Skocz do zawartości

kali077096

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kali077096

  • Urodziny 19.11.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Myślibórz

Samochód

  • Silnik
    B5 FL 1.9 TDI 101 KM AUTOMAT
  • Rok produkcji
    2003
  1. POTWIERDZAM DZISIAJ BYŁEM W AUTORYZOWANYM SERWISIE VW NA PRZEGLĄDZIE KLIMY DO MODELU 1.9 TDI 101 KM ( AVB) WCHODZI ZGODNIE Z ZALECENIEM PRODUCENTA DOKŁADNIE 600 g CZYNNIKA r134a , oleju nie wiem ile bo dawkuje to maszyna
  2. ja nie żałuję mam kombi i to w automacie w którym te 101 KM wystarcza w zupełności , co dziwne mój szwagier ma Golfa VR5 i jak Go przewiozłem swoim Paskiem to był w szoku że niby 101 KM w automacie a ma takiego kopa :-) , ostatnio miałem problem z odpalaniem na mrozie przy - 12 st , ale okazało się że miałem spalone wszystkie świece żarowe a Passat i tak odpalił w serwisie VW byli w szoku że odpalił w taki mróz bez świec żarowych ( kazałem wymienić , problem rozwiązany , a faktura za świece żarowe wraz z wymianą na 530 zł jakoś mnie nie zabiła ) w sumie każdemu polecam fabryczny serwis VW ceny nie zabijają a jesteś pewien że masz dobrze zrobione auto ) , podam kilka przykładów cen z fabrycznego serwisu VW i porównam z ofertą zwykłych warsztatów : kompletny rozrząd z wymianą w serwisie 1500 zł - zwykły warsztat 1280 zł , wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów robocizna + części : serwis 560 zł - zwykły warsztat 1100 zł !!! , wymiana świec żarowych serwis VW części + robocizna 530 zł - zwykły warsztat 620 zł !!! tak że jak widzicie ceny w serwisie VW nie zabijają a niejednokrotnie jest taniej jak w niefabrycznym warsztacie no i świadomość że masz serwisowane auto i nikt Ci nie odwali lipy - - - - - aktualizacja - - - - - jakie spalanie ???8,7 l ???? chyba żartujesz ???? mam AVB w automacie kombi, jeszcze nie udało mi się nim przekroczyć 7,8 l , nie wiem albo coś masz nie tak z samochodem albo ja z żoną jakoś dziwnie jeździmy bo mojej żonie na S3 przy prędkości 120 h/godz spalił 6,3 l /100 km na tempomacie , i to nie są dane z FSI tylko przed wyjazdem zatankowałem samochód do pełna i po przyjeździe dotankowałem też do pełna , fakt że tankuję tylko ropę Verwę ale to chyba nie ma większego wpływu na spalanie a jedynie na czystość układu paliwowego
  3. jestem nowy po raz pierwszy mam VW , ale dzisiaj zmierzyłem się z problemem który opisujecie . Podczas sprzątania miałem kluczyki w kieszeni przez co zablokowało mi drzwi - lewy tył + szyba , oto najprostsza procedura - odłączamy akumulator przewód plus i minus na jakieś 4 godziny , po 4 godzinach podłączamy przewody do akumulatora w kolejności najpierw plus a później minus , czekamy 3 minuty i otwieramy samochód kluczykami i po 2 minutach zamykamy kluczykami , czekamy około 5 min i otwieramy z pilota , w ten sposób restartujesz moduł komfortu . Wsiadasz do samochodu ustawiasz zegarek i no właśnie nie działa fabryczne radio , więc na włączonym zapłonie wyciągasz i wkładasz bezpiecznik od radia i wszystko jest ok :-) . U mnie zadziałało :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności