Skocz do zawartości
Batrek

zablokowane tylne drzwi i szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moj problem wyglada nastepujaco. Posiadam pilota 2 przyciskowego. Diodka ktora byla w kluczyku nieswiecila. Postanowilem zmienic baterie...otwieram kluczyk a tam bateria..ok wymienilem na nowa. Diodka miga ale central nadal nie reaguje. 2 dni temu znalazlem manuala jak zmienic baterie w tym kluczyku i ku mojemu zaskoczeniu na schemacie byly 2 baterie. Uprzednio byla 3V CR 2032...a od znajomego slyszalem ze musi byc 3V CR 2016. Roznia sie one gruboscia. Zamowilem na allegro pare sztuk wiec bede kombinowal jak przyjda. Nastepny problem to niemrugajaca lampka-dioda w drzwiach kolo rygielka. Caly czas jest ciemna nawet niemrugnie. Drzwi otwieram mechanicznie kluczykiem w drzwiach kierowcy. Ale po przekreceniu otwieraja sie tylko te drzwi reszta jest zamknieta. Reszte drzwi moge otworzyc dopiero z panelu sterowania szybami na drzwiach kierowcy. Reszte tzn. drzwi pasazera, za pasazerem i bagaznik...niestety ale drzwi za kierowca nieotwieraja sie, rygielek jest w dole. Otwieram te drzwi recznie pociagajac za klamke od srodka...rygielek wtedy idzie do gory i drzwi sa otwarte. Z kolei przy zamknieciu tym ze przyciskiem na drzwiach kierowcy zamykaja sie te co otwieraja a te za kierowca ani drgna...znowu musze recznie wciskac bolec :/ Co jest grane?

22012011064.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz miał bateria to je wymień i zakoduj na nowo pilota-jak to zrobić:

TU

Jeżeli chodzi o drzwi i ich zamykanie/otwieranie-zamki masz poprostu niesprawne,zimne luty oraz padnięte mikrostyki na 99%,musisz je wyciągnąć,poprawić luty i przeczyścić/wymienić mikrostyki.Lampka w drzwiach (kontrolka) też jest zależna od zamka.Najlepiej podpiąć VAG i sprawdzić co dokładnie mu dolega,który (lub które) to zamki.Ale napewno kierowcy i z tyłu.

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja podepnę sie do tematu. Mam nadzieje, że uda mi się znaleść rozwiązanie. A mój problem jest taki, że nie wiem jak otworzyć lewe tylne drzwi (passat 99r B5). Z zewnątrz się nie da bo prawdopodobnie klamka jest uszkodzona. Od środka też się nie da bo jeden gościu przekręcił mi to pokrętło zabezpieczające przed dziećmi a następnia zamknął drzwi :debil. Chciałbym spróbować odkręcić tapicerkę i odblokować je od środka, ale czy da się ją odkręcić kiedy drzwi są zamknięte i czy w ogóle da się odblokować to zabezpiezenie od środka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym spróbować odkręcić tapicerkę i odblokować je od środka, ale czy da się ją odkręcić kiedy drzwi są zamknięte i czy w ogóle da się odblokować to zabezpiezenie od środka?
Tapicerkę się da odkręcić a co odblokowania to mi się nie udało ale warto spróbować.

 

---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

 

Tu masz mój manual z rozbiórki tapicerki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51448

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zdjąć tapicrkę z drzwi bez problemui a drzwi otworzyłem tą dźwignią za którą ciągnie klamka zewnętrzna. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

podepnę się i ja - mam problem taki jak opisany już kilka razy powyżej - zablokowane tylne lewe drzwi (ciągnę klamkę od środka - cycek wychodzi i chowa się jak puszczę klamkę). drzwi nie otwierają się ani z pilota ani z klamki od środka. tapicerkę ściągałem już dwa razy (J@ceq - dzięki za manuala) i za każdym razem jak poruszałem kablami za blachą wszystko wracało do porządku. potem zamykam wszystko i problem stopniowo powraca (najpierw nie zamyka - trzeba z palca, potem nie otwiera a na końcu totalnie wszystko blokuje - cycek wychodzi jak się trzyma klamkę od środka ale wraca jak się puści klamkę). I tu prośba - jak zdemontować blachę pod tapicerką do końca? ostatnio dotarłem do tego że blacha trzymała się na lince od klamki zewnętrznej. sam zamek odkręciłem ale blacha nie zeszła choć była już luźna a bałem się grzebać coby czegoś na amen nie zepsuć. chcę już zmienić zamek bo nie mam ochoty co 2 tygodnie grzebać w drzwiach.

z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ja mam pytanie blokada tylnich drzwi i szyb, za pomocą przycisku (ludek) przy przyciskach od szyb - powinien się wcisnąć czy może pojawia się jakaś kontrola. Ja nie mogę go wcisnąć tzn. odskakuje w pozycję "0".

 

I jeszcze jedno pytanie co mi się teraz nasunęło przy tylnich drzwiach przy zamkach jest pokrętło z napisem o ile dobrze pamiętam "lock" ma coś wspólnego z tym przyciskiem przy szybach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Panowie i Panie potrzebuję pomocy w pewnej usterce która dotknęła mojego passaciora. Przepraszam z góry jeżeli nie wstrzeliłem się w temat z moim kłopotem.

Otóż posiadam passata b5 fl (AVF) i problem polega na tym że:

 

z pilota jak i z kluczyka nie mogę otworzyć lewych tylnych drzwi.

Ponadto nie działa sterowanie tylnej lewej szyby z drzwi kierowcy ani z lewych tylnych. Nie można również opuścić jej z kluczyka.

Kontrolka na desce nie pokazuję otwartych lewych tylnych drzwi.

Jeżeli chodzi o lampkę dolną w drzwiach to się świeci.

 

Dodam jeszcze że sucho mam pod nogami (cały czas gazetki zmieniam itp) tak że raczej wilgoci na module komfo raczej nie powinno być.

bezpieczniki są ok.

Usterka stała się z dnia na dzień. Nie było czegoś takiego że raz działało a raz nie.

 

 

Powiedzcie gdzie mógłbym szukać przyczyny?

 

jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o info na pw

 

z góry dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem nowy po raz pierwszy mam VW , ale dzisiaj zmierzyłem się z problemem który opisujecie . Podczas sprzątania miałem kluczyki w kieszeni przez co zablokowało mi drzwi - lewy tył + szyba , oto najprostsza procedura - odłączamy akumulator przewód plus i minus na jakieś 4 godziny , po 4 godzinach podłączamy przewody do akumulatora w kolejności najpierw plus a później minus , czekamy 3 minuty i otwieramy samochód kluczykami i po 2 minutach zamykamy kluczykami , czekamy około 5 min i otwieramy z pilota , w ten sposób restartujesz moduł komfortu . Wsiadasz do samochodu ustawiasz zegarek i no właśnie nie działa fabryczne radio , więc na włączonym zapłonie wyciągasz i wkładasz bezpiecznik od radia i wszystko jest ok :-) . U mnie zadziałało :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności