Gość ice-2006 Zgłoś #21 Napisano 30 Lipca 2008 Koledzy, głupia sprawa. Głowica skręcona i zakładam kolektory. Mam 10 grubych, mosiężnych podkładek i wydaje mi się że były pod nakrętkami kolektora wydechowego, ale jakoś mi tam "nie pasują". Czy one aby na pewno tam mają być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plaski Zgłoś #22 Napisano 3 Sierpnia 2008 nie jestem pewien,ale podobne podkładki są pod mocowaniem wałka rorządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrk8 Zgłoś #23 Napisano 15 Listopada 2008 Witam mam podobny problem po zdjęciu głowicy okazało się że jeden z tłoków w górnej pozycji jest jakieś 2mm niżej od pozostałych. Nie mam pojęcia czy tak jest czy jest uszkodzony wał. Tłok nie ma luzów do góry i w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #24 Napisano 15 Listopada 2008 zgieta korba? powod rozebrania silnika? olej czy woda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrk8 Zgłoś #25 Napisano 16 Listopada 2008 Powód rozebrania silnika brak zapłonu na pierwszym cylindrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #26 Napisano 16 Listopada 2008 pomiar kompresji wyszedl na nim 0? zgieta korba. trzeba rozebrac dol silnika i powyciagac korby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrk8 Zgłoś #27 Napisano 16 Listopada 2008 Tłok nie ma luzów do góry i w dół. Stan głowicy jest idealny brak wżerów itp. Jedynie Kolektor ssący jest zapaćkany mazią co wskazuje na zacinanie się zaworów po wlaniu nafty w kanały, uchodzi co oznacza nie szczelność zaworów. Czy taki wał da się zregenerować? czy uszkodzenie jest w innym miejscu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #28 Napisano 16 Listopada 2008 Raczej szukałbym przyczyny takiej awarii... bo jeśli jak mówi przedmówca zgięta korba to z jakiej okazji jeśli głowica jest w idealnym stanie tzn. tłok się na niej nie zatrzymał... a jesli się nie zatrzymał to wał raczej jest ok... to czemu korbowód. itd. Stawiam że jednak problem polega na wybiciu korbowodu tylko czemu brak luzu... chyba że jest tylko nie wyczuł go kolega. Raczej bez zdjęcia dołu nic nie poradzi bo za dużo niewiadomych... Ile to ma przebiegu i czy z tą nierówną pracą kolega kupił czy tak z dnia na dzień.... bo mi to wygląda że albo wada materiałowa np. korby lub ktoś wymieniał już głowicę np. po zerwaniu paska rozrządu i szybko pozbył się samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrk8 Zgłoś #29 Napisano 16 Listopada 2008 Samochód kupiłem z taką usterką. Auto ma przebieg 200 tys. W tej chwili zastanawiam się czy nie łatwiej kupić silni i zrobić podmianę. Moje podejrzenie jest takie że padła turbina (w tej chwili jest wymieniona na nową przez poprzednika) która zanieczyściła kolektor ssący i chwyciło zawory pierwszego cylindra. Objaw przy kupnie był taki że silnik pracował na 3 cylindry 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem z rury wydobywał się biały dym. Nie dopalona mieszanka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #30 Napisano 16 Listopada 2008 Zakup silnika na podmiankę jest dobrym wyjściem, myślę że koszta identyczne z remontem tego pod warunkiem że dobrze się trafi... tzn. kupi się silnik w super stanie. Co do korbowodu... ja opuściłbym dół silnika i zobaczył czemu jest owa różnica na pierwszym cylindrze, bo jeśli to turbo zanieczyściło to tylko widzę wybity korbowód... ale to gdybanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrk8 Zgłoś #31 Napisano 16 Listopada 2008 ok zrzucę miskę olejową i dam znać co jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach