2008 roku ... i nie wiadomo o jakiej skrzyni mowa.I cenny się zmieniają ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja miałem to samo i od 57642km manual siedzi w pasku. Nie licz kolego na to, że naprawa będzie tańsza niż 3000zł. ps. Twoje auto to avf nie awx jeśli masz tiptronic. Edytowane 15 Kwietnia 2012 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz00-82 Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2012 Dzięki kolego za odpowiedz.Człowiek wymienia oleje filtry co 60 tys km dba i tak sie psuje ..Jutro podjade jeszcze sprawdzę poziom oleju .Passaciki to takie skarboneczki...jak nie zawieszenie to szyba jak nie szyba to turbina itd.. tylko płac i płac.ehhh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #12 Napisano 16 Kwietnia 2012 Passaciki to takie skarboneczki tylko z taką różnicą , że ze skarbonki wyciągniesz kaskę a z tych skubańców już nie odzyskasz kaski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rybka Zgłoś #13 Napisano 17 Kwietnia 2012 POMOCY!!! Mam problem zaświeca mi się kontrolka ASR i automatyczna skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #14 Napisano 17 Kwietnia 2012 POMOCY!!! Mam problem zaświeca mi się kontrolka ASR i automatyczna skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Moja szklana kula podpowiada mi zebyś podjechał gdzieś na sprawdzenie błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FITTE_TYV Zgłoś #15 Napisano 23 Lipca 2012 (edytowane) Ja odkryłem ten sam problem jak probowalem wjechac tylem do garazu. Prog wysokosci 5 cm i jak sie o niego zaparł tak nie ruszył pomimo wciskania gazu, ale wystarczy zjechac doslownie 10cm do przodu i bez problemu przeskakuje ten prog. Do przodu wszystko jest OK. Mam pytanie mianowicie czy powodem takiego zachowania R moze byc niedostateczny poziom oleju?(nigdy nie sprawdzalem bo auto mam 3 miesiace). Podajcie tez jakies namiary na konkretnego mechanika od automatow na Slasku. Pozdrawiam Edytowane 30 Lipca 2012 przez FITTE_TYV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil.tomasz Zgłoś #16 Napisano 24 Stycznia 2017 Ja miałem to samo i od 57642km manual siedzi w pasku. Nie licz kolego na to, że naprawa będzie tańsza niż 3000zł. ps. Twoje auto to avf nie awx jeśli masz tiptronic. Kolego które elementy musiałeś zakupić od manualna? Dużo roboty ? Przystosowanie jest do manualna czy trzeba wprowadzać jakieś przeróbki? Bo nie zakupiłem jeszcze tego auta ale się przymierzam ,sprzedający twierdzi że niby usterka została usunięta (nie zawsze zapinał wsteczny) i twierdzi że był u mechanika i jakaś wtyczka się wypiela gdy wjechał w zaspę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk122 Zgłoś #17 Napisano 14 Stycznia 2023 Witam jak odpalam auto czekam aż pochodzi tyle co skrobanie szyb wsiadam wrzucam na R szarpie rzucam na P gaszę auto zaplam ponownie i już nie szarpie czasem jest ze robię tak 2 3 razy i nie szarpie passat b5 fl 2001 auto nie garażowane proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzycho00701 Zgłoś #18 Napisano 13 Lutego 2023 Temat stary. Panowie mam problem taki jak wy opisujecie. Na wstecznym slabk jedzie pod gorke wgl. Bylem na diagnostyce. Mechanik sie przejechal i stwierdzil ze to nie elektrozawor bo wtedy by wgl wsteczny sie nie zalaczal i skrzynia by chodzila w trybie awaryjnym lecz wina ktoregos z koszy. Jeden z nich Jego zdaniem padl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach